Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w formie kursu zawodowego pn. spawanie blach spoinami doczołowymi metodą MAG dla czterech uczestników projektu systemowego (w tym trzy osoby głuchonieme) pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie sanockim w ramach POKL Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Jezierskiego 21
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 464 3593;4646570; 4646580 , fax. 13 4643593
  • Data zamieszczenia: 2011-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Jezierskiego 21 21
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 13 464 3593;4646570; 4646580, fax. 13 4643593
    REGON: 37045580500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-sanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w formie kursu zawodowego pn. spawanie blach spoinami doczołowymi metodą MAG dla czterech uczestników projektu systemowego (w tym trzy osoby głuchonieme) pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie sanockim w ramach POKL Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia w formie kursu zawodowego pn. spawanie blach spoinami doczołowymi metodą MAG dla czterech uczestników projektu systemowego (w tym trzy osoby głuchonieme) celem uzyskania odpowiednich dokumentów potwierdzających zdobyte kwalifikacje lub uprawnienia. Wykonawca jest zobowiązany: 1.zapewnić sale szkoleniowe (wraz z niezbędnym sprzętem multimedialnym i innymi materiałami niezbędnymi do prowadzenia szkolenia oraz nagłośnienie i obsługę), wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi szkolenia poznanie i przyuczenie się do pracy w zawodzie będącym przedmiotem szkolenia, 2.zapewnić niezbędne materiały dydaktyczne uczestnikom szkolenia oraz jeden komplet materiałów do zajęć teoretycznych przekazać Zamawiającemu, 3.zapewnić konieczny sprzęt, jaki powinien zostać dostarczony uczestnikom na czas trwania szkolenia, w szczególności zapewnić co najmniej jedno stanowisko spawalnicze dla dwóch uczestników szkolenia oraz sprzęt ochronny dla wszystkich uczestników szkolenia, 4.zapewnić co najmniej 6 godzin zajęć dziennie, 5.zapewnić uczestnikom szkolenia w każdym dniu szkolenia catering, tj. napoje (kawa, herbata, woda mineralna), śmietanka, cukier, ciastka oraz ciepły posiłek jednodaniowy, w cenie 20 zł na osobę każdego dnia szkolenia, 6.zapewnić możliwość stałego, bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym oraz umożliwienie Zamawiającemu wizytowanie zajęć w trakcie szkolenia, 7.ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, a także sporządzić ewentualny protokół powypadkowy zawierający okoliczności i przyczyny wypadku zaistniałego z udziałem uczestników szkolenia. Kopię polisy ubezpieczeniowej należy przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, 8.zapewnić warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, 9.zapewnić usługi tłumacza języka migowego podczas szkolenia dla trzech uczestników szkolenia, 10.przeprowadzić wszystkie zajęcia teoretyczne i praktyczne na terenie miasta Sanoka, 11.przygotować organizacyjnie i merytorycznie szkolenie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy harmonogram szkolenia zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, 12.zakończyć szkolenie określeniem rodzaju zdobytych uprawnień lub kwalifikacji oraz wydać osobom szkolonym zaświadczenia, certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami, 13.w dokumentacji szkolenia (listy obecności, dzienniki zajęć, programy szkolenia, ankiety oceniające szkolenie, certyfikaty, protokoły z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń itp.) zawrzeć informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz prowadzić na drukach zawierających logotypy zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL, 14.przekazać Zamawiającemu oryginał bądź kopię dokumentów poświadczoną za zgodność z oryginałem, o których mowa w pkt 13 w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, 15.zarejestrować przedmiotowe szkolenie w internetowej bazie ofert szkoleniowych: www.inwestycjawkadry.pl poprzez internetowy formularz elektroniczny, 16.upoważnić pisemnie osobę do przetwarzania danych osobowych uczestników szkolenia wyłącznie w zakresie i w celu przewidzianym niniejszym zamówieniem. Zamawiający zastrzega, iż określenie godziny oznacza godzinę lekcyjną trwającą 45 minut. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników szkolenia będącego przedmiotem zamówienia do innych grup realizujących tożsame szkolenie prowadzone przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkolenia w godzinach popołudniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr-sanok.pl/?p=299
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach