Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych warsztatów aktywizacji zawodowej dla 12 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaskach, uczestniczących w projekcie PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Urząd Miejski w Piaskach ogłasza przetarg

  • Adres: 21-050 Piaski, ul. Lubelska 77
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5821020 , fax. 081 5821020
  • Data zamieszczenia: 2012-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Piaskach
    ul. Lubelska 77 77
    21-050 Piaski, woj. lubelskie
    tel. 81 5821020, fax. 081 5821020
    REGON: 00054910500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.e-zeto.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych warsztatów aktywizacji zawodowej dla 12 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaskach, uczestniczących w projekcie PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych warsztatów aktywizacji zawodowej dla 12 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaskach, uczestniczących w projekcie PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1) Ogólna liczba osób objętych warsztatami wynosi maksymalnie 12 osób dorosłych. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników z ogólnej liczby uczestników, a tym samym proporcjonalnego obniżenia wartości zamówienia. 3) Miejsce realizacji zadania: Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć w we własnym zakresie lokal, który powinien znajdować się w Piaskach lub w odległości max. do 5 km od Piask, lokal ma spełniać wymogi BHP. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym najpóźniej do 7 dni od daty zawarcia umowy. 1.1 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom warsztatów: 1) materiałów niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w warsztatach (flamastry, długopisy, notatniki itp. - zależnie od wymogów ćwiczeń realizowanych w trakcie warsztatów); 2) kadry prowadzącej warsztaty i treningi z doświadczeniem pracy w zakresie prowadzenia ww zajęć, 3) ubezpieczenia NNW; 4) W trakcie przeprowadzania warsztatów Wykonawca w każdym dniu zajęć zapewnia: obiad składający się z dwóch dań, każdorazowy posiłek dla jednej osoby winien zawierać - zupa - 250 ml. - drugie danie - 400 ml, przerwy kawowe (kawa, herbata, ciastka, cukier, śmietanka itp.) - herbatę - 0,5 litra na osobę - kawę rozpuszczalną - 0,5 litra na osobę - ciastko - 150 gram na osobę 5) wydania certyfikatów (dla osób, które ukończą warsztaty) lub zaświadczeń o uczestnictwie (dla osób, które nie ukończą warsztatów) po akceptacji wzoru przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do badania skuteczności warsztatów poprzez przeprowadzenie testów przed i po zakończeniu warsztatów. 1.2 Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i prowadzenia następującej dokumentacji: 1) listy obecności uczestników (podpisywane przez uczestników); 2) listy odbioru wyżywienia (podpisywane przez uczestników); 3) listy odbioru certyfikatów-zaświadczeń (podpisywane przez uczestników); 4) scenariuszy-konspektów warsztatów; 5) listy uczestników ubezpieczonych od NNW; 6) dzienników zawierających terminy i godziny poszczególnych zajęć; 7) testów oceniających skuteczność przeprowadzonych warsztatów (przygotuje pod kątem merytorycznym testy wiedzy do przeprowadzenia przed i po warsztatach); 8) ankiety ewaluacyjne oceniające sposób przeprowadzenia warsztatów (wg wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego); 9) dokumentacji zdjęciowej z realizowanych zajęć, zgodnie z listą uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku; 10) protokołu podsumowującego realizację zadania. 1.3 Zakres tematycznych warsztatów powinien obejmować: Rozwój umiejętności aktywnego poszukiwania pracy, nawyku pracy, autoprezentacji, tworzenia dokumentów aplikacyjnych. Dokumenty aplikacyjne i autoprezentacja Wykaz ćwiczeń: - Zasady sporządzania dokumentów niezbędnych przy zatrudnieniu - zapoznanie się z ogólnymi zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych i analiza przykładowych dokumentów - CV, litu motywacyjnego. - Redagowanie dokumentów aplikacyjnych - skonstruowanie własnych dokumentów aplikacyjnych - listu motywacyjnego i życiorysu zawodowego. - Sporządzanie innych dokumentów przydatnych w poszukiwaniu - poznanie zasad sporządzania własnej oferty, odpowiedź na ofertę prasową. Forma ćwiczenia z wykorzystaniem przykładowych ofert prasowych. - Miniwykład - Znaczenie dokumentów aplikacyjnych i autoprezentacji w procesie poszukiwania pracy - podkreślenie znaczenia dokumentów aplikacyjnych w procesie poszukiwania pracy oraz ich roli w procesie prezentacji własnej osoby. Wypracowane materiały: - List motywacyjny - Życiorys zawodowy - własna oferta pracy - odpowiedź na ofertę prasową 1.4 Wymagania ogólne: 1) Wykonawca w miejscu realizacji warsztatów umieści informację o współfinansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej, zgodnie ze wzorem graficznym przekazanym przez Zamawiającego. 2) Warsztaty będą realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach między 9:00 a 18:00. 3) Grupa biorąca udział w warsztatach powinna odbyć 40 godzin szkolenia. 4) Dziennie grupa może odbyć nie więcej niż 8 godzin warsztatów. W trakcie każdego dnia warsztatowego grupa powinna mieć zapewnione dwie 30 minutowe przerwy; 5) Każdy uczestnik warsztatów otrzyma certyfikat ukończenia warsztatów lub zaświadczenie o uczestnictwie (jeśli nie ukończy warsztatu) Ww dokumenty powinny zawierać minimum: imię i nazwisko osoby uczestniczącej w warsztatach, nazwę i adres Wykonawcy, zakres tematyczny zajęć, informację: PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp Kapitału Ludzkiego i Unii Europejskiej. Wzór przedmiotowego zaświadczenia i certyfikatu powinien zostać przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. 6) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego informowania Koordynatora ze strony Zamawiającego o frekwencji uczestników warsztatów. 7) O skreśleniu Klienta z listy uczestników decyduje Zamawiający w konsultacji z Wykonawcą. 8) Po zakończonych warsztatach, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu: a. dokumentacji wymienionej w pkt.1.2, podpunkt 1 - 10; b. zbiorczej faktury wraz z imiennym wykazem osób biorących udział w warsztacie w terminie do 7 dni po zakończeniu zadania. 9) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 tekst jednolity).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach