Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3490538 , fax. 032 3490580
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
    ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 45
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 3490538, fax. 032 3490580
    REGON: 00001775600127
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, w ramach poszczególnych części określonych w pkt 2. 2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje dwie części: Część I - zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej w następujących blokach tematycznych: 1) Zarządzanie sobą i pracownikami w sytuacji zmiany Program szkolenia powinien zawierać co najmniej zagadnienia: - istota i znaczenie zmiany, - style reagowania na zmianę, - rola kadry kierowniczej w zarządzaniu zmianą, - rola lidera i pracowników w zarządzaniu zmianą, - komunikacja w procesie zmian, - zarządzanie reakcjami na zmiany, - czynniki motywacji i demotywacji w okresie zmian, - sposoby modyfikowania postaw i zachowania pracowników. 2) Motywowanie i wywieranie wpływu na pracowników Program szkolenia powinien zawierać co najmniej zagadnienia: - efektywne techniki motywowania ludzi, - komunikacja a wywieranie wpływu, - motywowanie i budowanie zaangażowania w zespole, - rozpoznawanie i eliminowanie czynników demotywujących w zespole, - czynniki wpływające na proces oceniania, - sposób zarządzania jako element wpływający na zgrany zespół. Część II - zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników zajmujących się obsługą klientów w następujących blokach tematycznych: 1) Obsługa klienta niepełnosprawnego w urzędzie (m.in. klienci z dysfunkcjami wzroku, słuchu, narządów ruchu, z upośledzeniami umysłowymi, z chorobami psychicznymi) Program szkolenia powinien zawierać co najmniej zagadnienia: - potrzeby osób niepełnosprawnych i ich problemy wynikające z ograniczeń, - psychologiczne możliwości wsparcia osób niepełnosprawnych, - wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań do obsługi klienta z niepełnosprawnością, - komunikacja społeczna, zasady skutecznego porozumiewania się z osobą dotkniętą niepełnosprawnością, - savoir-vivre wobec osób niepełnosprawnych - właściwe zachowanie wobec klienta niepełnosprawnego, - sprawna ewakuacja klienta niepełnosprawnego w sytuacji awaryjnej, - profesjonalna obsługa trudnego klienta. 2) Doskonalenie umiejętności komunikacji z klientem Program szkolenia powinien zawierać co najmniej zagadnienia: - bezpośrednia obsługa Klienta, - struktura rozmowy z Klientem, - typologia Klientów i dostrajanie się do poszczególnych typów, - narzędzia pozwalające utrzymać kontrolę nad rozmową, - techniki asertywnego słuchania, - odpowiadania na zastrzeżenia Klientów, - opanowanie technik komunikacyjnych przydatnych w kontaktach z trudnymi rozmówcami, - doskonalenie umiejętności precyzyjnego informowania i argumentowania. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegółowo został określony w części II specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ, a także warunkami zawartymi we wzorze umowy zamieszczonym w części IV SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: Część I - 1 450,00 zł słownie: jeden tysiąc czterysta pięćdziesiąt zł, Część II - 750,00 zł słownie: siedemset pięćdziesiąt zł. 2. Wadium można wnieść w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Jeżeli oferta będzie zabezpieczona wadium w innej formie niż podano w pkt 2, lub wadium zostanie wniesione niezgodnie ze sposobem niżej podanym, Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. a) KONTO DLA WPŁATY WADIUM: Bank PKO BP S.A. 78 1020 5590 0000 0002 9050 7012, b) Na przelewie należy umieścić informację: Szkolenia dla pracowników - 2015 6. W przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w pkt 2b-2e kopię dokumentu potwierdzającego jego wniesienie należy dołączyć do oferty. 7. Oryginał dokumentu, o którym mowa w pkt 6 należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie pokój 328, piętro III. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu do oferty. 8. Z treści dokumentu wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinno wynikać: - określenie przedmiotu zamówienia, - wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji (instytucja wystawiająca gwarancje lub poręczenie), - wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji (ZUS Oddział w Chorzowie), - określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), - jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta na jego konto. Ponadto gwarancja nie może zawierać żadnych dodatkowych wymagań wobec Zamawiającego, np. żądania pośrednictwa banku Zamawiającego lub innego tego typu instytucji, a spory mogące wyniknąć z niniejszej gwarancji podlegają rozpoznaniu przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 9. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 10. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie trenerów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach