Przetargi.pl
ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA nt. EGZEKUCJA NIENALEŻNIE POBRANYCH ŚWIADCZEŃ, SPOSOBY ZABEZPIECZEŃ WYKONANIA ZOBOWIĄZAŃ, ZWROTU OTRZYMANEJ REFUNDACJI ORAZ POSTĘPOWANIE WOBEC DŁUŻNIKA, KTÓRY NIE WYKONAŁ ZAWARTEJ UMOWY

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2011-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA nt. EGZEKUCJA NIENALEŻNIE POBRANYCH ŚWIADCZEŃ, SPOSOBY ZABEZPIECZEŃ WYKONANIA ZOBOWIĄZAŃ, ZWROTU OTRZYMANEJ REFUNDACJI ORAZ POSTĘPOWANIE WOBEC DŁUŻNIKA, KTÓRY NIE WYKONAŁ ZAWARTEJ UMOWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dwudniowego, wyjazdowego szkolenia z zakresu Egzekucja nienależnie pobranych świadczeń, sposoby zabezpieczeń wykonania zobowiązań, zwrotu otrzymanej refundacji oraz postępowanie wobec dłużnika, który nie wykonał zawartej umowy. W szkoleniu udział wezmą pracownicy (w szczególności główni księgowi) powiatowych urzędów pracy oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach - łącznie 35 osób. Ostateczna ilość osób biorących udział w szkoleniu zostanie podana nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed planowanym terminem szkolenia, przy czym minimalna liczba uczestników szkolenia nie będzie mniejsza niż 30 osób. Szkolenie ma zostać przeprowadzone w terminie 29 - 30 września 2011 r. Szkolenie trwać będzie 16 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 min.) i zostanie zorganizowane na terenie woj. śląskiego: w regionie Podbeskidzia (tj. obszar Subregionu południowego woj. śląskiego - Bielska - Białej oraz powiatów: bielskiego, cieszyńskiego i żywieckiego) lub Jury Krakowsko-Częstochowskiej (woj. ślaskie), w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim spełniającym wymagania dla hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym. Zakres merytoryczny szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników szkolenia - pracowników (w szczególności księgowych) powiatowych i wojewódzkiego urzędu pracy zajmujących się problematyką zwrotu nienależnie pobranych świadczeń. Jednocześnie w trakcie szkolenia powinny zostać przedstawione praktyczne rozwiązania problemów egzekucyjnych na podstawie doktryny i orzecznictwa. Celem szkolenia jest zdobycie nowych oraz weryfikacja dotychczasowych umiejętności w zakresie praktycznego postępowania przy egzekwowaniu nienależnie pobranych świadczeń, sposobów zabezpieczeń wykonania zobowiązań, zwrotu otrzymanej refundacji oraz postępowanie wobec dłużnika, który nie wykonał zawartej umowy przez pracowników urzędów pracy. Zagadnienia, które należy omówić podczas szkolenia, to: 1. Omówienie postępowania egzekucyjnego w administracji. 2. Ustawa o finansach publicznych a egzekucja administracyjna. 3. Podstawy prawne egzekucji administracyjnej - egzekucji nienależnie pobranych świadczeń w urzędach pracy (ich istnienie, ważność, prawidłowość i wykonalność). 4. Wszczęcie postępowania o zwrot nienależnie pobranego świadczenia. 5. Zobowiązany a odpowiedzialny (reprezentacja, pełnomocnictwo, przedstawicielstwo), Wierzyciel. 6. Decyzja o zwrocie. 7. Organ egzekucyjny. 8. Tytuł wykonawczy, jego elementy i prawidłowość wypełniania. 9. Egzekucja administracyjna i dochodzenie należności na drodze postępowania sądowego oraz przeniesienie skutków na ewidencję księgową, w tym egzekucja w ramach środków z Funduszu Pracy i projektów PO KL. 10. Naliczanie odsetek. 11. Umarzanie, odraczanie, rozłożenie na raty nienależnie pobranych świadczeń i ich wpływ na egzekucję, w tym umorzenie środków Funduszu Pracy. 12. Omówienie różnych form i rodzajów zabezpieczeń. 13. Postępowanie w sytuacji, gdy nie jest znane miejsce zamieszkania dłużnika. 14. Postępowanie w sytuacji, gdy dłużnik przebywa za granicą. 15. Przedawnienie roszczeń (wymagalność roszczenia, od kiedy biegnie termin przedawnienia). Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia powinien zapewnić: 1) zakwaterowanie każdego z uczestników szkolenia w pokojach jednoosobowych. Każdy pokój powinien mieć powierzchnię min. 10 m2. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżko, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, biurko lub stół, krzesło lub inny mebel do siedzenia (nie mniej niż 2 na pokój), lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadać łazienki wyposażone min. w: wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową, umywalkę z blatem lub półką, WC, mydło i żel pod prysznic, zestaw ręczników; 2) pełne wyżywienie dla każdego uczestnika szkolenia, przy czym usługa restauracyjna: - rozpocznie się od przerwy kawowej w dniu przyjazdu, - zakończy się obiadem w ostatnim dniu pobytu. Śniadania, obiady i kolacje powinny być podawane na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek w innej sali niż sala wykładowa, w tym dla każdego uczestnika szkolenia: - 1 śniadanie w formie szwedzkiego bufetu, w tym co najmniej: - pieczywo różnorodne, - danie na ciepło: jajecznica, kiełbaski na gorąco, - wędliny różnorodne, - sery różnorodne: żółte, pleśniowe, białe, - dżemy, - mleko: ciepłe, zimne, - przetwory jogurtowe, - płatki śniadaniowe, - świeże warzywa: pomidory, ogórek zielony, - napoje różnorodne: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l/os.), - dodatki: cytryna, cukier, mleko, masło, margaryna. - 2 obiady, w tym każdy składający się z: - zupy, - dania głównego (mięsne z dodatkiem ziemniaków i zestawu surówek), - napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l/os.), - dodatków: cytryna, cukier, mleko. Wszystkie składniki obiadu podawanego pierwszego dnia szkolenia powinny być różne od składników obiadu podawanego w drugim dniu szkolenia. Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepłoi może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu. - 3 przerwy kawowe (2 przerwy w pierwszym dniu szkolenia oraz 1 przerwa w drugim dniu szkolenia): - pierwsza przerwa składająca się z: - wyrobów cukierniczych różnorodnych: kruche ciasteczka, wafelki, rogaliki z nadzieniem (nie mniej niż 40g na osobę z każdego rodzaju), - napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l/os.), - dodatków: cytryna, cukier, mleko - druga przerwa składająca się z: - wyrobów cukierniczych różnorodnych: kruche ciasteczka, wafelki, rogaliki z nadzieniem (nie mniej niż 40g na osobę z każdego rodzaju), - napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l/os.), - dodatków: cytryna, cukier, mleko. - trzecia przerwa składająca się z: - wyrobów cukierniczych różnorodnych: kruche ciasteczka, wafelki, rogaliki z nadzieniem (nie mniej niż 40g na osobę z każdego rodzaju), - napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033l/os.), - dodatków: cytryna, cukier, mleko. - 1 kolacja składająca się z: - dania głównego podanego na ciepło, - zimnej płyty składającej się z różnorodnych: wędlin, serów, warzyw marynowanych, śledzi, 3 rodzajów sałatek w tym: grecka, z kurczakiem, z tuńczykiem, - napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (033 l/os.), - dodatków: cytryna, cukier, mleko. Wszystkie składniki kolacji powinny być różne od składników obiadów podawanych podczas dwóch dni szkolenia. 3) salę szkoleniową przygotowaną w układzie bankietowym mieszczącą co najmniej 40 osób i zlokalizowaną w miejscu zakwaterowania uczestników. Sala wyposażona powinna być w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, w tym: laptop, rzutnik multimedialny, ekran, tablicę typu flipchart oraz nagłośnienie i klimatyzację. 4) osobę prowadzącą szkolenie - doświadczonego wykładowcę, praktyka i specjalistę, który przeprowadził co najmniej 5 szkoleń w zakresie Egzekucji nienależnie pobranych świadczeń dla urzędów pracy i poprowadzi przedmiotowe szkolenie wykorzystując przygotowane przez siebie prezentacje multimedialne, a także udzieli odpowiedzi na zadawane przez uczestników pytania i wyjaśni ich wątpliwości. 5) bezpłatne miejsca parkingowe dla uczestników szkolenia. 6) przeprowadzenie szkolenia zgodnie z harmonogramem szkolenia przedstawionym w załączniku do opisu przedmiotu zamówienia, uwzględniając zakres merytoryczny i zagadnienia opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Harmonogram szkolenia powinien zostać przedstawiony Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 7) materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkolenia (teczka, notes, długopis, prezentacja szkolenia w formie papierowej i elektronicznej). 8) wydanie imiennych certyfikatów potwierdzających udział w szkoleniu, zgodnie z listą obecności. UWAGI: 1) Płatność za usługę nastąpi po zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia, przy czym koszt będzie uzależniony od rzeczywistej liczby uczestników, zgłoszonych na 3 dni kalendarzowe przed terminem szkolenia. 2) Szkolenie finansowane jest w całości ze środków publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach