Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu zawodowego dla 40 osób pn. Konserwator terenów zielonych

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Rawicka 7B
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7253684 , fax. 062 7253684
  • Data zamieszczenia: 2014-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Rawicka 7B 7B
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7253684, fax. 062 7253684
    REGON: 25005726500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkrotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu zawodowego dla 40 osób pn. Konserwator terenów zielonych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu zawodowego dla 40 osób pn.Konserwator terenów zielonych 1. Opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Konserwator terenów zielonych dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie pracy w Krotoszynie. Szkolenie skierowane jest dla osób dorosłych znajdujących się w wieku 50+ kobiet i mężczyzn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1.Kurs zawodowy: konserwator terenów zielonych dla 40 osób, Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników kursu podstawowej wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie konserwacji i pielęgnacji terenów zielonych. Szkolenie należy przeprowadzić w 2grupach po 20 osob. Ilość godzin dydaktycznych dla jednego uczestnika: 140 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym co najmniej 102 godziny szkolenia praktycznego. Ilość spotkań: 20 spotkań po 7 godzin , w dwóch grupach po 20 osób. Listę uczestników wraz z ich danymi dla poszczególnych grup Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 3 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uczestników w poszczególnych grupach ze względów organizacyjnych, o których poinformuje Wykonawcę. Forma przeprowadzonego szkolenia: wykłady, teoria + praktyka, ćwiczenia. Wykonawca zapewnia na potrzeby realizacji kursu bazę lokalową znajdującą się w obrębie granic miasta Krotoszyn, powiatu krotoszyńskiego.Wykonawca zapewnia zaplecze dydaktyczne w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kursu. Program szkolenia powinien zostać opracowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych jeżeli znajdują się one w bazie danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej - www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz obejmować co najmniej niżej wymienione bloki tematyczne:1 godz. wiadomości wstępne, 4 godz.urządzanie terenów zielonych,4 godz. podstawowe prace przy zakładaniu terenów zielonych, 3 godz. sadzenie drzew, krzewów liściastych i iglastych oraz zimozielonych,3 godz. zabiegi pielęgnacyjne5 godz. zakładanie i pielęgnacja trawników kwietników sezonowych i trwałych,2 godz. zakładanie i pielęgnacja skalników,8 godz. - prace porządkowe na terenach zielonych,3 godz. - ochrona roślin przed chorobami i szkodnikami, 3 godz. ogólne zasady projektowania ogrodów,2 godz. zapoznanie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.Instytucja szkoleniowa może uzupełnić program szkolenia o dodatkowe bloki tematyczne w ramach godzin określonych w pkt. 3.3.1. ppkt. 3 2.Pozostałe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia uwzględnić w ofercie cenowej.Zajęcia szkoleniowe mają się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 21.00, zgodnie z postanowieniami w pkt. 4 do niniejszej SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości organizowania zajęć w dni wolne od pracy.Wykonawca zobowiązany jest do,Wykonania przedmiotu zamówienia z należyta starannością.Uwzględniać wszelkie uwagi Zamawiającego i dokonać odpowiednich modyfikacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.Przeprowadzenia szkolenia zgodnie z Programem Szkolenia przedłożonym Wykonawcy.Zapewnienia odpowiedniej bazy lokalowej na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia.Umieszczenia w miejscu realizacji zajęć informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl/strony/.Przedłożenia wraz z Ofertą szczegółowego Programu Szkolenia, gdzie należy określić miejsce odbywania zajęć, wykazać materiały dydaktyczne i sprzęt, jaki będzie wykorzystany podczas zajęć, oraz materiały dydaktyczne, jakie uczestnik szkolenia otrzyma na własność. Przedłożenia Zamawiającemu Harmonogram Zajęć, na co najmniej 3 dni kalendarzowych przed ich rozpoczęciem. Poddać się kontroli w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego. Bieżącego informowania o nieobecności na zajęciach osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkoleniu lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania - niezwłocznie.Przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób prowadzenia kursu, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31-12-2024 r. w sposób zapewniający poufność i bezpieczeństwo oraz dostępność podmiotom wskazanym w pkt. Wykonanie usługi zgodnie z przepisami BHP i p.poż. Przestrzegania ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 929 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia, Sprzętu niezbędnego do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia. Materiałów dydaktycznych (np. właściwe podręczniki / skrypty), pozostałych materiałów dydaktycznych takich np. jak flamastry, długopisy, kartki itp. niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w kursie, dla każdego uczestnika szkolenia na własność oraz jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego.Materiałów, odzieży roboczej i innych narzędzi (sprzętu) niezbędnego do aktywnego uczestnictwa w zajęciach praktycznych.Kadry prowadzącej zajęcia z minimum 2 letnim doświadczeniem pracy w zakresie prowadzenia zajęć dla osób bezrobotnych. W każdym dniu odbywania się kursu bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, mleko lub śmietanka do kawy, cukier, 3 rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe. W każdym dniu, w którym zajęcia odbywają się w ilości ponad 5 godzin dydaktycznych zapewni dodatkowo bezpłatnie catering w postaci gorącego posiłku, typu drugie danie obiadowe (w postaci porcji mięsa, surówki, ziemniaków/kaszy/ryżu, kompot lub napój).Kompletu naczyń, sztućców jednorazowego użytku. Zapewnienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków wskazanych przez zamawiającego uczestnikom szkolenia , którym nie przysługuje stypendium oraz osobom, które w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia tych kosztów na podstawie dokumentów potwierdzających dokonanie opłat tytułem tego ubezpieczenia. Certyfikatów lub zaświadczeń o uczestnictwie w szkoleniu, ze wskazaniem nazwy zajęć edukacyjnych i ilości godzin tych zajęć.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i prowadzenia, Imiennych list obecności uczestników kursu (podpisane przez uczestników).Imiennych list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników) w postaci serwisu kawowego i tzw. drugiego dania dla każdego uczestnika kursu oddzielnie.Imiennych list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisanych przez uczestników).List odbioru certyfikatów,zaświadczeń (podpisane przez uczestników).Rejestru wydanych zaświadczeń , certyfikatów.Dzienników szkolenia zawierających terminy, godziny i tematykę zajęć.Wykonawca po zakończonym szkoleniu zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu ,List obecności uczestników na zajęciach (podpisane przez uczestników).List odbioru cateringu (podpisane przez uczestników) w postaci serwisu kawowego i tzw. drugiego dania.List odbioru materiałów dydaktycznych (podpisane przez uczestników).List potwierdzających odbiór certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników).Imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs oraz wykazu osób, które kursu nie ukończyły.Egzemplarza materiałów dydaktycznych, który otrzymali uczestnicy na własność.Kserokopii dzienników szkolenia zawierającego terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć.Kserokopii wydanych zaświadczeń / certyfikatów, potwierdzających ukończenie kursu, ze wskazaniem nazwy zajęć edukacyjnych i ilości godzin tych zajęć.Dokumentacji zdjęciowej z realizowanych zajęć, zgodnie z listą uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku, a przekazaną przez Zamawiającego.Ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób przeprowadzenia zajęć.W przypadku przekazania przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii dokumentów, o których mowa w siwz, muszą one zostać poświadczone za zgodność z oryginałem.Dokumenty wykazane w siwz zostaną przekazane Zamawiającemu Protokołem Zdawczo -Odbiorczym.Zamawiający zobowiązuje się do,Przekazania list uczestników wraz z ich danymi w terminie 3 dni kalendarzowych od podpisania umowy.Informowania uczestników kursu o terminie i ich miejscu, zgodnie z Harmonogramem, który otrzyma Zamawiający od Wykonawcy. informowania o każdej zmianie (weryfikacji) uczestników kursu.Przekazania Wykonawcy ankiet ewaluacyjnych w terminie 3 dni kalendarzowych od planowanego zakończenia szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.krotoszyn.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach