Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowych usług szkoleniowych z doradztwa zawodowego oraz wsparcia psychologicznego i prawnego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Broniewskiego 20/26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 25 798 99 13 , fax. 25 798 99 13
  • Data zamieszczenia: 2013-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Broniewskiego 20/26 20/26
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 25 798 99 13, fax. 25 798 99 13
    REGON: 71158683400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowych usług szkoleniowych z doradztwa zawodowego oraz wsparcia psychologicznego i prawnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowych usług szkoleniowych z doradztwa zawodowego oraz wsparcia psychologicznego i prawnego, w ramach realizacji projektu Aktywizacja - szansą na lepszą przyszłość, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łukowie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie oraz ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 1. Przedmiot zamówienia: Warsztaty w zakresie: - zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego w minimalnej liczbie 5 godzin - zajęcia grupowe oraz 5 godzin / 1 osoba - zajęcia indywidualne. (min. 2 sesje z uczestnikiem) - zajęcia z zakresu doradztwa psychologicznego w minimalnej liczbie 3 godzin / 1 osoba - zajęcia indywidualne (2 sesje po 1,5 h) - zajęcia z zakresu doradztwa prawnego w minimalnej liczbie 2 godzin / 1 osoba. Zakres zamówienia: Termin szkolenia: Zajęcia wg ustalonego harmonogramu zaakceptowanego przez opiekuna w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 15 października 2013 r. w godz. pomiędzy 9:00 - 18:00 Miejsce szkolenia: Łuków. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż Forma zajęć: zajęcia teoretyczne z częścią w formie warsztatów, zajęcia grupowe oraz konsultacje indywidualne dla każdego uczestnika w łącznej liczbie: - 5 godzin zajęć grupowych (1 grupa: 10 osób); - 50 godzin zajęć indywidualnych z doradztwa zawodowego (5 godz. X 10 osób); - 30 godzin zajęć indywidualnych z doradztwa psychologicznego (3 godz. X 10 osób); - 20 godzin zajęć indywidualnych z doradztwa prawnego (2 godz. X 10 osób). Łączna liczba godzin: 5 godzin zajęć grupowych, 100 godzin zajęć indywidualnych. Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka) Liczba uczestników warsztatów: 10 osób (beneficjenci projektu) - 1 grupa Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej (odległość dojazdu do 30 km) od miejsca zamieszkania do miejsca prowadzenia usług doradztwa oraz drogi powrotnej. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW. Szczegółowe wymagania Zamawiającego: a) Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania szczegółowych programów szkoleń, które będą obejmowały m. in.: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć w określonych modułach oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, imienną listę trenerów skierowanych do przeprowadzenia szkoleń i szczegółowych harmonogramów szkoleń oraz przedłożenia ich do zaakceptowania Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia zawarcia umowy (chyba, że strony ustalą termin krótszy). b) Przeprowadzenie poszczególnych zajęć winno być potwierdzone w listach obecności przeprowadzanych zajęć, każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia i osobę szkoloną. c) Wykonawca zapewni salę szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc, stolików, dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym d) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć tj.: dziennika zawierającego listę obecności; wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć oraz przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń: - ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia (ankietyzacja przed i po zakończeniu szkolenia); e) Wykonawca zapewni, aby każda z osób otrzymała zaświadczenie o uczestnictwie, odrębne dla każdego rodzaju zajęć tj. uczestnictwie w indywidualnych konsultacjach z psychologiem, indywidualnych konsultacjach z prawnikiem oraz indywidualnych konsultacjach z doradcą zawodowym. Zaświadczenia mają być zgodne ze wzorem zaświadczenia zawartym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) - załącznik Nr 1 do rozporządzenia oraz oznaczone logotypami UE i POKL oraz informacją: Projekt systemowy Aktywizacja- szansą na lepszą przyszłość współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wydania uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne/szkoleniowe dla 10 uczestników zajęć tj. osób niezbędnych do realizacji zajęć oraz materiały biurowe dla uczestników tj. po 1 notatniku A-5 i po 1 długopisie na każdą osobę, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników a nadto jeden dodatkowy egzemplarz opracowanych materiałów przeznaczonych dla Zamawiającego; f) Wszystkie materiały wydane uczestnikom winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Logotypy dostępne na stronie internetowej www.wup.lublin.pl. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli przebiegu i realizacji szkoleń oraz wprowadzenia adnotacji do dziennika zajęć. 2. Wykonawca zapewni: - zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej od miejsca zamieszkania do miejsca doradztwa oraz drogi powrotnej. - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, - serwis kawowy (tj. kawa, herbata, cukier, woda mineralna gazowana i niegazowana, śmietanka do kawy, ciastka, paluszki) dla każdej osoby podczas zajęć grupowych i indywidualnych, - sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia danych zajęć. W szkoleniu wezmą udział osoby skierowane przez Zamawiającego. W szkoleniu nie mogą brać udziału inne osoby. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia imienny wykaz, zawierający niezbędne dane osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. Przekazanie zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia w poszczególnych grupach: - list obecności uczestników szkoleń, - list odbioru przez uczestników materiałów szkoleniowych oraz zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika; - list odbioru przez uczestników posiłków, - imiennych pokwitowań zwrotu kosztów dojazdu, - dzienników szkoleń; - kopii wszystkich wydanych uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, - ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia, - testów sprawdzających opanowanie zrealizowanego materiału szkoleniowego, - protokołu zawierającego analizę przyrostu wiedzy uczestników w trakcie szkolenia oraz analizę opanowania materiału przez uczestników z testu sprawdzającego, a także wszelkiej innej dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach