Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
- Data zamieszczenia: 2011-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
ul. Kościuszki 30 30
40-048 Katowice, woj. śląskie
tel. 0 32 757 33 61
REGON: 27685569600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA PN: POMOC PUBLICZNA W PROJEKTACH PO KL - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu trzech dwudniowych edycji szkolenia wyjazdowego nt.: Pomoc publiczna w projektach PO KL. W szkoleniu udział wezmą pracownicy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach - łącznie 70 osób. Ostateczna ilość osób biorących udział w szkoleniu zostanie podana nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed planowanym terminem szkolenia, przy czym minimalna liczba uczestników szkolenia nie będzie mniejsza niż 60 osób. Szkolenie ma zostać przeprowadzone w następujących terminach: I edycja: 28 - 29 lipca 2011 r. II edycja: 17 - 18 października 2011 r. III edycja: 20 - 21 października 2011 r. Szkolenie trwać będzie 16 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 min.). Szkolenie zostanie zorganizowane na terenie woj. śląskiego w regionie Podbeskidzia lub na terenie woj. śląskiego na Jurze Krakowsko - Częstochowskiej, w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim spełniającym standardy hotelu co najmniej trzygwiazdkowego. Zakres merytoryczny szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, będącego Instytucją Wdrażającą PO KL dla Priorytetu VI i VIII. Ponadto szkolenie w minimum 50% powinno być zrealizowane w formie warsztatowej (np. studia przypadków, sporządzanie i ocenianie dokumentów, analiza najczęściej popełnianych błędów) kształcącej praktyczną umiejętność zastosowania nabytej wiedzy. Program szkolenia każdej z trzech edycji powinien obejmować takie zagadnienia jak: 1. Podstawowe pojęcia dotyczące pomocy publicznej: - pojęcie pomocy publicznej i pomocy de minimis (różnice pomiędzy pomocą publiczną i pomocą de minimis) oraz identyfikacja wsparcia będącego i niebędącego pomocą publiczną lub pomocą de minimis; - zasady udzielania pomocy publicznej (pomoc indywidualna, programy pomocowe, wyłączenia grupowe, pomoc de minimis); - definicja beneficjenta pomocy publicznej i podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą; - szczególne warunki udzielania pomocy w różnych sektorach; - zakaz udzielania pomocy publicznej oraz wyjątki spod generalnego zakazu; - ulgi i zwolnienia podatkowe a pomoc publiczna. 2. Dopuszczalność udzielania pomocy publicznej oraz pomocy de minimis: - pojęcie małego i średniego przedsiębiorstwa; - pojęcie przedsiębiorstwa zagrożonego (obowiązek przedstawiania informacji o sytuacji ekonomicznej przedsiębiorcy ubiegającego się o pomoc); - kryteria oceny trudnej sytuacji ekonomicznej przedsiębiorcy; - badanie efektu zachęty; 3. Zawieranie umowy o dofinansowanie projektów oraz umów wewnątrzprojektowych: - podstawa prawna, elementy umowy, określenie zobowiązań stron umowy, wyliczenie dopuszczalnej wielkości pomocy; - załączniki do umowy; - postępowanie przy niedotrzymywaniu warunków umowy; - dopuszczalny tryb wypowiedzenia warunków umowy - zasada proporcjonalnego zwrotu przyznanej pomocy; - najczęściej popełniane błędy przy konstruowaniu zapisów umowy. 4. Wdrażanie i rozliczanie pomocy: - zasada kumulacji pomocy publicznej i pomocy de minimis; - obliczanie dopuszczalnej wartości pomocy; - prawidłowe dokumentowanie udzielonej pomocy publicznej; 5. Monitorowanie pomocy publicznej: - obowiązki oraz odpowiedzialność instytucji udzielających pomocy publicznej; - obowiązki oraz odpowiedzialność beneficjentów pomocy publicznej; - sprawozdawczość w zakresie pomocy publicznej, korygowanie sprawozdań w SHRIMP; - wystawianie zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis (dokumenty, zawartość, terminy wydawania zaświadczenia); - korygowanie zaświadczeń. 6. Zwrot bezprawnie przyznanej lub wydatkowanej niezgodnie z przeznaczeniem pomocy publicznej: - odpowiedzialność za naruszenie zasad udzielania pomocy publicznej (pomocy nienależnej); - odraczanie terminu płatności oraz rozkładanie na raty zwrotu środków; - zasady obliczania ekwiwalentu dotacji brutto (EDB) w sytuacji odraczania terminu płatności oraz rozkładania na raty zwrotu środków. Celem szkolenia jest zdobycie nowych oraz weryfikacja dotychczasowych umiejętności w zakresie postępowania przy udzielaniu pomocy publicznej oraz monitorowaniu pomocy udzielonej w ramach Priorytetu VI i VIII. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia powinien zapewnić: 1) zakwaterowanie wszystkich uczestników szkolenia w hotelu, w pokojach jedno- i dwuosobowych, w ten sposób że: w terminie 28 - 29 lipca 2011 r. - pokoi jednoosobowych będzie 7 - pokoi dwuosobowych będzie 7 w terminie 17 - 18 października 2011 r. - pokoi jednoosobowych będzie 5 - pokoi dwuosobowych będzie 8 w terminie 20 - 21 października 2011 r. - pokoi jednoosobowych będzie 6 - pokoi dwuosobowych będzie 11 Ilość pokoi jednoosobowych i dwuosobowych może ulec zmianie w zależności od ilości uczestników w danej edycji szkolenia. Pokoje powinny mieć powierzchnię min. 10m2 każdy w przypadku pokoi 1-osobowych lub 14m2 - w przypadku pokoi 2-osobowych. W pokojach 2-osobowych powinny znajdować się 2 łóżka. Minimalne wyposażenie pokoi (1 i 2 - osobowych): łóżko lub łóżka, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, biurko lub stół, krzesło lub inny mebel do siedzenia (nie mniej niż 2 na pokój), lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadać łazienki wyposażone min. w: wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową, umywalkę z blatem lub półką, WC, zestaw ręczników. 2) pełne wyżywienie dla uczestników każdej edycji szkolenia, przy czym usługa restauracyjna: - rozpocznie się od przerwy kawowej w dniu przyjazdu, - zakończy się obiadem w ostatnim dniu pobytu. Śniadania, obiady i kolacje powinny być podawane w innej sali niż sala wykładowa, w tym dla każdego uczestnika szkolenia: - 1 śniadanie w formie szwedzkiego bufetu, w tym co najmniej: - pieczywo różnorodne, - danie na ciepło: jajecznica, kiełbaski na gorąco, - wędliny różnorodne, - sery różnorodne: żółte, pleśniowe, białe, - dżemy, - mleko: ciepłe, zimne, - przetwory jogurtowe, - płatki śniadaniowe, - świeże warzywa: pomidory, ogórek zielony, - napoje różnorodne: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l/os.), - dodatki: cytryna, cukier, mleko, masło, margaryna. Śniadanie dla każdego uczestnika powinno być podane na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek. - 2 obiady, w tym każdy składający się z: - zupy, - dania głównego (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), - napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l/os.), - dodatków: cytryna, cukier, mleko. Wszystkie składniki obiadu podawanego pierwszego dnia szkolenia powinny być różne od składników obiadu podawanego w drugim dniu szkolenia. Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek. Obiad może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu. - 3 przerwy kawowe (2 przerwy w pierwszym dniu szkolenia oraz 1 przerwa w drugim dniu szkolenia), w tym każda składająca się z: - wyrobów cukierniczych różnorodnych: kruche ciasteczka, wafelki, rogaliki z nadzieniem (nie mniej niż 40g na osobę z każdego rodzaju), - napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l/os.), - dodatków: cytryna, cukier, mleko. - 1 kolacja składająca się z: - dania głównego podanego na ciepło, - zimnej płyty składającej się z różnorodnych: wędlin, serów, warzyw marynowanych, śledzi, 3 rodzajów sałatek w tym: grecka, z kurczakiem, z tuńczykiem - napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l/os.), - dodatków: cytryna, cukier, mleko. Wszystkie składniki kolacji powinny być różne od składników obiadów podawanych podczas dwóch dni szkolenia. Kolacja dla każdego uczestnika powinna być podana na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek. Podawanie posiłków powinno odbywać się w innej sali niż sala wykładowa. 2) salę szkoleniową w układzie bankietowym o wielkości odpowiedniej do ilości osób, w miejscu zakwaterowania, wyposażoną w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, w tym: laptop, rzutnik multimedialny, ekran, tablicę typu flipchart oraz nagłośnienie. 3) osobę prowadzącą szkolenie - doświadczonego wykładowcę, praktyka i specjalistę w zakresie pomocy publicznej, który przeprowadzi szkolenie wykorzystując przygotowane przez siebie prezentacje multimedialne oraz udzieli odpowiedzi na zadawane przez uczestników pytania i wyjaśni ich wątpliwości. 4) transport uczestników szkolenia na miejsce szkolenia i z powrotem autokarem lub busem, posiadającym ilość miejsc siedzących odpowiadającą ilości osób biorących udział w poszczególnych terminach szkolenia, na trasie: Katowice, ul. Kościuszki 30 - miejsce szkolenia oraz miejsce szkolenia - Katowice, ul. Kościuszki 30. 5) przeprowadzenie szkolenia zgodnie z harmonogramem szkolenia przedstawionym w załączniku do opisu przedmiotu zamówienia, uwzględniając zakres merytoryczny i zagadnienia opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Harmonogram szkolenia powinien zostać przedstawiony zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 6) materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkolenia (teczka, notes, długopis, prezentacja szkolenia w formie papierowej i elektronicznej). 7) wydanie certyfikatów imiennych potwierdzających udział w szkoleniu. UWAGI: 1) Certyfikaty i materiały szkoleniowe dla wszystkich uczestników szkolenia muszą zawierać logotypy informujące o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego w dniu zawarcia umowy wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy. 2) Płatność za usługę nastąpi po zorganizowaniu i przeprowadzeniu danej edycji szkolenia, przy czym koszt będzie uzależniony od rzeczywistej liczby uczestników, zgłoszonych na 3 dni przed daną edycją szkolenia. 3) Szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja i prowadzenie 5-ciu Międzypokoleniowych Klubów Spotkań (MKS) na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego w gminach: Bieruń, Lędziny, Bojszowy, Imielin, Chełm Śląski dla uczestników projektu pt. Aktywne Wspieranie przez Skuteczne Działanie wraz z otoczeniem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionanalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IX/Działanie 9.1/ Poddziałanie 9.1.6.
Dodano: 2016-07-27 - Usługa organizacji szkoleń dla Beneficjentów Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2016-07-27 - Szkolenie pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu w 2017 roku
Dodano: 2016-07-26 - Usługa przeprowadzenia treningu umiejętności społecznych dla uczestników Projektu Drużyna Powiatu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie: 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020
Dodano: 2016-07-18 - Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kierowców ciężarówek oraz kursu prawa jazdy kat. D wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kierowców autobusów
Dodano: 2016-06-30 - Przeprowadzenie kursu sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem
Dodano: 2016-06-29 - Przeprowadzenie kursu magazyniera z obsługą wózka widłowego i wymianą butli
Dodano: 2016-06-29 - Przeprowadzenie kursu - szwacz materiałów tapicerskich połączony z aktywizacją zawodową.
Dodano: 2016-06-23 - Organizacja i prowadzenie 5-ciu Międzypokoleniowych Klubów Spotkań (MKS) na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego w gminach: Bieruń, Lędziny, Bojszowy, Imielin, Chełm Śląski dla uczestników projektu pt. Aktywne Wspieranie przez Skuteczne Działanie wraz z otoczeniem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa IX/ Działanie 9.1/ Poddziałanie 9.1.6.
Dodano: 2016-06-21 - Usługi szkoleniowe w ramach Projektu NEW. Zwiększenie konkurencyjności studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego na rynku pracy przez rozwój ich kompetencji zawodowych - znak sprawy DZP.381.19.2016.UG
Dodano: 2016-06-08