Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zawodzie technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 6 klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Kobylińska 10a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7253668 , fax. 62 7253668
  • Data zamieszczenia: 2013-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie
    ul. Kobylińska 10a 10a
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7253668, fax. 62 7253668
    REGON: 00334092000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zawodzie technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 6 klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zawodzie technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 6 klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Szkolenie zawodowe skierowane jest do 6 osób dorosłych, z obszaru Miasta i Gminy Krotoszyn, znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, będących długotrwale bezrobotnymi i/lub nieaktywnymi zawodowo, poszukujących pracy, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników projektu pn. Szansa na lepsze życie do wykonywania prac w zawodzie technologa robót wykończeniowych w budownictwie. 4. Ilość godzin i czas trwania szkolenia: łącznie 240 godzin, w tym: zajęcia teoretyczne w ilości 42 godzin, zajęcia praktyczne w ilości 196 godzin. Przez jedną godzinę należy rozumieć: 60 minut - 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy, przy czym długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny, z zastrzeżeniem, że dzień szkolenia nie może kończyć się przerwą. 5. Miejsce zajęć teoretycznych: w obrębie granic miasta Krotoszyn, powiat krotoszyński. 6. Miejsce zajęć praktycznych: pomieszczenia Noclegowni w Krotoszynie przy ul. Kobylińskiej 10 A, oraz pomieszczenia Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie przy ul. Kobylińskiej 10A. 7. Zajęcia teoretyczne mają się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 18:00, w ilości nie mniej niż 6 godzin dziennie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości organizowania zajęć teoretycznych w dni wolne od pracy. 8. Zajęcia praktyczne odbywać się będą w: a) Pomieszczeniach biurowych Zamawiającego w czynnym obiekcie biurowym w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek prowadzenia prac w sposób zapewniający nieprzerwaną pracę w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić pomieszczenia biurowe w sposób zapewniający możliwość odbycia zajęć praktycznych w terminach uzgodnionych wcześniej z Wykonawcą z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem przed rozpoczęciem zajęć praktycznych w danym miejscu. b) Noclegowni, znajdującej się w posiadaniu Zamawiającego wykonywane będą w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Dopuszcza się możliwość organizacji zajęć praktycznych w budynku Noclegowi w soboty w godzinach od 8:00 do godziny 13:00. Zamawiający oświadcza, że udostępnia pomieszczenia Noclegowni do prowadzenia zajęć praktycznych. 9. Program szkolenia winien obejmować: a) W części teoretycznej: 1. Zagadnienia BHP, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska, 2. Dokumentacja techniczna, projekt i rysunek techniczny.3. Stosowane w budownictwie przepisy prawa i normy. 4. Rodzaje materiałów budowlanych, maszyn i urządzeń, narzędzi pracy i sprzętu oraz technologie. 5. Organizacja pracy w tym obmiar robót, wyliczanie, dobieranie i przygotowanie materiałów do robót wykończeniowych i zapoznanie się z ich właściwościami. 6. Określenie właściwości materiałów do robót wykończeniowych w celu ich właściwego zastosowania, transportowania i składowania. 7. Zasady wykonywania robót malarskich, tynkarskich, okładzinowych. 8. Zasady doboru technik malarskich, rodzaje podłoży i zasady ich przygotowywania, zasady konserwacji oraz napraw powłok malarskich, wykonywanie tynków zwykłych i cienkowarstwowych. b) W części praktycznej: I. Budynek (pomieszczenia) Noclegowni znajdującej się w Krotoszynie, przy ul. Kobylińskiej 10 A: 1. Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności - 188,726 m2. 2. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - 188,726 m2. 3. Dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej o powierzchni ponad 1,0 m 2 - 25,232 m2 . 4. Jednokrotne malowanie zwykłe farbą olejną podłoży gipsowych bez szpachlowania - 46,658 m2. 5.Tynki zewn. zwykłe kat. III na ścianach płaskich i pow. poziomych - wyk. ręczne - 99,972 m2. 6. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem - 99,972 m2. 7. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem - 99,972 m2. 8. Rusztowanie ramowe warszawskie wielokolumnowe do wysokości 10 m - 91,263 m2. 9. Naprawa drzwi wewnętrznych - 3,600 m2. II. Pomieszczenia biurowe Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, przy ul. Kobylińskiej 10 A: 1. Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności - 423,865 m2. 2. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - 423,865 m2. 3. Jednokrotne lakierowanie emalią olejną lub ftalową drewnianych drzwi i szafek o powierzchni ponad 1m2 - 125,591 m2. Wykonawca zobowiązany jest wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia uwzględnić w ofercie cenowej. 10. Wykonawca zobowiązany jest do: a) Wykonania przedmiotu zamówienia z należyta starannością. b) Uwzględnienia wszelkich uwag Zamawiającego i dokonania odpowiednich modyfikacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. c) Zapewnienia fachowej kadry trenerów oraz stałej, profesjonalnej opieki metodycznej. d) Zapewnienia osoby będącej kierownikiem (koordynatorem kursu). Osoba ta musi być dostępna w okresie trwania realizacji zamówienia w celu prawidłowej organizacji zajęć. e) Podejmowania działań motywujących uczestników szkolenia do podjęcia aktywnego uczestnictwa w zajęciach. f) Zapewnienia na potrzeby realizacji szkolenia w zakresie zajęć teoretycznych: 1) bazy lokalowej znajdującej się w obrębie granic miasta Krotoszyn, powiatu krotoszyńskiego, 2) sprzętu wykorzystywanego podczas zajęć, w tym flipchart (lub inne tablice), rzutniki multimedialne. 3) materiałów dydaktycznych (notatniki, flamastry, długopisy, właściwe podręczniki / skrypty) niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w kursie, dla wszystkich uczestników szkolenia. Materiały dydaktyczne powinny być opatrzone znakami logo EFS, nazwą działania oraz tytułem projektu. g) Zapewnienia na potrzeby realizacji szkolenia w zakresie zajęć praktycznych: 1) obuwia, odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej zgodnie z przepisami BHP, które po zakończeniu szkolenia przechodzą na własność uczestnika, 2) narzędzi, sprzętu, urządzeń (w tym wyciągu jednomasztowego, rusztowania, odkurzacza przemysłowego), materiałów eksploatacyjnych do wykorzystywanych urządzeń i sprzętu niezbędnego do realizacji zajęć praktycznych, 3) materiałów budowlanych przeznaczonych do praktycznej nauki w zawodzie technolog robót wykończeniowych w budownictwie. Dobór materiałów budowlanych nie może przekroczyć 6.000,00 zł brutto, z tym, że materiały te muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania oraz muszą być właściwie oznaczone, zgodnie z postanowieniami zawartymi w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881, z późn. zm.). Na w/w materiały budowlane składają się poniżej wymienione pozycje wraz z określoną jednostką miary i ilością: Benzyny do lakierów - 1.0597dm3, Drut stalowy okrągły miękki fi 2,0-6,0mm - 0.8214 kg, Gwoździe budowlane okrągłe gołe - 0.4289 kg, Haki do muru - 1.0952 kg, Emalia ftalowa modyfikowana ogólnie stosowana - biała w ilości 5.8323dm 3, Szpachlówki emulsyjne ogólnego stosowania - 95.0493 dm3, Farba olejna do gruntowania ogólnego stosowania - 2.3718 dm3, Farba olejna nawierzchniowa ogólnego stosowania 2.2456 dm3, Szpachlówka celulozowa na tynki - 2.1700 dm3, Rozcieńczalnik - 1.1758 dm3, Pokost lniany - 7.4653dm3, Gips budowlany szpachlowy - 0.1838 tony, Zaprawa cementowo-wapienna M-2- 1.9794 m3, Zaprawa cementowo-wapienna M-7- 0.0600 m3, Bale iglaste obrzynane gr. 50-100 mm kl. II - 0.0283 m3, Deski iglaste obrzynane gr. 19-25mm, kl. II - 0.0046 m3, Płyty pomostowe długie - 0.5841m2, Płyty pomostowe krótkie - 0.0183m2, Papier ścierny elektrokorundowy w ark. -10.8498ark., Naprawa drzwi wewnętrznych -3.6000 kplo, Emalia olejno-żywiczna - 9.8087dm3, Farba emulsyjna Polinit w kolorze pastelowym - 122.5394 dm3, Rozcieńczalnik do wyrobu lakieru uniwersalnego - 1.6452 dm3. Wykonawca zobowiązany jest wartość materiałów budowlanych w/w uwzględnić w ofercie cenowej. W celu obliczenia kosztów szkolenia Zamawiający umożliwia dokonania oględzin miejsc wykonania zajęć praktycznych przed złożeniem oferty. h) Zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia w każdym dniu odbywania się kursu bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, mleko lub śmietanka do kawy, cukier, 3 rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe), oraz bezpłatnego cateringu w postaci gorącego posiłku, typu drugie danie obiadowe (w postaci porcji mięsa, surówki, ziemniaków/kaszy/ryżu, kompot lub napój), a także kompletu naczyń, sztućców jednorazowego użytku. i) Przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie szkolenia. j) Po zakończeniu szkolenia wydania każdemu uczestnikowi, który ukończył szkolenie certyfikatu lub zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu, ze wskazaniem nazwy zajęć edukacyjnych i ilości godzin tych zajęć. k) Umieszczenia w miejscu realizacji zajęć informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl/strony/. l) Przedłożenia wraz z Ofertą szczegółowego Programu Szkolenia. m) Przedłożenia Zamawiającemu Harmonogramu Zajęć na co najmniej 3 dni kalendarzowe przed ich rozpoczęciem. n) Zarejestrowania swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizacji w tej bazie informacji o realizowanym szkoleniu w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. o) Oznakowania wszystkich zaświadczeń / certyfikatów, materiałów (w tym szkoleniowych) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL 2007-2013. p) Poddania się kontroli w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego. q) Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31-12-2020 r. w sposób zapewniający poufność i bezpieczeństwo oraz dostępność podmiotom wskazanym w pkt. powyżej. r) Bieżącego informowania o nieobecności na zajęciach osób skierowanych przez Zamawiającego lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania - niezwłocznie. s) Zweryfikowania kosztów szkolenia stosownie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu i przesłania go Wykonawcy w przypadku skierowania mniejszej liczby osób na kurs przez Zamawiającego lub braku możliwości przyjęcia nowej osoby do uzupełnienia. t) Wykonania szkolenia zgodnie z przepisami BHP i przeciw pożarowymi oraz sanitarnymi. u) Przestrzegania ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 929 z późn. zm.) w czasie trwania szkolenia, jak i po jego zakończeniu. v) Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez: 1) sporządzenie imiennych list obecności uczestników na zajęciach (podpisane przez uczestników), 2) sporządzenie imiennych list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników), cateringu w postaci serwisu kawowego i tzw. drugiego dania oddzielnie dla każdego uczestnika szkolenia, 3) sporządzenie imiennych list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisanych przez uczestników), 4) sporządzenie list odbioru certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników), 5) sporządzenie rejestru wydanych zaświadczeń / certyfikatów, 6) prowadzenie dziennika szkolenia zawierającego terminy, godziny i tematykę zajęć, 7) prowadzenie dokumentacji zdjęciowej z realizowanego szkolenia, w ilości co najmniej 5 zdjęć z wizerunkiem każdego uczestnika, tj. co najmniej łącznie 30 zdjęć, 8) przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób prowadzenia zajęć, w ostatnim dniu zajęć wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy. 11. Wykonawca po zakończeniu kursu zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu następującej dokumentacji: 1) list obecności uczestników na zajęciach (podpisane przez uczestników), 2) list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników), 3) list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisane przez uczestników), 4) list potwierdzających odbiór certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników), 5) imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie i (lub) nie ukończyły szkolenia, 6) kserokopii dziennika szkolenia zawierającego terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć, 7) kserokopii wydanych zaświadczeń / certyfikatów, potwierdzających ukończenie szkolenia, 8) dokumentacji zdjęciowej z realizowanego szkolenia, 9) ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób przeprowadzenia szkolenia, 10) potwierdzenia dokonania rejestracji swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji w tej bazie o realizowanym szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie, 11) faktury za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z wskazaniem nazwy szkolenia, ilości uczestników, które stanowią wydatek kwalifikowany dla Zamawiającego, 12) i inne dokumenty wskazane w niniejszej SIWZ lub w umowie. W przypadku złożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii dokumentów, muszą zostać one poświadczone za zgodność z oryginałem. 12. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników szkolenia, 2) przekazania listy uczestników wraz z ich danymi w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, 3) skierowania i pokrycia kosztów niezbędnych badań z zakresu medycyny pracy uczestników szkolenia, 4) informowania uczestników szkolenia o terminie i miejscu szkolenia, 5) informowania o każdej zmianie (weryfikacji) uczestników. Zamawiający oświadcza, że posiada zgodę uczestników szkolenia na bezpłatne wykorzystanie ich wizerunku. 13. Zamawiający zastrzega sobie: a) Prawo do prowadzenia bieżącego monitoringu, nadzoru nad procesem szkolenia uczestników na każdym jego etapie poprzez wizytację zajęć, bez uprzedniego powiadomienia Wykonawcy, analizę dokumentacji szkolenia. b) Prawo do niezwłocznego rozwiązania umowy w razie nienależytego jej wykonania przez Wykonawcę po uprzednim pisemnym zawiadomieniu o stwierdzonych nieprawidłowościach i nie przedstawieniu zadawalającego wyjaśnienia tych nieprawidłowości. c) Prawo udziału w ocenie końcowej uczestników szkolenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.krotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach