Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Bełska 22
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 4711080 w. 29 , fax. 13 4711073
- Data zamieszczenia: 2010-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ustrzykach Dolnych
ul. Bełska 22 22
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 13 4711080 w. 29, fax. 13 4711073
REGON: 37049074700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo-ustrzyki.itl.pl/bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w częściach określonych poniżej:
1. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia - Magazynier z obsługą komputera (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy ) - dla 6 osób. W ilości 140 godzin lekcyjnych (45 minut każda) przypadających na jednego uczestnika.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z funkcjonowaniem hurtowni (magazynów), opanowanie organizacji prac magazynowych, nauczenie stosowania programów komputerowych do obsługi hurtowni (magazynów) i składać się będzie z następujących bloków tematycznych:
Blok I
- ogólne informacje o funkcjonowaniu magazynu,
- podstawowe zasady rachunkowości i kontroli placówek handlowych niezbędnych w pracy na stanowisku sprzedawcy magazyniera,
- sprzedaż detaliczna i hurtowa-podstawy niezbędnej wiedzy tematycznej,
- podstawy towaroznawstwa z uwzględnieniem zastosowania norm ISO-9001,
- organizacja prac magazynowych, wyposażenie magazynów,
- zapasy magazynowe,
- dokumentacja obrotów magazynowych,
- technologia prac magazynowych, składowanie i magazynowanie,
- podstawy prawa, odpowiedzialność karna magazyniera,
- wiadomości z zakresu BHP, zabezpieczenie przeciwpożarowe magazynów
Blok II
- dokumentacja, ewidencja, księgowość materiałowo - wartościowo - sposób prowadzenia
- dokumentacja inwentaryzacyjna - sporządzanie
- podstawy obsługi komputera - Excel, Word, Windows XP, internet
- zastosowanie komputera w gospodarce magazynowej
- obsługa programu komputerowego w zakresie pracy magazynu,
- zastosowanie komputera w programach finansowo - księgowych
2. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia - Barman-kelner z podstawami języka angielskiego (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy ) - dla 4 osób. W ilości 200 godzin lekcyjnych (45 minut każda) przypadających na jednego uczestnika i składać się z następujących bloków tematycznych:
- terminologia i funkcjonowanie sprzętu barowego,
- wyposażenie i organizacja coctail-baru,
- rodzaje naczyń szklanych,
- towaroznawstwo i typologia napojów alkoholowych i bezalkoholowych,
- podział i charakterystyka napojów mieszanych,
- miksologia (struktura napoju mieszanego, rodzaje składników napojów mieszanych: główne, modyfikatory, bonifikatory, składniki przyprawowe, dodatkowe, szprycerujace, dodatki komplementarne, układ formuł miksologicznych, określanie mocy w napojach, miary barowe),
- miksowanie w stylu wolnym (Flair),
- techniki nalewania i podawania drinków,
- zasady przygotowania napojów typu herbata, kawa,
- zasady łączenia napojów alkoholowych z innymi napojami i potrawami,
- system obsługi w barach i restauracjach,
- organizacja pracy kelnera,
- przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi (sposoby organizacji przestrzeni konsumenckiej, technika rozkładania obrusów, nakrywanie stołów zastawą stołową, sposoby składania serwetek, przygotowanie stołów pomocniczych),
- technika noszenia naczyń (techniki noszenia zastawy stołowej, noszenie tac i półmisków, zasady zbierania brudnych naczyń ze stołów),
- sposoby serwowania dań (podawanie potrawa na talerzach, serwowanie potraw z półmisków, serwowanie potraw metodą angielską),
- zasady podawania przy stole (kolejność podawania potraw, czynności wykonywane z prawej strony, czynności wykonywane z lewej strony, właściwy kierunek obsługi),
- obsługa konsumenta (powitanie gościa, posadzenie gościa przy stole, podawanie menu, przyjęcie zamówienia na aperitif, przyjęcie zamówienia właściwego, przyjęcie zamówienia na wino, podawanie dań i napojów do stolika, przyjęcie zamówienia na desery, przyjęcie zamówienia na kawę, herbatę, sprzedaż napojów alkoholowych, podanie rachunku, pożegnanie gościa),
- organizacja i obsługa przyjęć okolicznościowych - kultura i higiena osobista kelnera,
- obsługa kasy fiskalnej - podstawowe wiadomości o kasach fiskalnych, podstawy obsługi kas fiskalnych, transakcje sprzedaży,
- obsługa klienta - definiowanie obsługi klienta, jakość obsługi klienta a wizerunek firmy, uświadomienie sobie, na czym najbardziej zależy klientom oraz dlaczego narzekają,
- pierwsze wrażenie - znaczenie pierwszego wrażenia oraz co na nie wpływa (o czym pamiętać, czego unikać), okazywanie zainteresowania klientowi, dążenie do rozwiązania jego ewentualnych wątpliwości, chęć udzielenia pomocy,
- efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna - umiejętność prezentowania rozwiązań klientowi, używanie klarownych komunikatów, sposobów argumentacji, umiejętność zadawania pytań, rola i umiejętność aktywnego słuchania i rozumienia, podstawowe elementy komunikacji niewerbalnej i ich znaczenie dla skutecznego przekazu informacji, podstawowe zagadnienia asertywności w komunikowaniu się z klientem,
- zrozumienie potrzeb klienta - typologia klientów; - diagnoza umiejętności już posiadanych przez uczestników oraz propozycje korekty własnych działań rozpoznanych jako nieefektywne,
- gramatyka języka angielskiego,
- słownictwo branżowe,
- konwersacje w języku angielskim,
- kształtowanie umiejętności słuchania i czytania.
3. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia - Kurs komputerowy z elementami języka angielskiego (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy ) - dla 10 osób. W ilości 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) przypadających na jednego uczestnika i składać się z następujących bloków tematycznych:
1) poruszanie się w systemie Windows, dostosowanie środowiska pracy do własnych potrzeb:
- pasek start,
- mój komputer,
- pulpit,
- panel sterowania,
- drukarki,
- kosz (przenoszenie do kosza, opróżnianie kosza),
- moje dokumenty,
- przełączanie i zamykanie okien,
- rodzaje dokumentów, rozszerzanie plików,
- dostosowanie wyglądu pulpitu,
2) zapisywanie i usuwanie dokumentów:
- pliki i foldery,
- drzewo folderów,
- zapisywanie dokumentów w określonym miejscu,
- wyszukiwanie plików i folderów,
- kopiowanie danych do schowka i wklejanie,
3) drukowanie - ustawianie parametrów wydruku:
- jakość wydruku, ustawianie papieru, rozmiar papieru,
- drukowanie dwustronne, kilka stron na arkuszu,
- drukowanie plakatu,
- wymiana pojemników z tuszem,
4) zasady funkcjonowania sieci internet:
- poczta elektroniczna, zakładanie konta poczty elektronicznej,
- konfiguracja programu pocztowego (Outlook Express),
- wysyłanie i odbieranie wiadomości z załącznikiem lub bez,
- dodawanie automatycznego podpisu do wysyłanych wiadomości,
5) komunikatory internetowe na przykładzie Gadu-Gadu oraz Skype:
- pobranie i instalacja programu gadu-gadu,
- założenie własnego konta w serwisie gadu-gadu,
- wyszukiwanie kontaktów, dodawanie do listy kontaktów,
6) nagrywania płyt CD/DVD, odtwarzacze multimediów, wirtualna drukarka - PDF kreator, program antywirusowy, programy kompresujące dane, przeglądarki grafiki:
- nagrywania płyt CD/DVD na przykładzie AHEAD NERO,
- odtwarzacze multimediów,
- zapisywanie plików w formacie PDF,
- system antywirusowy,
- programy kompresujące dane,
7) skaner, grafika, pamięć masowa, aparat cyfrowy, kamera cyfrowa, mikrofon:
- opis funkcjonowania skanera,
- skanowanie tekstu i zapisywanie do pliku tekstowego,
- skanowanie zdjęć i zapisywanie do pliku graficznego,
- rodzaje plików graficznych,
- wykorzystywanie programów do prostej obróbki zdjęć,
- rodzaje przenośnych pamięci USB,
- odczytywanie i zapisywanie danych na przenośnym dysku,
- zgrywanie zdjęć z aparatu cyfrowego przy wykorzystaniu kabla USB oraz czytnika kart,
- zapisywanie zdjęć w wybranej lokalizacji na dysku twardym komputera,
- wykorzystanie kamery cyfrowej oraz mikrofonu,
- nagrywanie dźwięku przy wykorzystaniu rejestratora dźwięku,
- wykorzystanie kamery przy użyciu komunikatora Skype,
8) elementy języka angielskiego w obsłudze komputera:
- opanowanie podstawowych definicji - pojęć w języku angielskim,
- znaczenia pojęć na klawiaturze,
- odczytywanie komunikatów występujących błędów,
UWAGA! Na jedną osobę szkoloną ma przypadać jeden komputer
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1. Przeprowadzenie badań lekarskich, stwierdzających zdolność do odbycia szkolenia, co najmniej jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz wydanie książeczek zdrowia o ile odrębne przepisy tego wymagają.
2. Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, zgodnie ze wskazaniem na skierowaniu.
3. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego z zakresu zagadnień programu.
4. Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach.
5. Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (podręczników, kompendium itp.).
6. Oznakowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych i logo Projektu, które Zamawiający dostarczy odpowiednio wcześniej.
7. Zapewnienie uczestnikom szkolenia codziennie napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej, itp.) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunku w postaci paluszków, kruchych ciastek etc.
8. Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia.
9. Dostarczenia osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia, które przygotuje Zamawiający i przekaże Wykonawcy odpowiednio wcześniej.
10. Przeprowadzanie zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki.
11. Szkolenia i kursy powinny odbyć się na terenie Miasta Ustrzyki Dolne. Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania szkolenia w innym mieście (miejscowości) o ile Wykonawca zapewni bezpłatny i zorganizowany transport osób biorących udział w szkoleniu bezpiecznym i sprawnym technicznie środkiem transportu wraz z ubezpieczeniem tych osób od następstw nieszczęśliwych wypadków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.starostwo-ustrzyki.itl.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa szkoleniowa w zakresie Opiekun w żłóbku lub klubie dziecięcym
Dodano: 2016-07-21 - KURS DLA FIZJOTERAPEUTÓW: NOWE METODY REHABILITACJI - RÓWNOWAGA-TESTY I TERAPIA
Dodano: 2016-07-08 - Organizacja cyklicznych szkoleń grupowych dla bezrobotnych w zakresie ABC przedsiębiorczości
Dodano: 2016-07-06 - Usługa szkoleniowa w zakresie Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
Dodano: 2016-06-10 - Obsługa księgowo-rachunkowych programów komputerowych
Dodano: 2016-05-31 - Kelner - barman z podstawami języka angielskiego
Dodano: 2016-04-26 - Usługa szkoleniowa nt. Kwalifikowalność wydatków w projektach EFS w perspektywie finansowej 2014-2020
Dodano: 2016-04-15 - Usługa szkoleniowa nt. Rozliczania projektów w perspektywie finansowej 2014-2020
Dodano: 2016-04-15 - Usługa szkoleniowa nt. Pomoc publiczna w projektach EFS w świetle zmian w przepisach
Dodano: 2016-03-30 - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowym i czołowymi met. TIG
Dodano: 2016-03-18