Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Posadzkarz z elementami wykończenia wnętrz

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Żeromskiego 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6150395 , fax. 087 6150395
  • Data zamieszczenia: 2013-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Żeromskiego 18 18
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6150395, fax. 087 6150395
    REGON: 51143398200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Posadzkarz z elementami wykończenia wnętrz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Posadzkarz z elementami wykończenia wnętrz dla 10 osobowej grupy bezrobotnych. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV) 80.53.00.00-8- usługi szkolenia zawodowego. 2.Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych, przygotowujących do pracy w charakterze posadzkarza z umiejętnością stosowania nowoczesnych technologii wykończeniowych w budownictwie. 3.Szkolenie powinno być przeprowadzone w formie kursu, w wymiarze 190 godzin zegarowych /łącznie z egzaminem/, obejmujących 45 godz. zajęć teoretycznych i 145 godz. zajęć praktycznych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 4.Szkolenie powinno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia powinny odbywać się 5 razy w tygodniu, w okresie od poniedziałku do piątku. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie. Zajęcia winne być przeprowadzone w godzinach od 8.00 do 16.00. W każdym dniu trwania szkolenia Wykonawca musi prowadzić dziennik zajęć teoretycznych i praktycznych oraz listę obecności uczestników szkolenia. 5.Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy /Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z póżn.zm./ i uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.kwalifikacje.praca.gov.pl 6.Program szkolenia powinien obejmować: a/zajęcia teoretyczne z zakresu: technologia wykonywania prac posadzkarskich i wykończeniowych w budownictwie, bezpieczeństwo i higiena pracy oraz ochrona przeciwpożarowa, maszynoznawstwo i materiałoznawstwo. b/zajęcia praktyczne z zakresu: - przygotowanie podłoża i położenie terakoty wraz z cokołem /gat. I/ - 39 m2, - malowanie i wyrównanie ścian i sufitów farbą białą do pomieszczeń odporną na zmywanie i ścieranie - 157 m2, - demontaż stolarki drzwiowej - 2szt, - wstawienie drzwi -2 szt. o wymiarach szer. 90 cm, wys. 2 m wraz z ościeżnicami /MDF/ z jednoczesnym wykonaniem nadproża oraz obróbką , - malowanie ścian farbą do pomieszczeń odporną na zmywanie i ścieranie (kolor) - 50 m2, - malowanie sufitów (biały): 22 m2 , - położenie wykładziny dywanowej: 31 m2, - położenie listwy przypodłogowej: 12 m2 . 7.Program może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania wyżej wymienionego zawodu. 8.W celu obliczenia kosztów szkolenia, Wykonawca powinien dokonać oględzin miejsca wykonywania zajęć praktycznych przed złożeniem oferty. 9.W preliminarzu kosztów szkolenia należy ująć zakup wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zajęć praktycznych i teoretycznych. 10.Miejsce realizacji szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w granicach administracyjnych miasta Gołdap, z zastrzeżeniem pkt.11. 11.Miejsce zajęć praktycznych: pomieszczenia w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi, ul. Żeromskiego 18. 12.Zajęcia praktyczne mają być przeprowadzone w 1 grupie 10-osobowej. W trakcie odbywania zajęć praktycznych, Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia niezbędne materiały i narzędzia budowlane do przeprowadzenia szkolenia oraz dostęp do pomieszczenia sanitarnego i socjalnego. 13.Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne powinien być przestronny, posiadać pomieszczenia sanitarne i socjalne, gwarantujący naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. 14.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w trakcie trwania szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowymi. 15.Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia, adekwatne do treści szkolenia, umożliwiające prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego tj. co najmniej jeden podręcznik lub skrypt szkoleniowy w wersji drukowanej- minimum zbindowany związany z tematyką szkolenia, notatnik zawierający co najmniej 50 kartek, 1 długopis, 1 ołówek, 1 teczkę. Materiały szkoleniowe i dydaktyczne powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. 16.Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych zapewni odzież ochronną dla każdego uczestnika szkolenia tj. co najmniej spodnie, bluzę, rękawiczki ochronne i środki czystości. Odzież ochronna powinna być przekazana każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem w pierwszym dniu zajęć praktycznych i będzie stanowiła po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. 17.Wykonawca zapewni każdego dnia, w czasie trwania przerw, catering w postaci: kawa, herbata, ciastka. 18.Wykonawca po zrealizowaniu planu nauczania, zorganizuje egzamin końcowy. 19.Po ukończonym szkoleniu Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia zaświadczenie o ukończeniu szkolenia: a/zgodnie z § 75, ust. 3 rozporządzenia MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy /Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn.zm./ lub b/zgodnie z § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych /Dz. U. poz. 186/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pup.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach