Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w związku z realizacją projektu pn.: Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.1.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego 47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722134 , fax. 032 6727701
  • Data zamieszczenia: 2010-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Piłsudskiego 47 47
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722134, fax. 032 6727701
    REGON: 00346204300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w związku z realizacją projektu pn.: Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w związku z realizacją projektu pn.: Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (zadania): Zadanie nr 1: Operator koparko - ładowarki (3 osoby; 116 godzin zajęć teoretycznych i 60 godzin zajęć praktycznych). Zadanie nr 2: Technolog robót wykończeniowych (8 osób; 30 godzin zajęć teoretycznych i 120 godzin zajęć praktycznych). Zadanie nr 3: Opieka nad osobą starszą i niepełnosprawną (3 osoby; 52 godziny zajęć teoretycznych i 53 godziny zajęć praktycznych). Wymagania dotyczące wszystkich części (zadań): 1. Uczestnicy szkolenia nie będą ponosić żadnych kosztów uczestnictwa w zajęciach. 2. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy szczegółowy program zajęć teoretycznych i praktycznych (zawierający harmonogram i szczegółowy zakres tematyczny). Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram stanowić będzie integralną część umowy. W uzasadnionych przypadkach harmonogram może ulec zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w czasie trwania kursu (w terminie realizacji zamówienia) w niezbędnym zakresie - związanym z dostosowaniem go do potrzeb uczestników. 3. Szkolenie zakończy się wewnętrznym egzaminem (przeprowadzonym przez Wykonawcę), a każdy z uczestników otrzyma odpowiedni certyfikat (zgodnie z obowiązującym wzorem MEN), dyplom powinien być oznaczony logo EFS i UE. 4. Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą od poniedziałku do piątku, maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie (1 godz. dydaktyczna = 45 min). Każdy uczestnik szkolenia będzie miał zapewniony dostęp do samodzielnego stanowiska pracy w trakcie godzin praktycznych. 5. Wykonawca zapewnia sale szkoleniowe, sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe (do zajęć teoretycznych: podręczniki, skrypty, niezbędne środki dydaktyczne oraz niezbędny sprzęt do zajęć praktycznych, a także materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć) dla uczestników oraz wykwalifikowaną kadrę szkoleniową. 6. Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzania obecności uczestników szkoleń na każdych zajęciach - obecność na zajęciach uczestnicy potwierdzają własnoręcznym podpisem na liście. 7. W okresie trwania zajęć Wykonawca ma obowiązek zapewnić warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 8. Wykonawca zapewnia serwis kawowy dla uczestników szkolenia, na który składa się kawa, herbata, woda mineralna, owoce, kanapki, ewentualnie suche ciasteczka. 9. Wykonawca pokrywa koszty ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Suma ubezpieczenia na uczestnika szkolenia: 10.000,00 zł (w przypadku śmierci spowodowanej nieszczęśliwym wypadkiem, 10.000,00 zł w przypadku 100 % trwałego uszczerbku powstałego w wyniku nieszczęśliwego wypadku). Ubezpieczenie obejmować ma następstwa nieszczęśliwych wypadków zaistniałych podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia. Nieszczęśliwy wypadek: nagłe zdarzenie spowodowane przyczyną zewnętrzną, w wyniku której uczestnik szkolenia doznał trwałego uszczerbku na zdrowiu lub zmarł. 10. Szkolenia winny być zorganizowane na terenie miasta Zawiercie (przy czym miejsca zajęć praktycznych, w przypadku zadania nr 2 wskaże Zamawiający) za wyjątkiem zadania nr 1 (Operator koparko-ładowarki), gdzie Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania szkoleń na terenie województwa śląskiego, przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i pokryć koszty przewozu uczestników na zajęcia oraz ich powrotu. 11. Wykonawca zapewni odzież ochronną zgodnie z bhp (rękawice, kombinezon, obuwie itp.) dostosowaną do pory roku oraz warunków atmosferycznych, a także środki ochrony indywidualnej) dla wszystkich uczestników szkoleń (w zakresie zadania nr 1 i 2), które po zakończeniu szkolenia przechodzi będą na ich własność. 12. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia aktualnie obowiązujących logotypów: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Europejskiego Funduszu Społecznego, emblematu Unii Europejskiej, które są dostępne na stronie internetowej: www.efs.gov.pl oraz informacji o współfinansowaniu szkolenia na wszelkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia: harmonogram szkolenia, dziennik zajęć, potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, certyfikaty, dyplomy, listy obecności, wykaz osób uczestniczących w szkoleniu, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń, itp. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników na każdym etapie. 14. Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie ulegnie obniżeniu (w stosunku do całkowitego wynagrodzenia brutto) maksymalnie jednak do 70% (Zamawiający zapłaci nie mniej niż 70% wynagrodzenia brutto), proporcjonalnie do liczby osób, które nie ukończą szkolenia. 15. Wykonawca zobowiązany będzie również do dostarczenia do biura projektu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, jednego kompletu materiałów szkoleniowych z każdego zakresu tematycznego do archiwizacji dla celów kontrolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1: Operator koparko - ładowarki (3 osoby; 116 godzin zajęć teoretycznych i 60 godzin zajęć praktycznych). Przedmiotem zamówienia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie 3 uczestników do uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu operatora maszyn do robót ziemnych klasy III określonej specjalizacji - zakresie koparko - ładowarki. Program szkolenia winien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118, poz. 1263). Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną i praktyczną. Część teoretyczna obejmuje zagadnienia z zakresu: 1) dokumentacji technicznej maszyn roboczych, 2) bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, 3) technologii wykonywania robót ziemnych, 4) użytkowania i obsługi maszyn roboczych. Część praktyczna szkolenia obejmuje naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Szkolenie winno się zakończyć egzaminem państwowym przed Komisją Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, którego koszt winien być wliczony w koszt kursu. Zadanie nr 2: Technolog robót wykończeniowych (8 osób; 30 godzin zajęć teoretycznych i 120 godzin zajęć praktycznych). Przedmiotem zamówienia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie 8 uczestników do wykonywania budowlanych prac wykończeniowych. Zakres szkolenia obejmuje w szczególności: - przyuczenie do zawodu, - przepisy BHP i p.poż. obowiązujące w zawodzie, - autoprezentacja zawodu, - opanowanie wiadomości i umiejętności praktycznych z zakresu technologii robót wykończeniowych: prace budowlane z zastosowaniem płyt kartonowo-gipsowych, kładzenie tynków zwykłych i cienkowarstwowych, montaż sufitów podwieszanych, posadzki z płyt ceramicznych, wykończeniowe prace podłogowe z wykładzin PCV, malowanie i prace dekoracyjne, wymiana urządzeń sanitarnych, montaż drzwi. Wykonawca zapewnia sale szkoleniowe, sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe (do zajęć teoretycznych: podręczniki, skrypty, niezbędne środki dydaktyczne oraz niezbędny sprzęt do zajęć praktycznych), a także materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć) takie jak: łączniki wzdłużne lw 60/110 - 16 szt.; łączniki krzyżowe lj 60/60 - 65 szt.; wieszak w 60/60 - 65 szt.; profile nośne 60/27 - 71m; profile przyścienne 28/27 - 17 m; wkręty do płyt gipsowych - 1kg; narożniki stalowe ze stali kątowej - 5 szt.; farba emulsyjna typu Polinit - 40dm3; pasta podłogowa bezbarwna - 2 kg; klej kostny - 0,15 kg ; zaprawa klejąca - 58 kg; zaprawa spoinująca - 5 kg; klej winylowy typu Polacet - 16 kg; wykładzina podłogowa Lentex - 22 m2; gips budowlany zwykły - 175 kg; gips szpachlowy - 16 kg; szpachlówka gipsowa z dodatkiem farby emulsyjnej - 95 kg; gips budowlany szpachlowy powierzchniowy - 292kg; płyty gipsowo-kartonowe - 33m2; masa asfaltowa - 2kg; zaprawa cementowo-wapienna m 50 - 0,5m3; zaprawa cementowa M 12 - 1m3; płytki z kamieni sztucznych - 13m2; płytki i kształtki kamionkowe szkliwione ścienne - 24m2; skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne wewnątrzlokalowe - 1,9m2; taśma spoinowa - 37m; syfony umywalkowe mosiężne ze spustem i rurą odpływową śr. 32 mm - 1szt.; umywalki prostokątne lub trapezowe porcelanowe - 1 szt.; urządzenia sanitarne kompakt porcelanowe białe - 1 szt.; sedesy typu kompakt z polistyrenu - 1 kpl.; wsporniki do umywalek porcelanowych - 1 szt.; kołki do wstrzeliwania - 110 szt.. Zadanie nr 3: Opieka nad osobą starszą i niepełnosprawną (3 osoby; 52 godziny zajęć teoretycznych i 53 godziny zajęć praktycznych). Przedmiotem zamówienia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie 3 uczestników do rozpoczęcia i prowadzenia działalności polegającej na świadczeniu usług w zakresie opieki nad ludźmi chorymi, niepełnosprawnymi oraz osobami starszymi. Zakres szkolenia winien zawierać w szczególności następujące zagadnienia: - Rola i zadania opiekuna osób, formy opieki i pomocy ludziom starszym, sylwetka zawodowa opiekuna; - Anatomia z fizjologią; - Problemy opieki chorych niepełnosprawnych; - Pielęgnacja chorych w podeszły wieku; - Psychologia człowieka - podstawowe zagadnienia; - Choroby i niepełnosprawność osób starszych; - Pierwsza pomoc; - Etyka zawodowa. W przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (zadanie nr 2 i 3) Zamawiający wymaga, aby oferowane usługi wykonywane były przez Wykonawcę posiadającego certyfikat systemu zarządzania jakością spełniający wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych lub równoważny - opartych na odpowiednich normach europejskich. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają w/w wymaganiu określonemu przez zamawiającego, żąda się zaświadczenia (certyfikatu) niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na odpowiednich normach europejskich - PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych. Wykonawca może zamiast powyższego zaświadczenia (certyfikatu PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych) złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowane przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopszawiercie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach