Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Sprzedawca-magazynier z obsługą wózka widłowego oraz treningu negocjacyjnego dla osób uczestniczących w projekcie pn. Czas na aktywność w mieście Jaśle realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Kochanowskiego 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4464328 , fax. 13 4464328
  • Data zamieszczenia: 2015-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kochanowskiego 3 3
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 13 4464328, fax. 13 4464328
    REGON: 00401068500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mopsjaslo@mopsjaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Sprzedawca-magazynier z obsługą wózka widłowego oraz treningu negocjacyjnego dla osób uczestniczących w projekcie pn. Czas na aktywność w mieście Jaśle realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób uczestniczących w projekcie pn. Czas na aktywność w mieście Jaśle Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle. 2. Projekt Czas na aktywność w mieście Jaśle adresowany jest do osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo lub zatrudnionych zagrożonych wykluczeniem społecznym. W kursie i treningu wezmą udział wyłącznie uczestnicy projektu skierowani przez MOPS w Jaśle (do grup nie można dołączyć innych kursantów). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: 1) Zadanie nr 1: Kurs Sprzedawca-magazynier z obsługą wózka widłowego a) Liczba uczestników: 10 Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 8 i nie więcej niż 12. b) Czas trwania: 100 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom), w tym 60 godzin zajęć praktycznych (w tym minimum 20 godzin praktycznych w zakresie obsługi wózka widłowego) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem niedziel) między 8.00 a 18.00 obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. c) Termin realizacji: do 8 czerwca 2015 r. d) Cel i problematyka kursu: celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku sprzedawcy- magazyniera z obsługą wózka widłowego. e) Zakres: kurs obejmuje blok teoretyczno - praktyczny obejmujący, co najmniej następujące zagadnienia: etyka zawodu sprzedawcy; podstawy towaroznawstwa; organizacja sprzedaży; organizacja stanowiska pracy; dystrybucja; profesjonalna obsługa klienta; zapoznanie z technikami sprzedaży; prowadzenie bazy towarowej; podstawa analizy sprzedaży i gospodarki magazynowej; rola i znaczenie gospodarowania zapasami towarowymi i opakowaniami; obsługa programu do fakturowania i programu magazynowego (magazyny, inwentaryzacja, obrót magazynowy, zakup, sprzedaż, zamówienia, zestawienia); obsługa kasy fiskalnej; obsługa urządzeń do transakcji kartami płatniczymi; dokumentacja sprzedaży. Program szkolenia powinien obejmować również naukę obsługi wózka widłowego i naukę jazdy wózkiem widłowym, w tym: czynności operatora przed rozpoczęciem pracy, w trakcie oraz po zakończeniu pracy z wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu bhp i wybrane przepisy ruchu drogowego, praktyczna nauka jazdy, bezpieczna wymiana i obsługa butli gazowych w wózkach widłowych z napędem silnikowym. 2) Zadanie nr 2: Trening negocjacyjny a) Liczba uczestników: 10 Zamawiający zastrzega skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 8 i nie więcej niż 12. b) Czas trwania: 10 godzin edukacyjnych, w tym minimum połowa zajęć w formie warsztatowej (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom), realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem niedziel) między 8.00 a 18.00 obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. c) Termin realizacji: od 9 do 12 czerwca 2015 r. d) Cel i problematyka kursu: celem treningu jest uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie negocjacji. e) Zakres: Fazy kontaktu z klientem: nawiązane kontaktu (dostrajanie, kontrola komunikacji niewerbalnej, budowanie relacji) identyfikacja typu, sytuacji i dążeń klienta (trafna ocena, kontrola komunikacji werbalnej, aktywne słuchanie, przeciwdziałanie błędom w komunikacji), prezentacja rozwiązania (mocna prezentacja, budowanie argumentacji, przekonywanie), reakcja na obiekcje (kontrola emocji, kontrola komunikacji niewerbalnej, asertywne komunikowanie się, techniki wywierania wpływu), zamknięcie kontaktu (techniki manipulacji, budowanie relacji, techniki wywierania wpływu). Kompetencje sprzedawcy- negocjatora: podstawowe umiejętności negocjatora (kształtowanie relacji i rozwiązywanie problemów), negocjacje pozycyjne (fazy negocjacji pozycyjnych, konsekwencje negocjacji pozycyjnych), negocjacje rzeczowe (fazy negocjacji rzeczowych, konsekwencje negocjacji rzeczowych). Negocjacje cenowe: podstawowa umiejętność budowy i obrony ceny (lub stanowiska), zasady negocjacji cenowych, metody argumentacji cenowej, sztuka zamknięcia. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia zajęć kursu/treningu, 2) zapewnienie programu nauczania kursu i treningu zawierającego w szczególności: czas trwania i sposób organizacji kursu, cele kształcenia a także plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Program nauczania kursu i treningu należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu/treningu. 3) zapewnienie odpowiednich materiałów szkoleniowych dla uczestników kursu/treningu tj.: podręcznik, teczka tekturowa zapinana, zeszyt w twardej oprawie, długopis, zakreślacz, pendrive, które po zakończeniu świadczenia usługi przejdą w posiadanie absolwentów kursu/treningu. Materiały szkoleniowe uczestnicy otrzymają najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy podpisują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu usługi razem z jednym egzemplarzem materiałów szkoleniowych które otrzymali uczestnicy. a) Materiały szkoleniowe opracowane przez Wykonawcę stanowić będą rozwinięcie zagadnień objętych programem usługi, prezentowanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Materiały te będą w sposób jasny, prosty i przystępny wyjaśniać zagadnienia objęte programem oraz zawierać praktyczne informacje, ułatwiające uczestnikom szkolenia przyswojenie wiedzy oraz wykorzystanie w praktyce zagadnień objętych usługą. b) Materiały szkoleniowe mogą stanowić gotowe publikacje dostępne na rynku. c) Materiały szkoleniowe, przygotowane przez Wykonawcę specjalnie na potrzeby projektu muszą być oryginalne, nie mogą zawierać niedozwolonych zapożyczeń z prac osób trzecich oraz nie mogą naruszać praw przysługującym osobom trzecim, w szczególności praw autorskich tych osób. d) Materiały szkoleniowe powielone przez Wykonawcę poprzez wydruk komputerowy, lub powielane na ksero mają mieć oprawy grzbietowe lub termiczne. e) Materiały te należy opatrzyć logo POKL, flagą Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, informacją, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwę projektu, z którego finansowana jest realizowana usługa na materiałach szkoleniowych, listach obecności, zaświadczeniach oraz wszelkich innych dokumentach dotyczących realizacji usługi - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 4) zapewnienie materiałów, narzędzi i urządzeń potrzebnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych kursu/ treningu, 5) zapewnienie odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć kursu/ treningu (teoretycznych i praktycznych) wyposażonego w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Zajęcia powinny odbywać się na terenie miasta Jasła. 6) przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych z kursu/ treningu (wymaganych przez podmioty kontrolujące), 7) ubezpieczenie uczestników kursu/treningu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca kursu/treningu - od pierwszego do ostatniego dnia kursu, (kserokopie polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu w pierwszym dniu rozpoczęcia kursu/treningu), 8) przeprowadzenie szkolenia BHP dla uczestników kursu, zgodnego z charakterem kursu i obowiązującymi przepisami, 9) przeprowadzenie badań lekarskich dla uczestników kursu, zgodnych z charakterem kursu i obowiązującymi przepisami, 10) zapewnienie każdego dnia cateringu podczas zajęć kursu/ treningu, w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata i woda - bez ograniczeń) suchego prowiantu (różne rodzaje ciastek-200g na osobę oraz kanapki koktajlowe- min. 6 sztuk na osobę) oraz gorącego posiłku w postaci drugiego dania obiadowego składającego się z: ziemniaków (200g)/frytek(150g)/ ryżu (200g), mięsa lub ryby (150g - waga po przetworzeniu), bukietu surówek (300g) lub placka po węgiersku z zestawem surówek (500g) lub spaghetti bolognese (500g) (nie częściej niż raz w tygodniu) lub lasagne (500g) (nie częściej niż raz w tygodniu). Posiłki muszą być dowożone na miejsce realizacji zajęć. 11) prowadzenie bieżącej dokumentacji z przebiegu kształcenia (kursu/ treningu) z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym, w tym w szczególności: a) listy obecności uczestników zajęć - potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, przekazanie oryginału dokumentu Zamawiającemu, b) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych- potwierdzenie za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, przekazanie oryginału dokumentu Zamawiającemu, c) potwierdzenia otrzymania zimnego oraz gorącego poczęstunku w postaci dania obiadowego - potwierdzenie i za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, przekazanie oryginału dokumentu Zamawiającemu , d) potwierdzenia odbycia szkolenia BHP (w przypadku kursu) - potwierdzenie za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, przekazanie oryginału dokumentu Zamawiającemu, e) potwierdzenie odbycia badań lekarskich (w przypadku kursu) - potwierdzenie za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, przekazanie oryginału dokumentu Zamawiającemu, f) dziennika zajęć zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych z dnia 11 stycznia 2012 r. (przekazanie Zamawiającemu potwierdzonej kopii dokumentu po zakończeniu kursu), programu nauczania, który powinien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych z dnia 11 stycznia 2012 r. (przekazanie Zamawiającemu potwierdzonej kopii dokumentu po zakończeniu kursu). Dokument musi zawierać logo POKL w zestawieniu z logo UE oraz nazwę projektu z którego finansowany jest kurs, g) zaświadczeń/ certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu/treningu - przekazanie kserokopii dokumentów Zamawiającemu, h) listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń/ certyfikatów przez uczestników projektu ?- potwierdzenie za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu - przekazanie oryginału dokumentu Zamawiającemu, i) ankiet jakościowych dotyczących kursu/treningu. Ww. dokumenty powinny zostać przekazane Zamawiającemu do 3 dni po zakończeniu zajęć. 12) niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego (w tym samym dniu od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników kursu/treningu lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania a także innych okolicznościach mających wpływ na realizację programu nauczania, 13) powiadomienie Zamawiającego, na co najmniej 3 dni przed terminem zakończenia kursu/treningu, o dacie i godzinie egzaminu sprawdzającego wiadomości i umiejętności uczestników i umożliwienie Zamawiającemu uczestnictwo w egzaminie w charakterze obserwatora, 14) sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnych zajęć edukacyjnych przewidzianych w programie nauczania kursu/treningu i wydanie egzemplarza imiennego zaświadczenia/ certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu/treningu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym), 15) przekazanie Zamawiającemu harmonogramu zajęć przed rozpoczęciem kursu/treningu. Harmonogram powinien zawierać co najmniej oznaczenie POKL oraz UE, nazwę kursu, nazwę projektu z którego finansowany jest kurs, termin realizacji, miejsce realizacji, daty, godziny, liczbę godzin, tematykę zajęć oraz prowadzącego. Harmonogram powinien być potwierdzony poprzez pieczęć oraz podpis osoby upoważnionej, 16) umożliwienie Zespołowi Zarządzającemu, Instytucji zarządzającej lub podmiotom przez nie upoważnionym do przeprowadzenie kontroli monitorującej na każdym etapie realizacji kursu/treningu, 17) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników kursu/treningu oceny merytorycznej i technicznej przebiegu usługi na podstawie formularza ankiety oceniającej przekazanej przez Zamawiającego, 18) Wykonawca w dniu podpisania umowy na realizację niniejszego zamówienia zobowiązuje się podpisać z Zamawiającym odrębną umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mopsjaslo@mopsjaslo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach