Przetargi.pl
Zorganizowanie i administrowanie płatnymi parkingami na terenie Miasta Karpacz wraz z wykonywaniem czynności serwisowych.

Gmina Karpacz ogłasza przetarg

  • Adres: 58540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 757 619 224
  • Data zamieszczenia: 2018-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz
    ul. Konstytucji 3-go Maja 54
    58540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7619150, 7616288, fax. 757 619 224
    REGON: 23082155200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.karpacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i administrowanie płatnymi parkingami na terenie Miasta Karpacz wraz z wykonywaniem czynności serwisowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Zorganizowaniu i administrowaniu płatnymi parkingami na terenie Miasta Karpacz oraz wykonywaniu czynności serwisowych. 2. Zamówienie obejmuje prace z zakresu: a) urządzenia i wyposażenia płatnych parkingów w 10 parkomatów i inne urządzenia niezbędne do właściwego funkcjonowania płatnych parkingów, b) dozór techniczny i administracyjny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń technicznych i komputerowych, c) pobierania w imieniu Zamawiającego opłat za parkowanie oraz opłat dodatkowych, rozliczenie tych przychodów i przekazywanie ich Zamawiającemu, d) kontrolę uiszczania opłat za parkowanie, e) zorganizowanie, wyposażenie i prowadzenie w obrębie płatnych parkingów na terenie Karpacza biura obsługi klienta, f) wykonywania innych zadań niezbędnych do właściwej realizacji Uchwały Nr XLII/390/14 Rady Miejskiej Karpacza z dnia 24 marca 2014 r. w sprawie ustalenia opłat za parkowanie na gminnych gruntach oraz Uchwały Nr XLIV/410/14 Rady Miejskiej Karpacza z dnia 19 maja 2014 r. w zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia opłat za parkowanie na gminnych gruntach. 3. Do sporządzenia ofert należy przyjąć około 230 wyznaczonych obecnie miejsc parkingowych. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania niezbędnego oznakowania pionowego i poziomego parkingów buforowych zgodnie z załączonym do siwz planem sytuacyjnym. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie określa warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach