Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kosmetycznego wraz ze stylizacją paznokci w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Szubianki 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5054606 , fax. 062 5054606
  • Data zamieszczenia: 2013-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Szubianki 21 21
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5054606, fax. 062 5054606
    REGON: 25086423800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprjarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kosmetycznego wraz ze stylizacją paznokci w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kosmetycznego wraz ze stylizacją paznokci dla dziewcząt z Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Kod CPV: 80.50.00.00-9 - usługi szkoleniowe. Wykonawca nie pobiera żadnych opłat od uczestników kursu, a także pokrywa na własny koszt nocleg i wyżywienie trenerów. 2. W kursie uczestniczyć będzie 7 - osób wychowanek Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Cerekwicy. Osoby uczestniczące w kursie nie wymagają dodatkowych typów usług np. specjalistycznego sprzętu, specjalistycznego oprogramowania, specjalistycznego wyposażenia sali szkoleniowej, itp. 3. Liczba godzin kursu wynosi 96 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut zajęć + 15 minut przerwy) W konsultacji z Zamawiającym dopuszcza się ustalanie w sposób elastyczny długości przerw między zajęciami. 4. Kurs odbędzie się w sali zabezpieczonej przez Zamawiającego, na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Cerekwicy. Kurs odbywać się będzie w piątki, soboty i niedziele w godzinach: piątek od 16.00 d 20.00, soboty i niedziele od 9.00 do 15.00. 5. Szkolenie w zakresie Kurs kosmetyczny wraz ze stylizacją paznokci ma na celu przygotowanie do pracy w zawodzie kosmetyczka/stylistka paznokci, w zakresie objętym programem szkolenia. Program zakłada uzyskanie niezbędnych wiadomości teoretycznych i praktycznych. Celem kursu jest przygotowanie do wykonywania samodzielnych czynności z zakresu kosmetologii i stylizacji paznokci. 6. Przedmiot umowy składać się będzie z dwóch części: 1) Teoretycznej, która obejmować będzie co najmniej następujące zagadnienia: wyposażenie stanowiska pracy, urządzenie gabinetu kosmetycznego, metody oraz środki do dezynfekcji, budowa skóry, funkcje skóry, rodzaje cer i ich charakterystyka (cera normalna, sucha, tłusta, mieszana, zniszczona, starcza, atroficzna, naczynkowa, wrażliwa), pielęgnacja twarzy i ciała w gabinecie kosmetycznym (dostosowanie zabiegu do potrzeb klienta, rodzaje zabiegów, wybór zabiegu ze względu na rodzaj cery), podstawy dermatologii (najczęściej spotykane schorzenia w gabinecie kosmetycznym, choroby skóry), podstawy chemii kosmetycznej (składniki aktywne, zioła), zagadnienia teoretyczne dotyczące poszczególnych zajęć praktycznych (wskazania i przeciwwskazania do wykonywanych zabiegów, schemat zabiegów wraz z opisem wykonywanych czynności). 2) Praktycznej, która obejmować będzie co najmniej następujące zagadnienia: wywiad z klientką i dobór odpowiedniego zabiegu, demakijaż oczu, twarzy, szyi i dekoltu, diagnoza cery, wykonywanie peelingów (enzymatyczne, drobnoziarniste, gruboziarniste, peelingi dłoni, stóp), masaż twarzy, szyi i dekoltu - masaż kosmetyczny, nakładanie masek kremowych (nawilżające, odżywcze, przeciwzmarszczkowe, liftingujące), nakładanie masek żelowych, nakładanie masek algowych, henna brwi i rzęs, regulacja brwi, mikromasaż ultradźwiękami okolic oczu, zabieg na okolice oczu (maski kremowe, maski algowe), wykonywanie depilacji woskiem poszczególnych partii ciała: (wąsik, pachy, bikini, uda, łydki, ręce), manicure, metoda żelowa, akryl zdobienie i malowanie paznokci lakierami, masaż dłoni, zabiegi na dłonie (wybielające, liftingujące, nawilżające), kąpiel parafinowa dłoni, kąpiel aromapeutyczna stóp, masaż stóp, zabieg nawilżająco-odżywczy na stopy, kąpiel parafinowa stóp, zabieg pedicure kosmetyczny, zdobienie i malowanie paznokci u stóp. 7. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć stanowisko pracy dla każdego uczestnika szkolenia co najmniej w: w pęsetę, miseczki, waciki, cienie do powiek minimum 5 kolorów, pomadki do ust, min. 5 kolorów, konturówki do ust, błyszczyk do ust, podkłady do twarzy, puder prasowany minimum 3 odcienie, puder w proszku, róże do twarzy min. 3 odcienie, tusz do rzęs minimum 2 kolory, komplet pędzli kosmetycznych, aplikatory do oczu, kredki do oczu 3 odcienie, preparat do demakijażu makijażu do twarzy i oczu 200 ml, maseczki do twarzy minimum 5 rodzajów, profesjonalna lampa UV, Tipsy po 100szt w rozmiarach od 1 do 10, - szklane; naturalne i kolor; gilotyna; klej do tipsów 7.5 g; wysokiej jakości zestaw czterech pędzelków do nakładania żelu nr 2,4,6,8; blok polerski; pilnik prosty; pilnik banan; pilnik szeroki; pilnik łódka; płyn do zdejmowania tipsów i akrylu 100ml; zmywacz lakieru dwufazowy bogaty w witaminy i proteiny; płyn do przemywania masy żelowej; lakier do paznokci min. 5 odcieni, oliwka do skórek; pink żel 5ml; clear żel 5ml; french white żel 5ml; waciki bezpyłowe; patyczki drewniane; primer bezkwasowy; lakier Sun Block; palec do ćwiczeń; słoiczki 6 szt. z ozdobami; karuzela z cyrkoniami; szczoteczka do pyłu; żel kolor 5ml - 5szt., płyn do dezynfekcji. 8. Po zakończeniu szkolenia produkty, które pozostają stają się własnością uczestniczki szkolenia 9. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży program kursu oferowany przez Wykonawcę, który powinien zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwa i zakres kursu, b) czas trwania i sposób organizacji kursu, c) wymagania wstępne dla uczestników kursu, d) cele kursu, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, f) treść kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) sposób sprawdzania efektów kursu. 10. Program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 luty 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. ( Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216) i ponadto spełniać wymogi, jeżeli takie istnieją, wynikające z odrębnych przepisów. Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez MPiPS znajdujących się na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 11. Wykonawca musi przed rozpoczęciem kursu oznakować pomieszczenie, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl. Oznakowanie polegać będzie w szczególności na umieszczeniu flagi Unii Europejskiej, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także informacji o fakcie współfinansowania kursu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty sporządzane na potrzeby kursu (materiały szkoleniowe, korespondencja, listy obecności, protokół zakończenia kursu, dziennik zajęć, zaświadczenia o ukończeniu kursu, sala wykładowa - plakaty itp.) muszą zostać oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z ww. wytycznymi. 12. Każdy uczestnik kursu musi otrzymać w pierwszym dniu kursu harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes-format A-4, długopis. Ponadto w pierwszym dniu kursu uczestnik musi otrzymać materiały dydaktyczne w formie drukowanej (tj. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie kursu), których otrzymanie musi potwierdzić własnoręcznym podpisem i które stanowić będą własność uczestników. 13. Wszystkie materiały szkoleniowe muszą być opatrzone Logo UE oraz POKL - wg wzoru zamieszczonego na stronie efs.gov.pl. Wykonawca dostarczy jeden komplet materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej. 14. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewnia odpowiednio przygotowaną kadrę i catering (w każdym dniu kursu wszystkim jego uczestnikom: herbatę, soki owocowe, wodę mineralną gazowaną/niegazowaną, cukier, 2 kawałki ciasta/os, oraz jogurt lub owoc świeży). 15. Wykonawca zobowiązany jest dostosowywać program kursu do potrzeb uczestników i na pewne moduły poświęcić więcej czasu, a na inne mniej, w zależności od postępów uczestników w nauce. 16. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością, przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową. 17. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów w nauce osiąganych przez poszczególnych jego uczestników/uczestniczek oraz zwiększenia pomocy uczestnikom/uczestniczkom mającym problemy w nauce. 18. Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za kurs danych osób, do bieżącego informowania Zamawiającego o: 1) nieobecności na kursie osób na niego skierowanych (imię i nazwisko osoby), 2) nie zgłoszeniu się na kursie osób na niego skierowanych (imię i nazwisko), 3) rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania przez osoby na niego skierowane. 19. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: 1) dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 2) kopie oraz rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, 3) harmonogram kursu (jego ewentualna aktualizacja, korekty), 4) listę kwitującą odbiór przez uczestników kursu materiałów szkoleniowych i wyżywienia, zwrotu kosztów dojazdu, 5) zdjęcia obrazujące udział uczestników w kursie - na płycie CD - co najmniej 10 zdjęć z kilku dni kursu, gdzie kadry obejmują wszystkich uczestników oraz dostarczenia tych dokumentów zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakończeniu kursu. Powyższe dokumenty muszą zostać sporządzone na listowniku zawierającym logotypy: POKL, UE wraz z informacją: Kurs współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wzory logotypów są dostępne na stronie www.efs.gov.pl. 20. Po zakończeniu kursu Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikowi kursu certyfikatu- zaświadczenia stwierdzającego jego ukończenie - na podstawie § 18 rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012, poz. 186) oraz zebrania opinii uczestników/ uczestniczek kursu, dotyczącej przebiegu kursu i znaczenia dla uczestników kursu jego odbycia oraz przekazania tejże kopii Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kursu. Treść ankiety zostanie uzgodniona wspólnie z Zamawiający w dniu podpisania umowy. 21. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursu. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia przez zespół powypadkowy protokołu dotyczącego okoliczności i przyczyn zaistnienia wypadku podczas kursu w razie, gdyby taki wypadek zaistniał.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprjarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach