Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Kobylińska 10a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7253668 , fax. 62 7253668
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie
    ul. Kobylińska 10a 10a
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7253668, fax. 62 7253668
    REGON: 00334092000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 1.2. Szkolenie skierowane jest dla 57 osób dorosłych, w tym 51 osób dorosłych nieposiadających orzeczenia o stopniu niepełnosprawności i 6 osób posiadających orzeczenie o lekkim stopniu niepełnosprawności, z obszaru Miasta i Gminy Krotoszyn, znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, będących długotrwale bezrobotnymi i/lub nieaktywnymi zawodowo, poszukujących pracy, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 1.3. Organizacja i przeprowadzenie warsztatów grupowych obejmuje moduł: 1) Warsztaty prawno - zawodowe, 2) Warsztaty psychologiczne, 3) Warsztaty z autoprezentacji i technik wizażu, 4) Warsztaty z umiejętności społecznych i edukacji prozdrowotnej, 5) Warsztaty zarządzania budżetem domowym + tanie gotowanie. 1.3.1. Moduł: Warsztaty prawno - zawodowe 1. Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności koniecznych do aktywnego poruszania się na rynku pracy z uwzględnieniem predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczestników. 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 5 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla 1grupy: 30 godzin dydaktycznych. 5. Łącznie: 150 godzin dydaktycznych. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy: 5 spotkań po 6 godzin dydaktycznych. 7. Łącznie: 25 spotkań wszystkie grupy. 8. Wykonawca zobowiązany jest, aby zajęcia prowadzone były przez prawnika i doradcę zawodowego. 9. Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) metody aktywnego poszukiwania pracy, 2) równość szans na rynku pracy, 3) bariery przeszkadzające w poszukiwaniu pracy, 4) reakcja na utratę pracy, 5) plan działania w poszukiwaniu pracy, 6) przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, 7) podstawowe zagadnienia prawa pracy, umowy o pracę, prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy, zasady egzekwowania swoich praw, 8) tworzenie bilansu zawodowego: umiejętności i kompetencje, identyfikacja mocnych i słabych stron. 1.3.2. Moduł: Warsztaty psychologiczne 1. Celem szkolenia jest kształtowanie motywacji do działania i podniesienie własnej samooceny oraz przeciwdziałanie stereotypowemu podejściu do roli kobiety i mężczyzny. 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 5 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla jednej grupy: 18 godzin dydaktycznych. 5. Łącznie: 90 godzin dydaktycznych. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy: 3 spotkania po 6 godzin dydaktycznych. 7. Łącznie: 15 spotkań wszystkie grupy. 8. Wykonawca zapewnia, że zajęcia prowadzone będą przez psychologa. 9. Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) znam swoją wartość, w tym analiza mocnych i słabych stron, 2) wzmacnianie własnej samooceny, 3) efektywna komunikacja interpersonalna, słowna i gesty, autoprezentacja, 4) trening asertywności, 5) kreatywne rozwiązywanie problemów, 6) efektywne zarządzaniem czasem, 7) radzenie sobie w trudnych sytuacjach w życiu osobistym i zawodowym. 1.3.3. Moduł: Warsztaty z autoprezentacji i wizażu 1. Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie budowania wizerunku uczestników projektu jako przyszłych pracowników, kreowaniu sposobu zachowania się, kreowaniu wyglądu zewnętrznego, analiza kolorystyczna służąca zdefiniowaniu własnego typu kolorystycznego umożliwiającego dobór indywidualnej palety barw w makijażu, fryzurze i garderobie. 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 5 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla 1grupy: 18 godzin dydaktycznych. 5. Łącznie: 90 godzin dydaktycznych. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy: 3 spotkania po 6 godzin dydaktycznych. 7. Łącznie: 15 spotkań wszystkie grupy. 8. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji warsztatów zapewnia zaplecze wizażowe oparte o kosmetyki, urządzenia fryzjerskie. 9. Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) autoprezentacja - definicje i jej znaczenie w życiu człowieka, 2) wizerunek - sztuka kreowania wizerunku, 3) rozmowa kwalifikacyjna a autoprezentacja (odzieżowy Savoir - vivre), 4) psychologiczne znaczenie dobrego wizerunku, 5) autoprezentacja na rynku pracy - w tym sztuka prezentacji, 6) znaczenie wyglądu w życiu zawodowym i osobistym: mowa ciała, dobór stroju, fryzury i makijażu do rodzaju sylwetki, osobowości, rodzaju wykonywanej pracy, trybu życia, 7) charakterystyka typów urody (rozpoznanie własnego typu urody) -zajęcia praktyczne, 8) pokaz makijażu, konsultacje - indywidualne rozwiązania dla każdego uczestnika, 9) usługa fryzjerska (strzyżenie i modelowanie włosów), lub zamiennie wykonanie makijażu każdemu uczestnikowi szkolenia. 1.3.4. Moduł: Warsztaty z umiejętności społecznych i edukacji prozdrowotnej 1. Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności społecznych, utrwalanie prawidłowych wzorców zdrowego stylu życia, kształtowanie nawyku (podstawy) dbałości o zdrowie własne i dzieci oraz umiejętności tworzenia zdrowego środowiska. 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 5 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla 1grupy: 18 godzin dydaktycznych. 5. Łącznie: 90 godzin dydaktycznych. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy: 3 spotkania po 6 godzin dydaktycznych. 7. Łącznie: 15 spotkań wszystkie grupy. 8. Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) Skuteczna komunikacja: zrozumienie swoich relacji z grupą, doskonalenie zachowań w trudnych i konfliktowych sytuacjach z ludźmi, nauka budowania dobrego kontaktu i porozumienia z innymi, 2) Wyznaczenie celów życiowych: rozwijanie kompetencji interpersonalnych i samopoznawczych, zwiększenie skuteczności osobistej w odnoszeniu sukcesów, 3) Zarządzanie własnym potencjałem: doskonalenie koncepcji swojego JA i wiary we własne możliwości w aspekcie interpersonalnym, rozwijanie własnych zasobów inteligencji emocjonalnej, 4) Sztuka rozwiązywania konfliktów: rodzaje, przyczyny i konsekwencje konfliktów, sposoby rozwiązywania konfliktów, 5) Higiena osobista i otoczenia, 6) Zdrowe odżywianie i aktywność fizyczna, 7) Edukacja seksualna, 8) Zapobiegania chorobom poprzez ich wczesne wykrycie i leczenie oraz poprzez kontrolowanie czynników ryzyka, 9) Życie bez nałogów. 1.3.5. Moduł: Warsztaty zarządzania budżetem domowym + tanie gotowanie 1. Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętności gospodarowania własnymi - posiadanymi środkami finansowymi, pozyskanie wiedzy na temat tego ile wydajemy i jak możemy zapanować nad swoimi domowymi finansami, tworzenie prawidłowego kanonu żywieniowego, gotowanie podstawowych potraw, wypracowanie podziału obowiązków w ramach wspólnego prowadzonego gospodarstwa domowego. 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 5 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla 1grupy: 36 godzin dydaktycznych, w tym zarządzanie budżetem domowym, w tym ekonomia wspólnego mieszkania - 12 godzin dydaktycznych, tanie gotowanie - 24 godziny dydaktyczne. 5. Łącznie: 180 godzin dydaktycznych. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy: 6 spotkań po 6 godzin dydaktycznych. 7. Łącznie: 30 spotkań wszystkie grupy. 8. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji szkolenia w formie ćwiczeń zapewnia sprzęt AGD, drobne narzędzia kuchenne, niezbędne artykuły spożywcze oraz środki czystości. 9. Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) podstawy finansów domowych i cele finansowe (podstawowe zagadnienia ekonomiczne, definiowanie posiadanych zasobów, źródła dochodów i obszary wydatków), 2) jak stworzyć budżet domowy (stawianie celów, planowe i celowe zarządzanie budżetem domowym), 3) oszczędzanie bez wyrzeczeń (definiowanie źródeł niekontrolowanych wypływów, klasyfikacja i funkcje wydatków, negocjacje w codziennych sprawach i zakupach), 4) planowanie i kontrolowanie wydatków (przykładowy budżet domowy, indywidualne budżety domowe, techniki zarządzania nimi, zakupy codziennie i okazjonalnie), 5) zasady zarządzania finansami w budżecie domowym (przykładowy budżet domowy, indywidualne budżety domowe, techniki zarządzania budżetem domowym, omówienie przykładowych budżetów, sugerowane zmiany), 6) znaczenie podziału ról we wspólnie prowadzonym gospodarstwie domowym, 7) podział ról w gospodarstwie domowym, 8) wypracowanie podziału obowiązków w ramach wspólnie prowadzonego gospodarstwa domowego. 9) obsługa urządzeń kuchennych w tym: miksera, kuchenki, piekarnika itp., 10) przygotowywanie potraw śniadaniowych, obiadowych, przygotowanie kolacji, 11) przygotowywanie wspólnego posiłku przez uczestników szkolenia. 2. Pozostałe istotne ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia 2.1. Wykonawca zobowiązany jest wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia uwzględnić w ofercie cenowej. 2.2. Zajęcia szkoleniowe mają się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 20:00, zgodnie z postanowieniami w pkt. 4 do niniejszej SIWZ. 2.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości organizowania zajęć w dni wolne od pracy. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uczestników w poszczególnych grupach ze względów organizacyjnych, o których niezwłocznie poinformuje Wykonawcę. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do: 2.5.1. Wykonania przedmiotu zamówienia z należyta starannością. 2.5.2. Uwzględnienia wszelkich uwag Zamawiającego i dokonania odpowiednich modyfikacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2.5.3. Zapewnienia osoby będącej kierownikiem (koordynatorem warsztatów). Osoba ta musi być dostępna w okresie trwania realizacji zamówienia w celu prawidłowej organizacji zajęć. 2.5.4. Zapewnienia na potrzeby realizacji warsztatów bazy lokalowej znajdującej się w obrębie granic miasta Krotoszyn, powiatu krotoszyńskiego. 2.5.5. Zapewnienia sprzętu wykorzystywanego podczas zajęć, w tym flipchart (lub inne tablice), rzutniki multimedialne, a także materiały i sprzęt określony dla warsztatów z autoprezentacji i wizażu oraz określony dla warsztatów z zarządzania budżetem domowym + tanie gotowanie. 2.5.6. Zapewnienia materiałów dydaktycznych (notatniki, flamastry, długopisy, właściwe podręczniki / skrypty), oraz dodatkowo materiały, narzędzia wykazane w opisie poszczególnych modułów niezbędne do aktywnego uczestnictwa w warsztatach, dla wszystkich uczestników szkolenia. Materiały dydaktyczne powinny być opatrzone znakami logo EFS, nazwą działania oraz tytułem projektu. 2.5.7. Zapewnienia fachowej kadry wykładowców. 2.5.8. Umieszczenia w miejscu realizacji zajęć informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl/strony/. 2.5.9. Przedłożenia wraz z Ofertą szczegółowego Programu Szkolenia, gdzie określi miejsce odbywania zajęć, wykaże materiały dydaktyczne i sprzęt, jaki będzie wykorzystany podczas zajęć, oraz materiały dydaktyczne, jakie uczestnik szkolenia otrzyma na własność. 2.5.10. Przedłożenia Zamawiającemu Harmonogramu Zajęć dla poszczególnych typów warsztatów grupowych i w rozbiciu na poszczególne grupy, na co najmniej 5 dni kalendarzowych przed ich rozpoczęciem, z uwzględnieniem możliwości udziału uczestników we wszystkich warsztatach. 2.5.11. Zarejestrowania swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizacji w tej bazie informacji o realizowanym szkoleniu w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 2.5.12. Oznakowania wszystkich zaświadczeń / certyfikatów, materiałów (w tym szkoleniowych) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL 2007-2013. 2.5.13. Poddania się kontroli w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego. 2.5.14. Bieżącego informowania o nieobecności na zajęciach osób skierowanych przez Zamawiającego lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania - niezwłocznie. 2.5.15. Zweryfikowania kosztów szkolenia stosownie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu i przesłać go Wykonawcy w przypadku skierowania mniejszej liczby osób na warsztaty przez Zamawiającego lub braku możliwości przyjęcia nowej osoby do uzupełnienia. 2.5.16. Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31-12-2020 r. w sposób zapewniający poufność i bezpieczeństwo oraz dostępność podmiotom wskazanym w pkt. 5.5.10. 2.5.17. Wykonania szkolenia zgodnie z przepisami BHP i przeciw pożarowymi. 2.5.18. Przestrzegania ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 929 z późn. zm.) w czasie trwania szkolenia, jak i po jego zakończeniu. 2.5.19. Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez: 1) Sporządzenie imiennych list obecności uczestników na warsztatach grupowych dla każdej grupy osobno (podpisane przez uczestników), 2) Sporządzenie imiennych list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników), cateringu w postaci serwisu kawowego i tzw. drugiego dania oddzielnie dla każdej grupy osobno, 3) Sporządzenie imiennych list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisanych przez uczestników) dla każdego modułu oddzielnie, 4) Sporządzenie list odbioru certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników), 5) Sporządzenie oceny wiedzy zdobytej przez uczestników warsztatów, 6) Sporządzenie rejestru wydanych zaświadczeń / certyfikatów, 7) Prowadzenie dzienników szkolenia zawierających terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć (osobny dla każdej grupy i typu warsztatów), 8) Prowadzenie dokumentacji zdjęciowej z realizowanych modułów warsztatów grupowych, w ilości co najmniej 5 zdjęć z każdego modułu. 9) Przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób prowadzenia zajęć, wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy 2.6. Wykonawca wobec uczestników szkolenia zobowiązany jest do: 1) podjęcia działań motywujących uczestników szkolenia do aktywnego uczestnictwa w zajęciach, 2) zapewnienia lokalu, sprzętu dydaktycznego, materiałów dydaktycznych, 3) zapewnienia w każdym dniu odbywania się warsztatów grupowych bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, mleko lub śmietanka do kawy, cukier, 3 rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe), kompletu naczyń, sztućców jednorazowego użytku, 4) zapewnienia w każdym dniu odbywania się warsztatów grupowych bezpłatny catering w postaci gorącego posiłku, typu drugie danie obiadowe (w postaci porcji mięsa, surówki, ziemniaków/kaszy/ryżu, kompot lub napój), kompletu naczyń, sztućców jednorazowego użytku, 5) po zakończeniu warsztatów wydania każdemu uczestnikowi, który ukończył szkolenie certyfikatu lub zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu, ze wskazaniem nazwy zajęć edukacyjnych i ilości godzin tych zajęć. 2.7. Wykonawca po zakończeniu warsztatów (dotyczy wszystkich modułów warsztatów grupowych) zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu następującej dokumentacji: 1) list obecności uczestników na warsztatach grupowych oddzielnie dla każdego modułu (podpisane przez uczestników), 2) list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników), 3) list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisane przez uczestników), 4) list potwierdzających odbiór certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników), 5) imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie i (lub) nie ukończyły szkolenia, 6) kserokopii dzienników szkolenia zawierających terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć (osobny dla każdej grupy z uwzględnieniem modułu warsztatów), 7) kserokopii wydanych zaświadczeń / certyfikatów, potwierdzających ukończenie szkolenia. Dla każdego uczestnika jedno zaświadczenie ze wskazaniem nazwy zajęć edukacyjnych (modułu) i ilości godzin tych zajęć. Należy uwzględnić wszystkie moduły. 8) dokumentacji zdjęciowej z realizowanych warsztatów, 9) ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób przeprowadzenia warsztatów, 10) potwierdzenia dokonania rejestracji swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji w tej bazie o realizowanym szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie, 11) faktur wraz z wskazaniem modułu, ilości uczestników, które stanowią wydatek kwalifikowany dla Zamawiającego, 12) oceny zdobytej wiedzy przez uczestników szkolenia dokonanej przez Wykonawcę. 13) i inne dokumenty wskazane w SIWZ. 2.8. W przypadku złożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii dokumentów, muszą zostać one poświadczone za zgodność z oryginałem. 2.9. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) zapewnienia uczestnikom szkolenia na czas ich trwania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, 2) przekazania listy uczestników wraz z ich danymi dla poszczególnych grup w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, 3) informowania uczestników szkolenia o terminie i miejscu szkolenia, 4) informowania o każdej zmianie (weryfikacji) uczestników dla poszczególnych grup. 2.10. Zamawiający oświadcza, że posiada zgodę uczestników szkolenia na bezpłatne wykorzystanie ich wizerunku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.krotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach