Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych wg części.

Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 195a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 33 32 210 , fax. 52 33 32 253
  • Data zamieszczenia: 2010-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
    ul. Wojska Polskiego 195a 195a
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 33 32 210, fax. 52 33 32 253
    REGON: 09250651200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych wg części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I: Szkolenie Magazynier 1) Liczba uczestników szkolenia: 12 osób bezrobotnych. 2) Zajęcia teoretyczne muszą zostać przeprowadzone dla jednej grupy 12-sto osobowej z wyjątkiem zajęć od punktu 4 a do punktu 4 d, które mają być przeprowadzone w dwóch grupach 6-cio osobowych. Zajęcia praktyczne muszą zostać przeprowadzone w dwóch grupach 6-cio osobowych. 3) Liczba godzin szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia: 64 godziny zajęć trwających po 45 minut każda w tym: a) 16 godzin zajęć teoretycznych, b) 47 godziny zajęć praktycznych, c) 1 godzina egzaminu wewnętrznego praktycznego. 4) Program i ilość godzin szkolenia musi obejmować: a) obieg i rodzaje dokumentacji magazynowej (2 godziny zajęć teoretycznych, 10 godzin zajęć praktycznych), b) przyjmowanie towaru dokonanie jego odbioru ilościowego i jakościowego (2 godziny zajęć teoretycznych, 6 godzin zajęć praktycznych), c) zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem (2 godziny zajęć teoretycznych, 6 godzin zajęć praktycznych), d) bieżące monitorowanie zapasów magazynowych (3 godziny zajęć teoretycznych, 5 godzin zajęć praktycznych), e) przyjmowanie i realizacja reklamacji (1 godzina zajęć teoretycznych, 1 godzina zajęć praktycznych), f) obsługa programu komputerowego Subiekt GT (2 godziny zajęć teoretycznych, 12 godzin zajęć praktycznych) g) wystawianie faktur VAT, faktur proforma, paragonów, rachunków i dokumentów korygujących (2 godziny zajęć teoretycznych, 8 godzin zajęć praktycznych), h) przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higiena pracy oraz ppoż. w magazynie (2 godziny zajęć teoretycznych), i) egzamin wewnętrzny praktyczny(1 godzina). 5) Wykonawca będzie zobowiązany dysponować wykładowcą/ami, którzy muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych o tej samej tematyce w roku 2008-2010 w ilości minimum 2 oraz doświadczenie zawodowe w charakterze osoby zarządzającej magazynem przez okres minimum 6 miesięcy w latach 2008-2010. Powyższe wymagania nie dotyczą wykładowcy prowadzącego zajęcia z punktu 4 h. 6) Szkolenie ma być realizowane w kolejno następujących po sobie dniach od poniedziałku do piątku, w przedziale czasowym między godzinną 8.00 a 18.00. 7) Ilość godzin zajęć praktycznych przy komputerze w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 6 godzin. 8) Szkolenie musi być prowadzone zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę Planem nauczania. 9) Miejsce szkolenia: preferowane Świecie. W przypadku realizacji szkolenia poza Świeciem Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić transport uczestnikom szkolenia ze Świecia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem własnym środkiem transportu gdy łączny czas przejazdu nie przekracza 3 godzin. W przypadku gdy łączny czas przejazdu ze Świecia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem wynosi ponad 3 godziny Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić zakwaterowanie i pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) uczestnikom szkolenia, w tym przypadku Wykonawca nie musi zapewnić transportu. Koszty przejazdu, zakwaterowania i wyżywienia należy podać w Preliminarzu Kosztów (załącznik nr 1 do SIWZ). 10) W przypadku gdy zajęcia odbywać się będą w innej miejscowości niż zakwaterowanie Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia transport z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem własnym środkiem transportu. 11) Wykonawca będzie zobowiązany by miejscem zajęć praktycznych był/y magazyn/magazyny artykułów nie spożywczych umożliwiające nabycie umiejętności praktycznych określonych w punkcie 4. 12) Wykonawca musi dysponować sprzętem do realizacji szkolenia: 6 odrębnych stanowisk komputerowych z oprogramowaniem Subiekt GT. Każdy uczestnik szkolenia, musi otrzymać na własność materiały szkoleniowe: skrypt zajęć zgodny z tematyką szkolenia oraz zeszyt A5 60 kartkowy i długopis. 13) Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia muszą zostać przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem odbioru w pierwszym dniu zajęć. 14) Wykonawca będzie dysponował wyposażeniem dydaktycznym w postaci minimum: 1 flipchart, 1 projektor multimedialny, umożliwiającym zrealizowanie zajęć teoretycznych. 15) Wykonawca będzie zobowiązany dostosować ilość i jakość z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki oraz nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz.U.2007 nr 47, poz.315). 16) Szkolenie musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym praktycznym. Pozytywny wynik egzaminu wewnętrznego jest podstawą do wydania uczestnikom szkolenia Certyfikatu lub innego zaświadczenia potwierdzającego fakt jego ukończenia opatrzonego logami zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnych Funduszy Europejskich na lata 2007/2013 oraz zaświadczenia zgodnego z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). CZĘŚC II: Szkolenie Obsługa sekretariatu 1) Liczba uczestników szkolenia: grupa 10 osób bezrobotnych. 2) Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać przeprowadzone dla jednej grupy 10 osobowej. 3) Liczba godzin szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia: 80 godzin zajęć trwających po 45 minut, w tym: a) 19 godzin zajęć teoretycznych, b) 34 godziny zajęć aktywizujących (przeprowadzonych m.in. następującymi metodami: ćwiczenia symulacyjne, obserwacja pracy, odgrywanie ról, prezentacja, dyskusja, twórcze myślenie, praca w zespołach), c) 26 godzin zajęć praktycznych (z zakresu obsługi programu komputerowego MS Word, Excel oraz przeglądarki Internetowej), d) 1 godzina egzaminu wewnętrznego praktycznego. 4) Program i ilość godzin szkolenia musi obejmować: a) funkcjonowanie sekretariatu - 3 godziny zajęć teoretycznych, b) planowanie i organizacja czasu pracy - 2 godziny zajęć teoretycznych, 6 godzin zajęć aktywizujących, c) organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych oraz podróży służbowych - 3 godziny zajęć teoretycznych, 6 godzin zajęć aktywizujących, d) redagowanie pism i dokumentów - 1 godzina zajęć teoretycznych, 3 godziny zajęć aktywizujących, e) prowadzenie i archiwizacja korespondencji - 4 godziny zajęć teoretycznych, 5 godzin zajęć aktywizujących, f) obsługa urządzeń biurowych (m.in. projektor multimedialny, telefon, automatyczna sekretarka, telefaks, skaner, drukarka kolorowa, kserokopiarka, urządzenie wielofunkcyjne, bindownica, niszczarka) - 2 godziny zajęć teoretycznych, 4 godziny zajęć aktywizujących, g) obsługa klienta - 4 godziny zajęć teoretycznych, 10 godzin zajęć aktywizujących, h) obsługa programu komputerowego MS Word - 15 godzin zajęć praktycznych, i) obsługa programu komputerowego MS Excel - 9 godzin zajęć praktycznych, j) obsługa przeglądarki Internetowej - 2 godziny zajęć praktycznych, k) egzamin wewnętrzny - 1 godzina zajęć praktycznych. 5) Wykonawca będzie zobowiązany dysponować wykładowcą lub wykładowcami, posiadającym (-i) minimum roczne doświadczenie zawodowe w koordynacji pracy sekretariatu. 6) Szkolenie ma być realizowane w kolejno następujących po sobie dniach, od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym między godziną 8.00 a 18.00. 7) Ilość godzin zajęć praktycznych przy komputerze w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 6 godzin. 8) Szkolenie musi być prowadzone zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę Planem nauczania. 9) Miejsce szkolenia: preferowane Świecie. W przypadku realizacji szkolenia poza Świeciem Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić transport uczestnikom szkolenia ze Świecia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem własnym środkiem transportu gdy łączny czas przejazdu nie przekracza 3 godzin. W przypadku gdy łączny czas przejazdu ze Świecia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem wynosi ponad 3 godziny Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić zakwaterowanie i pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) uczestnikom szkolenia, w tym przypadku Wykonawca nie musi zapewnić transportu. Koszty przejazdu, zakwaterowania i wyżywienia należy podać w Preliminarzu Kosztów (załącznik nr 1 do SIWZ). 10) W przypadku gdy zajęcia odbywać się będą w innej miejscowości niż zakwaterowanie Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia transport z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem własnym środkiem transportu. 11) Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić 10 odrębnych stanowisk komputerowych z oprogramowaniem MS Office Word i Excel 2007 oraz przeglądarką Internetową. Każdy uczestnik szkolenia, musi otrzymać na własność materiały szkoleniowe: skrypt zajęć zgodny z tematyką szkolenia oraz zeszyt A5 32 kartkowy i długopis. 12) Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia muszą zostać przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem odbioru w pierwszym dniu zajęć. 13) Wykonawca będzie zobowiązany dysponować odpowiednimi urządzeniami biurowymi (projektorem multimedialnym, telefonem, automatyczną sekretarką, telefaksem, skanerem, drukarką kolorową, urządzeniem wielofunkcyjnym, bindownicą, niszczarką) i stosownymi pomocami dydaktycznymi niezbędnymi do należytego przeprowadzenia szkolenia (minimum jeden flipchart oraz jeden projektor multimedialny), które będą wykorzystywane podczas prowadzenia zajęć. 14) Wykonawca będzie zobowiązany dostosować ilość i jakość pomieszczeń z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki oraz nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz.U.2007 nr 47, poz.315). 15) Szkolenie musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym praktycznym. Pozytywny wynik egzaminu wewnętrznego jest podstawą do wydania uczestnikom szkolenia Certyfikatu lub innego zaświadczenia potwierdzającego fakt jego ukończenia opatrzonego logami zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnych Funduszy Europejskich na lata 2007/2013 oraz zaświadczenia zgodnego z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach