Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy usługi: Usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art.130a ustawy z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 110 z późn.zm.) oraz usuwanie pojazdów z dróg w trybie art. 24a ustawy o odpadach (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 797 z późn.zm.) do miejsca wskazanego w wojewódzkim planie gospodarki odpadami".

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy usługi: Usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art.130a ustawy z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 110 z późn.zm.) oraz usuwanie pojazdów z dróg w trybie art. 24a ustawy o odpadach (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 797 z późn.zm.) do miejsca wskazanego w wojewódzkim planie gospodarki odpadami".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i umieszczanie ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art. 130 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) oraz w trybie art. 24a ustawy o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), 2) prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla parkowania usuwanych pojazdów. Szczegółowy zakres czynności przewidzianych do wykonania w ramach realizacji zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym integralną cześć z ofertą. Zamawiający określa następującą wielkość zamówienia: - usunięcie i przechowywanie poszczególnych rodzajów pojazdów: a) rower lub motorower – 1szt., b) motocykl – 2 szt., c) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t – 180 szt., d) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t – 1szt., e) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t-16 t – 1szt., f) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t – 1szt., g) pojazd przewożący materiały niebezpieczne – 1szt., - przechowywanie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3.5t za 90 dób parkowania – 20 szt., - odstąpienia od usunięcia pojazdów – 100 szt., - transport pojazdów, co do których Zamawiający nie posiada jeszcze ostatecznego postanowienia o przepadku na rzecz Gminy Legnica, nieodebranych przez właściciela w ustawowym terminie, niezależnie od rodzaju pojazdu oraz dopuszczalnej masy całkowitej, przejętych od poprzedniego wykonawcy – ryczałt za transport 50 szt., - przechowywanie pojazdów, co do których Zamawiający nie posiada jeszcze ostatecznego postanowienia o przepadku na rzecz Gminy Legnica (ryczałt za 12 miesięcy przechowywania) – 50 szt., - przechowywanie, powyżej 3 miesięcy, pojazdów usuniętych w 2021 roku (ryczałt za 9 miesięcy przechowywania) – 5 szt. 3) podane ilości pojazdów są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania usług w pełnym zakresie ilościowym, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 poz. 1040 – tj. z późn. zm.) a) obsługa pojazdów do usuwania pojazdów – kierowcy, b) dozorowanie parkingu – dozorcy parkingu. Kierowcy, o których mowa winni posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do kierowania i obsługi pojazdów do usuwania pojazdów. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania. Od dnia zawarcia umowy Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego do złożenia, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, zawierającego informacje o liczbie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w tym okresie) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 1.400,- PLN – słownie: tysiąc czterysta złotych 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie Wykonawcy - przelew umożliwiający identyfikację Wykonawcy wnoszącego wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019r., poz. 2140 tekst jednolity z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku według: a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców (IDW), b) dokument potwierdzający posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą o transporcie drogowym. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wg załącznika nr 1 do IDW 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do IDW 5) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, tj. 1 zamówienie obejmujące usługę usuwania pojazdów oraz prowadzenia parkingu strzeżonego o minimalnej wartości minimum 50.000,00 zł brutto. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane wg załącznika nr 3 do niniejszej instrukcji, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 6) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 4 do IDW; 7) Wykaz urządzeń, narzędzi i wyposażenia zakładu wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami wg załącznika nr 5 do niniejszej instrukcji 8) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg załącznika nr 7 do IDW; 9) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz z załącznikiem, 10) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi, W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 11) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.2 IDW polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 12) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i ustawowej formie, 13) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia- umowę Konsorcjum. 14) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO wg załącznika nr 8 do IDW

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach