Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie: szkolenia zawodowego, warsztatów kompetencji społecznych wraz z indywidualnym poradnictwem psychologa oraz indywidualnego poradnictwa zawodowego realizowanych przez Gminę Piaski -Ośrodek Pomocy Społecznej w Piaskach w ramach projektu pt. Program aktywizacji zawodowej w gminie Piaski - Teraz Ja adresowany do osób bezrobotnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1. Rozwó

Urząd Miejski w Piaskach ogłasza przetarg

  • Adres: 21-050 Piaski, ul. Lubelska 77
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5821020 , fax. 081 5821020
  • Data zamieszczenia: 2013-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Piaskach
    ul. Lubelska 77 77
    21-050 Piaski, woj. lubelskie
    tel. 81 5821020, fax. 081 5821020
    REGON: 00054910500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie: szkolenia zawodowego, warsztatów kompetencji społecznych wraz z indywidualnym poradnictwem psychologa oraz indywidualnego poradnictwa zawodowego realizowanych przez Gminę Piaski -Ośrodek Pomocy Społecznej w Piaskach w ramach projektu pt. Program aktywizacji zawodowej w gminie Piaski - Teraz Ja adresowany do osób bezrobotnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1. Rozwó
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania: 1.1 Zadanie 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie: szkolenia zawodowego dla 5 osób zamieszkałych na terenie Gminy Piaski będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, pozostających bez zatrudnienia, bądź posiadających gospodarstwo rolne - biorących udział w Projekcie pt. Program aktywizacji zawodowej w gminie Piaski - Teraz Ja adresowany do osób bezrobotnych współfinansowanym z EFS. Przedmiotem zamówienia w zadaniu jest następująca usługa: Wizaż i stylizacja paznokci - liczba osób 5 2)Wymagana ilość godzin kursu: szkolenie ma zawierać minimum 40 h. 3)Do przeprowadzenia kursu stacjonarnych Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć, we własnym zakresie, lokal który powinien znajdować się w odległości do 30 km od Piask. Lokal ma spełniać wymogi BHP. 4)Wykonawca ma obowiązek zapewnić środek transportu i w całości pokryć koszty przejazdu uczestników szkolenia z Piask do wskazanej miejscowości i z powrotem, albo w przypadku dojazdu uczestnika na szkolenie środkami transportu publicznego pokryć koszt takiego dojazdu do wskazanej miejscowości i z powrotem. 5)Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia części praktycznej kursów zawodowych na terenie województwa lubelskiego. 6)Godzina kursu = 45 minut. 7)Organizator kursu zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu), egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 8)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia badań w zakresie medycyny pracy dla uczestników szkolenia. 9)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dokumentacji fotograficznej z prowadzonych zajęć. 10)Każdy z uczestników szkolenia zostanie objęty badaniami w formie ankiety monitorującej i ankiety ewaluacyjnej. 11)Liczbę godzin dziennie trwania kursu ustala wykonawca - jednakże nie mniej niż 4 godziny dziennie - nie więcej niż 8 godzin dziennie. 12)Wykonawca ustala ramowy harmonogram zajęć. 13)Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników szkolenia. 14)Na zakończenie kursu Wykonawca zobowiązany jest wystawić, każdemu z uczestników dokument potwierdzający odbycie szkolenia - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach poza szkolnych. 15)Wykonawca ma obowiązek, w przypadku wygrania przetargu, przechowywać należycie zabezpieczoną wszelką dokumentację związaną z realizowanym zamówieniem przez okres pełnych 10 lat. 16)Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest do podania ilości godzin kursu objętego ofertą z uwzględnieniem wymaganej minimalnej ilości godzin (podanych w zadaniu 1 punkt 1.2 SIWZ). Zaproponowanie w ofercie kursu w ilości godzin mniejszej od wymaganej minimalnej ilości godzin, będzie skutkowało odrzuceniem oferty (zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2) z uwagi na fakt jej niezgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 17)Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 18)Zajęcia w ramach kursu zrealizują Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 19)W przypadku zlecenia organizacji i realizacji kursu, Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 20)Wizaż i stylizacja paznokci. Celem kursu jest profesjonalne przygotowanie kursanta do pracy w salonach kosmetycznych, w gabinetach odnowy biologicznej, w ośrodkach Spa&Wellness lub zakładach kosmetycznych. Minimum programowe kursu wizaż i stylizacja paznokci to: manicure kosmetyczny, pedicure kosmetyczny, manicure SPA, pedicure SPA, pedicure Callus, manicure Japoński, manicure i pedicure Hybrydowy, wzornictwo lakierowe, metoda akrylowa, metoda żelowa UV, wzornictwo przy użyciu akryli kolorowych, wzornictwo przy użyciu żeli kolorowych. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom materiały zużywalne do zajęć praktycznych (kosmetyki). Cena ofertowa ma zawierać koszt wyposażenia uczestnika kursu w przybory potrzebne do nauki zawodu tj. kuferek w skład którego powinny wchodzić następujące przybory: mini frezarka, pilnik banan, pilnik prosty, pilnik szeroki, blok polerski, lampa UV, szablony do formowania paznokci, kieliszek do liquidu, patyczki drewniane, zestaw pędzli do nakładania akrylu/żelu i zdobień, gilotyna, cążki, nożyczki do paznokci, nożyczki do skórek, radełko do usuwania skórek. 21)W trakcie przeprowadzania kursów zawodowych organizator kursu zapewnia: obiad składający się z jednego ciepłego dania. Posiłek dla każdego uczestnika szkolenia na każdy pojedynczy dzień szkoleniowy powinien zawierać: ziemniaki pieczone lub frytki lub ryż lub purre z ziemniaków do wyboru ok. 200 g, mięso lub ryba - do wyboru potrawa mięsna lub rybna o porcji 150 g, surówkę o porcji 150 g, napoju (soku lub kompotu) o pojemności 200 ml. Wykonawca zapewni także uczestnikom dwie przerwy kawowe w ramach których każdy uczestnik będzie mieć zapewnione: ciasta minimum 3 różne rodzaje (herbatniki, czekoladowe, z galaretką, wafelki, itp.) - 150 gram na osobę, kawę rozpuszczalną (w saszetkach) 2 saszetki na osobę, herbatę w saszetkach (minimum trzy różne rodzaje w torebkach ze sznureczkiem) - 3 saszetki, śmietankę do kawy (kubeczki 10 ml) - 2 sztuki na jednego uczestnika, cukier (saszetka 5 g) - 4 sztuki na osobę. 22)Szczegółowy terminarz szkoleń będzie na bieżąco ustalany przez Zamawiającego z Wykonawcą. 2. Zadanie 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie: warsztatów kompetencji społecznych wraz z indywidualnym poradnictwem psychologa oraz indywidualnego poradnictwa zawodowego dla 5 osób zamieszkałych na terenie Gminy Piaski będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, pozostających bez zatrudnienia, bądź posiadających gospodarstwo rolne - biorących udział w Projekcie pt. Program aktywizacji zawodowej w gminie Piaski - Teraz Ja adresowany do osób bezrobotnych współfinansowanym z EFS. 2.1. Przedmiotem zamówienia w zadaniu 2 są następujące usługi: Lp. Nazwa szkolenia - kursu Liczba osób 1. Warsztaty kompetencji społecznych 5 2. Indywidualne poradnictwo psychologa 5 3. Indywidualne poradnictwo zawodowe 5 2.2. Wymagana ilość godzin: warsztaty kompetencji społecznych mają zawierać 30 godzin zajęć po 45 minut dla grupy 5 osób; poradnictwo psychologiczne ma być zorganizowane w wymiarze 2 godzin zegarowych na uczestnika; doradztwo zawodowe powinno zostać przeprowadzone w wymiarze 2 godzin zegarowych na 1 osobę. 2.3. Do przeprowadzenia warsztatów kompetencji społecznych, poradnictwa psychologicznego oraz doradztwa zawodowego Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć, we własnym zakresie, lokal, który powinien znajdować się w Piaskach lub w odległości do 5 km od Piask - w takiej sytuacji Wykonawca zapewni dojazd uczestników szkolenia z Piask do miejsca, w którym będzie się ono odbywać i z powrotem. Lokal ma spełniać wymogi BHP. 2.4. Organizator kursu zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu), wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz opinie psychologa i doradcy zawodowego. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dokumentacji fotograficznej z prowadzonych zajęć. 2.6. Każdy z uczestników szkoleń zostanie objęty badaniami w formie ankiety monitorującej i ankiety ewaluacyjnej. 2.7. Liczbę godzin dziennie trwania warsztatów ustala wykonawca - jednakże nie mniej niż 4 godziny dziennie - nie więcej niż 8 godzin dziennie. 2.8. Wykonawca ustala ramowy harmonogram zajęć. 2.9. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników szkoleń. 2.10. Warsztaty mają zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczenia potwierdzającego odbycie warsztatów kompetencji społecznych z wyszczególnieniem tematów zajęć i ich wymiaru godzinowego. 2.11. Wykonawca ma obowiązek, w przypadku wygrania przetargu, przechowywać należycie zabezpieczoną wszelką dokumentację związaną z realizowanym zamówieniem przez okres pełnych 10 lat. 2.12. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest do podania ilości godzin kursu objętego ofertą (podanych w zadaniu 2 punkt 2.2 SIWZ). 2.13. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. 2.14. Zajęcia w ramach kursu zrealizują Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 2.15. W przypadku zlecenia organizacji i realizacji zajęć, Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 2.16. W trakcie przeprowadzania warsztatów kompetencji społecznych organizator zapewnia: obiad składający się z jednego ciepłego dania. Posiłek dla każdego uczestnika szkolenia na każdy pojedynczy dzień szkoleniowy powinien zawierać: ziemniaki pieczone lub frytki lub ryż lub purre z ziemniaków do wyboru ok. 200 g, mięso lub ryba - do wyboru potrawa mięsna lub rybna o porcji 150 g, surówkę o porcji 150 g, napoju (soku lub kompotu) o pojemności 200 ml. Wykonawca zapewni także uczestnikom dwie przerwy kawowe w ramach których każdy uczestnik będzie mieć zapewnione: ciasta minimum 3 różne rodzaje (herbatniki, czekoladowe, z galaretką, wafelki, itp.) - 150 gram na osobę, kawę rozpuszczalną (w saszetkach) 2 saszetki na osobę, herbatę w saszetkach (minimum trzy różne rodzaje w torebkach ze sznureczkiem) - 3 saszetki, śmietankę do kawy (kubeczki 10 ml) - 2 sztuki na jednego uczestnika, cukier (saszetka 5 g) - 4 sztuki na osobę. 2.17. Szczegółowy terminarz szkoleń będzie na bieżąco ustalany przez Zamawiającego z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach