Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w ramach instrumentów aktywnej integracji na potrzeby projektu systemowego Jutro idę do pracy! MOPS w Ełku.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 621 23 81 , fax. 0-87 621 23 81
  • Data zamieszczenia: 2014-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 621 23 81, fax. 0-87 621 23 81
    REGON: 79015414500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://elk-mops.bip-wm.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w ramach instrumentów aktywnej integracji na potrzeby projektu systemowego Jutro idę do pracy! MOPS w Ełku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie umiejętności i kompetencji psychospołecznych połączonych z wizytą studyjną, w ramach, którego przeprowadzone będą: zajęcia grupowe i indywidualne z psychologiem, warsztaty grupowe i indywidualne z doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne z pedagogiem, zajęcia grupowe i indywidualne z prawnikiem z zakresu prawa pracy, warsztaty z zakresu wolontariatu, warsztaty ABC przedsiębiorczości, zajęcia z zakresu higieny osobistej, zajęcia z kształtowania własnego wizerunku, zajęcia psychologiczno - edukacyjne, warsztaty twórczości, jednodniowa wizyta studyjna, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dla 80 osób, beneficjentów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ełku, projektu systemowego Jutro idę do pracy!. Wymagania Zamawiającego, które powierza Wykonawcy do realizacji: a) za godzinę szkoleniową uznaje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz przerwa - istnieje możliwość kumulowania przerw b) Wykonawca winien zapewnić uczestnikom w szczególności: każdy z uczestników szkolenia musi zostać wyposażony w bezzwrotne materiały piśmienne: notes, długopis i materiały dydaktyczne, w terminie właściwym dla prawidłowego przebiegu nauki, które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny (jeden wzornik przekazać do MOPS) materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika, na nośniku USB (jeden wzornik przekazać do MOPS) sale dydaktyczne przystosowane do ilości uczestników szkolenia, odpowiednie miejsca do zajęć dydaktycznych i praktycznych, odpowiedni sprzęt dydaktyczny i praktyczny z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, niezbędny do prawidłowego przeprowadzenia szkoleń, catering w tym kawa, śmietanka do kawy, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki, owoce min 2 rodzaje dziennie, do dyspozycji we wszystkie dni szkoleniowe, min. po 2 kawałki ciasta po min. 90 gram dla każdego uczestnika na każdy dzień szkoleniowy, obiad składający się z 2 dań (zupa min. 400 ml, porcja mięsa min. 150 gram, ziemniaki, frytki, ryż lub makaron min. 200 gram oraz porcja surówki min. 120 gram na każdego uczestnika) każdego dnia szkoleniowego, jeżeli zajęcia trwają powyżej 4 godzin szkoleniowych w ciągu dnia, nie dotyczy to spotkania i wyjazdu integracyjnego oraz wizyty studyjnej, c) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację założeń instrumentów aktywizacji społecznej i zawodowej j.n: zajęcia grupowe ankiet ewaluacyjnych na początku i końcu zajęć z poszczególnych zakresów tematycznych (2 pomiary) - analiza badania, harmonogramów zajęć, imiennych list obecności uczestników szkolenia, miesięcznych dzienników zajęć zawierających m.in. wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz imię i nazwisko prowadzącego zajęcia, kopii zaświadczenia ukończenia warsztatów, rejestru wydanych zaświadczeń ukończenia warsztatów, dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonych zajęć na nośniku elektronicznym i dostarczenie ich Zamawiającemu. zajęcia indywidualne (poradnictwo specjalistyczne) z doradcą zawodowym: rejestr opracowanych IPD, ankieta ewaluacyjna na początku i końcu zajęć (2 pomiary) - analiza badania, rejestr udzielonych konsultacji, sprawozdanie, dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonych zajęć na nośniku elektronicznym i dostarczenie ich Zamawiającemu. zajęcia z psychologiem: rejestru opracowanych diagnoz psychologicznych, ankieta ewaluacyjna na początku i końcu zajęć (2 pomiary) - analiza badania, lista obecności rejestru udzielonych konsultacji, dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonych zajęć na nośniku elektronicznym i dostarczenie ich Zamawiającemu. pozostałe zajęcia indywidualne: ankieta ewaluacyjna na początku i końcu zajęć (2 pomiary) - analiza badania, lista obecności, rejestr udzielonych konsultacji dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonych zajęć na nośniku elektronicznym i dostarczenie ich Zamawiającemu. dokumenty uzupełniające: rejestr wydanych materiałów i pomocy naukowych z potwierdzeniem ich odbioru przez uczestników projektu, potwierdzenie przeprowadzenia konsultacji z PUP określająca potrzeby lokalnego rynku pracy (kopia korespondencji) przeprowadzenia badań ankietowych - badania ewaluacyjne, ocena przeprowadzonych warsztatów oraz ich analiza (wersja papierowa) d) Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania usług na stronie internetowej inwestycjawkadry.pl, przedłożenia wydruku potwierdzającego rejestrację najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji usługi. e) Wykonawca umożliwi uczestnikom projektu udział w działaniach o charakterze środowiskowym (1 spotkanie integracyjne, 1 wyjazd organizacyjny) organizowany i finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. f) Wykonawca uwzględni w harmonogramie zajęcia grupowe z animatorem (animator zatrudniony i finansowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.). 4. Całość usług ma być realizowana na terenie miasta Ełk z wyłączeniem wizyty studyjnej, usługi prowadzone będą do godz. 15.00 oprócz sobót i niedziel, 5. Usługi mają być prowadzone w systemie stacjonarnym, nie dopuszcza się przeprowadzania zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu itp. 6. Oznaczenia sal, w których będą się odbywały zajęcia, materiałów dydaktycznych i biurowych zgodnie z wytycznymi Departamentu Zarządzania EFS Ministerstwa Rozwoju Regionalnego - Wytyczne dot. oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013r. dostępnymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl, 7. Usługi winne zakończyć się wydaniem właściwych (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami) zaświadczeń kwalifikacyjnych, certyfikatów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://elk-mops.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach