Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie 7-dniowego obozu aktywnej integracji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Szubianki 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5054606 , fax. 062 5054606
  • Data zamieszczenia: 2013-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Szubianki 21 21
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5054606, fax. 062 5054606
    REGON: 25086423800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprjarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie 7-dniowego obozu aktywnej integracji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie obozu aktywnej integracji w formie 7 dniowego wyjazdu rehabilitacyjnego usprawniającego wraz z realizacją warsztatów kompetencji i umiejętności społecznych dla 40 osób niepełnosprawnych. Wykonawca nie pobiera żadnych opłat od uczestników kursu, a także pokrywa na własny koszt nocleg i wyżywienie trenerów. Kod CPV: 80.50.00.00-9 - usługi szkoleniowe. 2. Długość wyjazdu: 4 turnusy po 7 dni wyjazdu rehabilitacyjnego (w tym 6 noclegów) każdy dla grupy 10 osób. 3. Ilość podopiecznych: 4 grupy liczące po 10 osób (łącznie 40 osób niepełnosprawnych, różne rodzaje niepełnosprawności, jednakże brak osób poruszających się na wózku inwalidzkim) oraz dla każdej grupy 1 opiekun ze strony PCPR. Wykonawca wycenia w ofercie pobyt 40 uczestników (pobyt 4 opiekunów z PCPR jako dodatkowych osób wkalkulowany zostanie w oferowanych cenach jednostkowych dotyczących 40 osób). 4. Wyjazd 1 dnia w godzinach porannych, powrót 7 dnia w godzinach wieczornych do 22.00. 5. Miejsce wyjazdu/powrotu: zostanie ustalone w porozumieniu z Zamawiającym w dniu podpisania umowy. 6. Miejsce wyjazdu/pobytu: ośrodek wypoczynkowy położony nad polskim morzem w odległości do 50 km od Kołobrzegu. Lokalizacja stałego miejsca pobytu uczestników wyjazdu (ośrodka) w odległości nie większej niż 100 m od plaży. Baza zabiegowa musi się znajdować w budynku Ośrodka. 7. Zakwaterowanie: 6 noclegów w ośrodku lub pensjonacie murowanym, pokoje dwu osobowe z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju oraz TV, czajnikiem Na terenie ośrodka powinna się znajdować stołówka i baza zabiegowa, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom dostęp do zaplecza sportowo -rekreacyjnego. 8. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić 1 badanie lekarskie (na początku pobytu) każdego uczestnika obozu celem wskazania zabiegów rehabilitacyjnych: każdy uczestnik obozu powinien odbyć na koszt Wykonawcy minimum trzy zabiegi rehabilitacyjne dziennie przez 5 dni pobytu, zgodne z indywidualnymi zaleceniami lekarskimi. 9. Opiekunowie i osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie warsztatów: 9.1 Opiekunowie: Wykonawca zapewni w trakcie turnusu: 1 opiekuna, który będzie odpowiedzialny za organizację zajęć, informowanie uczestników obozu o planowanych zajęciach, czuwanie nad realizacją zajęć zgodnie z harmonogramem), opiekę pielęgniarską w razie wystąpienia takiej potrzeby. Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić dostęp do podstawowych leków, tj. przeciwbólowych, przeciwgorączkowych. 9.2 Osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie warsztatów: zajęcia warsztatowe powinny być przeprowadzone przez osoby posiadające uprawnienia i kwalifikacje zgodnie z rozdziałem VI SIWZ. 10 Wyżywienie: prowiant na drogę powrotną, na miejscu posiłki: śniadania (w formie szwedzkiego stołu), obiady (dwa dania, napój / sok), podwieczorki, kolacje (szwedzki bufet). Pierwsze świadczenie: obiad w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie: obiad + prowiant na drogę w dniu wyjazdu. W czasie zajęć warsztatowych zapewnione będą napoje: KAWA, HERBATA, ZIMNE NAPOJE. 11 Ubezpieczenie: Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników obozu. 12 Organizacja warsztatów kompetencji i umiejętności społecznych dla 10 osób niepełnosprawnych - zajęcia w zakresie motywacji i treningu kompetencji społecznych min. 25 h winny obejmować poniższą tematykę: 1) kontakt interpersonalny, integracja, bariery; 2) radzenie sobie w trudnych sytuacjach; 3) asertywność - sztuka bycia sobą; 4) twórcza aktywność i wyrażanie siebie. 13 Każdy uczestnik musi mieć możliwość skorzystania z 2 godzin konsultacji indywidualnych w zakresie prawa pracy, oraz ulg i uprawnień osób niepełnosprawnych, szczególnie pod względem zatrudnienia osób niepełnosprawnych. 14 Wykonawca podczas pobytu zapewni codzienne zajęcia z animatorem (zabawy taneczne, karaoke, zajęcia integracyjno - sportowe), aktywne spędzanie czasu wolnego dostosowanego do warunków pogodowych. 15 W dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji uszczegółowiony program warsztatów. 16 Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem kursu oznakować pomieszczenie, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl. Oznakowanie polegać będzie w szczególności na umieszczeniu flagi Unii Europejskiej, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także informacji o fakcie współfinansowania kursu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty sporządzane na potrzeby kursu (materiały szkoleniowe, korespondencja, listy obecności, protokół zakończenia kursu, dziennik zajęć, zaświadczenia o ukończeniu kursu, sala wykładowa - plakaty itp.) muszą zostać oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z ww. wytycznymi. 17 Każdy uczestnik kursu musi otrzymać w pierwszym dniu kursu harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes-format A-4, długopis. Ponadto w pierwszym dniu kursu uczestnik musi otrzymać materiały dydaktyczne w formie drukowanej (tj. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie kursu), których otrzymanie musi potwierdzić własnoręcznym podpisem i które stanowić będą własność uczestników. 18 Wszystkie materiały szkoleniowe muszą być opatrzone Logo UE oraz POKL - wg wzoru zamieszczonego na stronie efs.gov.pl. Wykonawca dostarczy jeden komplet materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej. 19 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością. 20 Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: 1) dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 2) kopie oraz rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, 3) harmonogram kursu (jego ewentualna aktualizacja, korekty), 4) listę kwitującą odbiór przez uczestników obozu materiałów szkoleniowych zakwaterowania i wyżywienia, 5) zdjęcia obrazujące udział uczestników w obozie - na płycie CD - co najmniej 10 zdjęć z kilku dni obozu, gdzie kadry obejmują wszystkich uczestników oraz dostarczenia tych dokumentów zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakończeniu obozu. Powyższe dokumenty muszą zostać sporządzone sporządzony na listowniku zawierającym logotypy: POKL, UE wraz z informacją: Kurs współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wzory logotypów są dostępne na stronie www.efs.gov.pl. 21 Po zakończeniu kursu Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikowi kursu certyfikatu- zaświadczenia stwierdzającego jego ukończenie - na podstawie § 18 rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 , poz. 186) oraz zebrania opinii uczestników kursu, dotyczącej przebiegu kursu i znaczenia dla uczestników kursu jego odbycia oraz przekazania tejże kopii Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kursu. Treść ankiety zostanie uzgodniona wspólnie z Zamawiający w dniu podpisania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprjarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach