Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla konsultantów i koordynatorów oraz osób odpowiedzialnych za realizację usługi, polegającej na przeprowadzeniu facylitacji, w ramach dwuczęściowego badania Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18C
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 335 85 00 , fax. 32 335 85 00
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice" Sp. z o.o.
    ul. Konarskiego 18C 18C
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 335 85 00, fax. 32 335 85 00
    REGON: 27824325300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.technopark.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego - usługi w zakresie transferu nowoczesnych technologii

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla konsultantów i koordynatorów oraz osób odpowiedzialnych za realizację usługi, polegającej na przeprowadzeniu facylitacji, w ramach dwuczęściowego badania Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla konsultantów i koordynatorów oraz osób odpowiedzialnych za realizację usługi, polegającej na przeprowadzeniu audytów innowacyjności oraz sesji facylitacyjnych, w ramach dwuczęściowego badania Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 2. Do zadań Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie szkolenia obejmującego swym zakresem następujące zagadnienia: a)zarządzanie zmianami; b)zarządzanie ryzykiem; c)zarządzanie wiedzą; d)budowanie i zarządzanie zespołami; e)organizacji pracy; f)komunikacji w zespołach; g)zarządzania w obszarze tworzenia krótko i długoterminowych strategii rozwoju z wykorzystaniem modeli biznesów oraz metod ich wdrażania; hZarządzania własnościami niematerialnymi i prawnymi (technologie, know-how, patenty), które istnieją w przedsiębiorstwie lecz nie są obecnie wykorzystywane lub obecnie wykorzystywanymi dla których potencjalnie istnieje możliwości ich zastosowania w innych obszarach; i)Przygotowanie i przeprowadzenie przynajmniej 2 gier scenariuszowych, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia 3. Wykonawca w ramach zaoferowanego wynagrodzenia, zobowiązany będzie: a) Przeprowadzić trzydniowe szkolenie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym jednak nie później jednak niż do 30.04.2014 roku. Szkolenie będzie miało charakter szkolenia warsztatowego tj. Tematyka szkolenia oraz jego zakres, o którym mowa w pkt 2 zostaną wyczerpane przez Wykonawcę podczas szkolenia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego, w zakresie tematyki określonej w pkt 2. Liczba godzin szkoleniowych w każdym dniu szkoleniowym nie powinna być mniejsza niż 8 h i nie większa niż 10 h, przy założeniu, że godzina szkoleniowa wynosi 45 min.; b) przedstawić Zamawiającemu po zawarciu umowy co najmniej 3 propozycje miejsc odbycia szkolenia, z których Zamawiający wybierze miejsca, w którym odbędzie się szkolenie. Zaproponowane miejsca muszą znajdować się w obszarze Sudetów Zachodnich i posiadać ośrodek, wyposażony w miejsca noclegowe, spełniające warunki, o których mowa w lit. e oraz salę szkoleniową, o której mowa w lit. f; c) zapewnić minimum 2 wykładowców/trenerów o odpowiedniej wiedzy, kompetencjach i doświadczeniu w zakresie tematyki stanowiącej przedmiot szkolenia. Szczegółowe wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego zostaną określone w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu, na etapie postępowania przetargowego zmierzającego do wyboru wykonawcy. Zamawiający będzie wymagał od wykładowców doświadczenia w przeprowadzeniu szkoleń z tematyki dotyczącej obszarów zarządzania zmianami; zarządzania ryzykiem; zarządzania wiedzą; budowania i zarządzania zespołami; organizacji pracy; komunikacji w zespołach; oraz zarządzania w obszarze tworzenia krótko i długoterminowych strategii rozwoju z wykorzystaniem modeli biznesów oraz metod ich wdrażania; i zarządzania własnościami niematerialnymi i prawnymi (technologie, know-how, patenty), które istnieją w przedsiębiorstwie lecz nie są obecnie wykorzystywane lub obecnie wykorzystywanymi dla których potencjalnie istnieje możliwości ich zastosowania w innych obszarach; oraz doświadczenia w przygotowaniu i przeprowadzeniu przynajmniej 2 gier scenariuszowych. d) opracować przed przystąpieniem do szkolenia, w konsultacji z Zamawiającym, jednak nie później niż na 5 dni od daty zawarcia Umowy szczegółową tematykę i scenariusz szkolenia i w tym terminie przekazać ją Zamawiającemu; e) zapewnić, rezerwację noclegów (dwa noclegi dla każdego uczestnika podczas szkolenia) w klimatyzowanych pokojach jednoosobowych i ponieść koszty związane z noclegami dla uczestników, f) zapewnić w trakcie trwania szkolenia obsługę cateringową dla maksymalnie 13 uczestników (3 posiłki główne: śniadanie, obiad i kolacja oraz podczas przerwy szkoleniowej: kawa, herbata, woda, sok, sałatki, kanapki, oraz ciasteczka koktajlowe). Zapewnić rezerwację i przygotować klimatyzowane pomieszczenie do przeprowadzenia szkolenia, wyposażone w flipcharty, tablice, rzutniki, markery, przybory do czyszczenia tablic, stanowiska siedzące z dostępem do Internetu, materiały niezbędne do przeprowadzenia gier scenariuszowych oraz przygotować i umieścić opisy pomieszczeń (zgodnie z wymaganiami PARP dot. oznaczenia sal szkoleniowych zawartych w księdze beneficjenta KSIĘGA WZORÓW, MATERIAŁOW PROMOCYJNO-INFORMACYJNYCH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA 2007-2013); g) zarezerwować w pomieszczenie, o którym mowa w lit. f na dodatkowe spotkanie warsztatowe uczestników szkoleń (na minimum 2 h i maksimum 4h). Spotkania warsztatowe dla uczestników szkolenia odbędą się bez udziału wykładowców; h) przygotować, w konsultacji z Zamawiającym i zapewnić odpowiednią ilość materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników szkolenia plus jeden dodatkowy; i) dokonać rejestracji za pomocą kamery wideo wszystkich ćwiczeń praktycznych z udziałem uczestnika szkolenia oraz dostarczyć Zamawiającemu wszystkie filmy zapisane na nośniku CD/DVD; j) prowadzić listy obecności uczestników szkolenia i przekazać Zamawiającemu po zakończonym szkoleniu; 4. Szkolenie będzie miało charakter interaktywny tj. co najmniej 70% zajęć na szkoleniach musi mieć charakter ćwiczeń praktycznych. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo w terminie do 7 dni przed uzgodnionym terminem szkolenia do zgłoszenia zmniejszenia liczby uczestników, do liczby nie mniejszej niż 12 osób. 6. Wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia stanowić będzie iloczyn rzeczywistej liczby osób uczestniczących w szkoleniu, nie mniej jednak niż 12 osób i nie więcej niż 13 osób, oraz stawki wskazanej przez Wykonawcę w ofercie za uczestnictwo w szkoleniu (w tym koszty noclegów) jednej osoby, z uwzględnieniem reguły, o której mowa w pkt. 5 powyżej. 7. Termin realizacji zamówienia: W okresie od daty zawarcia Umowy do 30.04.2014 r. Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi Zamawiającemu co najmniej dwie propozycje terminów przeprowadzenia szkolenia, zaś Zamawiający wybierze termin przeprowadzenia szkolenia. Szkolenie może odbyć się w dni robocze (od poniedziałku do piątku). 8. Miejsce przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi Zamawiającemu co najmniej trzy propozycje miejsc przeprowadzenia szkolenia, zaś Zamawiający wybierze miejsca przeprowadzenia szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.technopark.gliwice.pl; www.audytinnowacji.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach