Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń (kursów) zawodowych w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego 47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722134 , fax. 032 6727701
  • Data zamieszczenia: 2012-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Piłsudskiego 47 47
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722134, fax. 032 6727701
    REGON: 00346204300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń (kursów) zawodowych w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń (kursów) zawodowych w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej: Część I 1) Pokojówka - 12 osób, 2) Nowoczesny sprzedawca - 8 osób, 3) Kurs fryzjerski: damsko - męski I stopnia - 5 osób, 4) Kurs na kucharza i organizację imprez okolicznościowych - 2 osoby, 5) Grafika komputerowa - 2 osoby, 6) Technolog wykańczania wnętrz - 3 osoby, 7) Specjalista ds. turystyki - 2 osoby, 8) Pracownik kadrowo - płacowy - 1 osoba. Część II Pracownik ochrony osób i mienia (licencja I stopnia) - 5 osób. Szczegółowy opis: Część I Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie - w zakresie części nr I ulegnie obniżeniu (w stosunku do całkowitego wynagrodzenia brutto) proporcjonalnie do liczby osób, które ukończą szkolenie, maksymalnie jednak o 7 osób, które nie ukończą danego szkolenia (kursu), tym samym Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za nie mniej niż 28 osób. Za osobę, która ukończyła szkolenie uznany zostanie uczestnik szkolenia, który uczestniczył w co najmniej 80% zajęć. Zamawiający wymaga, aby oferowane usługi - w zakresie części nr I wykonywane były przez Wykonawcę posiadającego certyfikat systemu zarządzania jakością spełniający wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych lub równoważny - oparty na odpowiednich normach europejskich. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają w/w wymaganiu określonemu przez zamawiającego, żąda się zaświadczenia (certyfikatu) niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na odpowiednich normach europejskich - PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych. Wykonawca może zamiast powyższego zaświadczenia (certyfikatu PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych) złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowane przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. 1) Pokojówka - 12 osób. Czas trwania szkolenia: godzin 140 - 60 godzin zajęć teoretycznych, 80 godzin zajęć praktycznych Cel szkolenia - nabycie kwalifikacji do wykonywania zawodu pokojówki w hotelu - zapoznanie z zasadami higieny oraz przepisami bhp i sanitarnymi w pracy pokojówki. Program szkolenia: - Standard pracy i procedury obowiązujące w hotelu. - Regulamin hotelowy. - Zadania i organizacja pracy personelu hotelowego - czynności pokojowej i personelu pięter. - Zadania pokojowej i wygląd pokojowej. - Współpraca z recepcja i innymi działami hotelu. - Kultura pracy i etyka zawodowa w kontaktach z gościem hotelowym. - Savoir - vivre. - Etyka zawodowa- co wolno a czego nie wolno. - Obsługa sprzętu i środków technicznych utrzymania czystości. - Rodzaje o obsługa sprzętu do czyszczenia podłóg. - Obsługa sprzętu do czyszczenia mebli. - Rodzaje sprzętu do prania bielizny. - Bezpieczne stosowanie środków czystości w praktyce. - Technika sprzątania pokoi hotelowych. - Sprzątanie pomieszczeń ogólnodostępnych i reprezentacyjnych. - Utrzymywanie porządku i czystości na stanowisku pracy oraz przestrzeganie wymogów sanitarnych i bhp. - Wygląd zewnętrzny, higiena. - Regulamin pracy - obowiązki w pracy. Uczestnicy powinni zdobędą kwalifikacje do pracy na stanowisku pokojówka w hotelu. 2) Nowoczesny sprzedawca - 8 osób. Cel szkolenia - przyuczenie do pracy w sklepach, gdzie prowadzona jest sprzedaż detaliczna i hurtowa. Obsługa wózków widłowych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa magazynu. Czas trwania szkolenia - 160 godz. Ramowy zakres tematyczny szkolenia obejmuje: - obsługę kas fiskalnych (absolwenci kursu powinni zostać zaznajomieni z zasadami działania kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych (wag elektronicznych, czytników kodów, itp.) oraz poznać przepisy Ministra Finansów regulujące zastosowanie kas i innych urządzeń sklepowych w placówkach handlowo-usługowych), metkownicy, liczarki - organizację i techniki sprzedaży, technikę składowania, - efektywną obsługę klienta, - bhp w nowoczesnym handlu detalicznym (podstawy prawne z zakresu BHP i ppoż., sposoby ochrony przed niebezpiecznymi czynnikami mogącymi wystąpić w pracy oraz zasady postępowania w przypadku zagrożeń i wypadków), w magazynach i składach towarów, - podstawy obsługi komputera - system operacyjny Windows, edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, - rozpoznawanie falsyfikatów, - podstawy obsługi jednego z programów magazynowych, - minimum sanitarne (najważniejsze informacje dotyczące obowiązujących przepisów i norm dotyczących minimum sanitarnego w handlu), - kurs kierowców wózków widłowych, - kurs wymiany butli gazowej. 3) Kurs fryzjerski: damsko - męski I stopnia - 5 osób. Cel szkolenia - przygotowanie osób do pracy w tym zawodzie w salonie fryzjerskim, bądź też na podjęcie działalności na własny rachunek. Czas trwania szkolenia - łączna liczba godzin kursu nie powinna być mniejsza niż 300 godzin, przy czym co najmniej 70% tego czasu powinno być przeznaczone na praktykę w pracowniach lub salonach fryzjerskich. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, ze szczególnym naciskiem przede wszystkim na zajęcia praktyczne, gdyż są one szczególnie niezbędne do nauczenia się tego zawodu i na doskonalenie poszczególnych technik strzyżenia. Ramowy zakres tematyczny obejmuje: - wiadomości ogólne z zakresu fryzjerstwa, stylistyki, dobór fryzur w zależności od kształtu twarzy, - wiadomości z zakresu bhp, - rodzaju i technik strzyżeń, modelowania, rodzaju upięć, - wszelkich zabiegów stosowanych w salonach fryzjerskich (trwała ondulacja, farbowanie włosów, farbowanie brwi i rzęs), - higienę zawodową. 4) Kurs na kucharza i organizację imprez okolicznościowych - 2 osoby. Cel szkolenia - przygotowanie osób do pracy w tym zawodzie lub podjęcie działalności na własny rachunek. Czas trwania szkolenia - Łączna liczba godzin kursu nie powinna być mniejsza niż 140 godzin, przy czym co najmniej 100 godzin winno być przeznaczone na praktykę w zakładach gastronomicznych lub stołówkach. Tematyka kursu powinna zawierać: zarys technologii, podstawy towaroznawstwa. Ramowy zakres tematyczny obejmuje: - organizację pracy kucharza, gastronomii, imprez okolicznościowych, - obsługę punktów gastronomicznych, - podstawową wiedzę o zasadach żywienia, towaroznawstwie, - podstawowe wiadomości o zakładach gastronomicznych, poziomie i kulturze obsługi klienta, zasady serwowania dań zasadniczych, - wiedzę na temat kalkulacji gastronomicznej, - zasady oprawy florystycznej podczas organizacji imprez, - minimum sanitarne (najważniejsze informacje dotyczące obowiązujących przepisów i norm dotyczących minimum sanitarnego w handlu). 5) Grafika komputerowa - 2 osoby. Cel szkolenia - przygotowanie osób do pracy z programami Adobe Photoshop i Corel Draw Czas trwania szkolenia - 80 godzin Opis kursu: I BLOK Podstawy grafiki komputerowej - 5 godzin. II BLOK Adobe Photoshop - program kursu (30h): 1. Interfejs programu Adobe Photoshop Grafika rastrowa i wektorowa - specyfika, podobieństwa i różnice. Najpopularniejsze formaty graficzne. Arkusz roboczy Photoshopa, personalizacja interfejsu, paski, okna, dokery, skróty. Otwieranie, zapisywanie i opcje dokumentu PSD. Linijki, siatka, prowadnice - ustawienia. Definiowanie wielkości i rozdzielczości obrazu. Definiowanie wielkości obszaru roboczego. Przygotowanie obrazu do druku i na stronę WWW. Kadrowanie. 2. Technika pracy na warstwach: Tworzenie nowych warstw - metody kopiowania, usuwania, zmiany kolejności warstw. Blokowanie przezroczystości, położenia, pikseli. Łączenie warstw, spłaszczanie obrazka. Zmiana przezroczystości między warstwami. Wyrównywanie warstw. Zarządzanie warstwami za pomocą zestawów (folderów). Style warstwy, grupowanie i transformacje warstw. 3. Selekcje: Podstawowe narzędzia selekcyjne i ich ustawienia. Operacje na selekcjach: wtapianie, wygładzanie, rozszerzanie, zawężanie, transformacja swobodna. Zapisywanie zaznaczenia w kanale. Zaznaczanie pikseli podobnych i powiększanie automatyczne zaznaczenia. Zaznaczanie zakresu koloru. Przenoszenie selekcji i warstw między obrazami. Wypełnianie selekcji i obrys. 4. Podstawowe narzędzia malarskie: pędzel, ołówek, gumka. 5. Praca z tekstem: Formatowanie tekstu. Praca z tekstem akapitowym. Efekty tekstowe. 6. Podstawy edycji i tonowania obrazu: Rozjaśnianie, ściemnianie, nasycanie, wysycanie, smużenie. Pieczątka (Stamp Tool), łatka i inne. RGB, CMYK, LAB, HSB. Omówienie kanałów. Praca z obrazem czarno-białym. Funkcje i narzędzia retuszerskie. 7. Korekta kolorystyczna obrazu: Automatyczna korekta obrazów. Praca na poziomach jasności i Histogramie. Korygowanie poziomów jasności za pomocą Curves. Zmiana kolorów, nasycenia, jasności za pomocą Hue-Saturation. Zmiana kolorów, nasycenia, jasności za pomocą Replace Color. Filtrowanie korekcyjne i destrukcyjne. 8. Ścieżki - tworzenie i edycja: Przekształcanie ścieżek w selekcje i odwrotnie. Narzędzia do edycji ścieżek. Praca na węzłach. 9. Funkcje grafiki internetowej: Tworzenie animacji. Tworzenie MAP Cięcie obrazków. Tworzenie Rollover. 10. Własny projekt reklamowy w formacie rastrowym. III BLOK Corel DRAW - program kursu (30h): 1. Interfejs programu Corel Draw: Grafika rastrowa i wektorowa - specyfika, podobieństwa i różnice. Najpopularniejsze formaty graficzne. Arkusz roboczy Corela, personalizacja interfejsu, paski, okna, dokery, skróty. Otwieranie, zapisywanie i opcje dokumentu CDR. Menedżer obiektów i symboli - praca na warstwach. Teczki podręczne. Rodzaje widoków, dokumenty wielostronicowe. Linijki, siatka, prowadnice - ustawienia. 2. Podstawowe narzędzia edycyjne: Rysowanie, przenoszenie, usuwanie obiektów. Skalowanie, obracanie, pochylanie obiektów przy pomocy myszki. Duplikowanie obiektów (wszystkie metody). Ustawianie atrybutów konturu. Zapoznanie się ze wszystkimi rodzajami wypełnień, tworzenie własnych wypełnień. 3. Precyzyjne transformacje obiektów - 3h: Rozmiar i położenie. Obrót. Skala i lustro. Pochylanie. 4. Wyrównywanie i rozkład obiektów, modyfikowanie kształtu: Grupowanie i łączenie. Kształtowanie obiektów: część wspólna, przycinanie, spawanie. Edycja krzywej Beziera i tworzenie złożonych kształtów narzędziem kształtu. Praca na węzłach. Rozłączanie i łączenie obiektów. Rozłączanie, łączenie i wyrównywanie węzłów. 5. Tekst i obróbka tekstu w Corelu: Formatowanie i edycja tekstu. Rodzaje i atrybuty tekstu. Dopasowywanie tekstu do ścieżki. 6. Narzędzia wspomagające pracę w Corel Draw: Wektoryzacja grafik rastrowych. Import formatów nie obsługiwanych przez program do grafiki wektorowej. Wymiarowanie obiektów - rysunek techniczny. Przygotowanie pliku do druku w formacie postscriptowym EPS. 7. Efekty w formacie wektorowym: Perspektywa. Obwiednia. Metamorfoza. Wytłoczenie. Soczewki - warstwy efektowe. Kadrowanie. Interaktywne efekty, m.in. przezroczystość. 8. Efekty w formacie rastrowym: Trójwymiarowe. Rozmywanie, wyostrzanie. Twórcze, zniekształcanie, ozdobne. 9. Własny projekt reklamowy w formacie wektorowym: IV BLOK - 15 godzin. Tworzenie stron WWW. 6) Technolog wykańczania wnętrz - 3 osoby. Cel szkolenia - teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do wykonywania budowlanych prac wykończeniowych. Czas trwania szkolenia - 30 godzin teoretycznych i 120 godzin praktycznych. Ramowy zakres tematyczny szkolenia obejmuje: - przyuczenie do zawodu, - przepisy BHP i ppoż obowiązujące w zawodzie, - autoprezentację zawodową, - prace budowlane z zastosowaniem płyt kartonowo-gipsowych, - kładzenie tynków zwykłych i cienkowarstwowych, - montaż sufitów podwieszanych, - posadzki z płyt ceramicznych, - wykończeniowe prace podłogowe, - malowanie i prace dekoracyjne, - wykończeniowe prace podłogowe z wykładzin PCV, - wymiana urządzeń sanitarnych, - montaż drzwi. 7) Specjalista ds. turystyki - 2 osoby. Cel szkolenia - przygotowanie osób do pracy w biurach podróży. Czas trwania szkolenia - 32 godziny szkoleniowe. Program kursu: I BLOK Sprzedaż oferty agencyjnej: 1. Nauka systemów rezerwacyjnych m.in.: MerlinX, BlueVendo, Tom, Sykon, Secur, Sift, Voyager, IRISplus. 2. Przygotowanie oferty dla klienta i jej prezentacja: telefoniczne, twarzą w twarz w biurze, drogą mailową. 3. Poznanie destylacji turystycznych: kraje, kurorty, hotele, wycieczki fakultatywne, i inne atrakcje turystyczne. 4. Ubezpieczenie turystyczne z punktu widzenia sprzedawcy i klienta biura. 5. First i last minute oraz inne promocje. 6. Współpraca z centrami rezerwacji i działami współpracy agencyjnej touroperatorów. 7. Anulowanie umowy, skargi i reklamacje. II BLOK Tworzenie oferty własnej: 1. Pisanie i kalkulowanie programów wycieczek - w oparciu o rzeczywiste zapytania klientów. 2. Realizacja tych programów: rezerwacja hoteli, posiłków, biletów, pilotów, przewodników, itp. 3. Odprawa pilota i nadzór nad przebiegiem wycieczki. 4. Sprawozdanie końcowe z realizacji wycieczki. 5. Uwarunkowania prawne organizatora turystyki, regulacji najnowszej ustawy, zezwolenia, ubezpieczenia, gwarancje bankowe. 8) Pracownik kadrowo-płacowy - 1 osoba. Cel szkolenia - przygotowanie osób do pracy na stanowisku pracownik kadrowo-płacowy. Czas trwania szkolenia - nie powinien być krótszy niż 80 godz., przy czym do objaśnień winien być użyty program Subiekt. Ramowy zakres tematyczny szkolenia obejmuje: - prawo pracy (rodzaje umów o pracę, urlopy pracownicze, ewidencja czasu pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, uprawnienia związane z rodzicielstwem, BHP, obowiązki pracodawcy i pracownika), - delegacje służbowe (koszty dojazdów i przejazdów, diety, noclegi, koszty reprezentacji), - ubezpieczenia społeczne (zasady obejmowania poszczególnymi rodzajami ubezpieczenia, składki na ubezpieczenie zdrowotne, na Fundusz Pracy, wypełnianie i korekta dokumentów ZUS-owskich, obowiązki rozliczeniowe zakładów pracy wobec urzędów skarbowych, - podatek dochodowy od osób fizycznych, - obsługę programu Subiekt. Część II Pracownik ochrony osób i mienia (licencja I stopnia) - 5 osób. Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie - w zakresie części nr II ulegnie obniżeniu (w stosunku do całkowitego wynagrodzenia brutto) proporcjonalnie do liczby osób, które ukończą szkolenie, maksymalnie jednak o 1 osobę, która nie ukończy szkolenia (kursu), tym samym Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za nie mniej niż 4 osoby. Czas trwania szkolenia - kurs trwa 245 godzin, w tym 50 godz. bloku ogólnoprawnego, 70 godz. bloku ochrony mienia, 30 godz. bloku ochrony osób, 35 godz. wyszkolenia strzeleckiego (w tym strzelanie) oraz 60 godz. blok samoobrony i technik interwencyjnych. Program kursu ma obejmować cykle tematyczne i odpowiednią do nich liczbę godzin (245) ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t,j. Dz.U. z 2005, Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi. Zajęcia będą prowadzone metodą wykładów i ćwiczeń praktycznych, oraz zajęć praktycznych w firmie ochroniarskiej. Uprawnienia wynikające z licencji I stopnia: X bezpośrednia ochrona fizyczna stała lub doraźna, X dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, X konwojowanie wartości pieniężnych, przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych, X służba w specjalistycznych uzbrojonych formacjach ochronnych. Wykonawca wyda odpowiednie dyplomy i świadectwa, które potwierdzają uzyskanie w/w specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia. Wykonawca opłaci (bez kosztów dojazdu i powrotu) badania lekarskie i psychologiczne osób ubiegających się o wydanie licencji (uczestników szkolenia). Wykonawca dokona jednorazowo opłaty (bez kosztów dojazdu i powrotu) za wydanie licencji pracownika ochrony (uczestnikom szkolenia). Wymagania dotyczące szkoleń (ogółem): Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, po wcześniejszym skonsultowaniu potrzeb uczestników, w terminie do 7 dni roboczych po podpisaniu umowy szczegółowy harmonogram szkolenia (zawierający harmonogram i szczegółowy zakres tematyczny dostosowany do celu i programu szkolenia). Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram stanowić będzie integralną część umowy. W uzasadnionych przypadkach harmonogram może ulec zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w terminie realizacji zamówienia w niezbędnym zakresie - związanym z dostosowaniem go do potrzeb uczestników. Zajęcia będą prowadzone w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-20.00, przy czym jedno spotkanie nie może trwać dłużej niż 6 godzin. Uczestnicy szkolenia nie będą ponosić żadnych kosztów uczestnictwa w kursie (szkoleniu). Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzania obecności uczestników szkolenia na każdych zajęciach - obecność na szkoleniu uczestnicy potwierdzają własnoręcznym podpisem na liście. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad wizualizacji, określonych w: 1) Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828 z 8 grudnia 2006 r. ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r., ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności, 2) Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 13 sierpnia 2007 r. (po wprowadzeniu zmiany w dniu 5 października 2007 r.) w zakresie informacji i promocji oraz Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce na lata 2007-2013, określających podstawowe zasady prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Narodowej Strategii Spójności oraz wszystkich programów operacyjnych w jej ramach, 3) Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które stanowią załącznik i są integralną częścią obowiązującej wersji Planu komunikacji PO KL. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczania logo PO KL, UE, oraz informacji o współfinansowaniu przedmiotu umowy z EFS, w szczególności w budynku, w którym prowadzone będzie szkolenie (wewnątrz i na zewnątrz), na materiałach dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz na oficjalnej korespondencji bezpośrednio związanej z realizacją przedmiotu zamówienia. Miejsce szkolenia: województwo śląskie, przy czym w przypadku, gdy zajęcia będą odbywały się poza Zawierciem Wykonawca zapewni transport osób z Zawiercia (spod siedziby MOPS) i powrót lub zwróci uczestnikom szkolenia koszty przejazdu w obie strony. Zaznacza się, iż w cenę każdego kursu powinny zostać wliczone w szczególności koszty: - zapewnienia odzieży ochronnej, - materiałów dydaktycznych, - poczęstunku kawowego (kawa, herbata, cukier, śmietanka, ciastka), - ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (w trakcie zajęć, jak również na dojazd i powrót). Suma ubezpieczenia na uczestnika szkolenia: 10.000,00 zł (w przypadku śmierci spowodowanej nieszczęśliwym wypadkiem, 10.000,00 zł w przypadku 100 % trwałego uszczerbku powstałego w wyniku nieszczęśliwego wypadku). Ubezpieczenie obejmować ma następstwa nieszczęśliwych wypadków zaistniałych podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia. Nieszczęśliwy wypadek: nagłe zdarzenie spowodowane przyczyną zewnętrzną, w wyniku której uczestnik szkolenia doznał trwałego uszczerbku na zdrowiu lub zmarł. Wydawane dokumenty - zaświadczenie o ukończeniu danego kursu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają także wzory umów z załącznikami - osobno dla każdej części nr I - II), które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopszawiercie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach