Przetargi.pl
wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i administrowaniu płatnymi parkingami na terenie Miasta Karpacz wraz z wykonywaniem czynności serwisowych.

Gmina Karpacz ogłasza przetarg

  • Adres: 58-540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 757 619 224
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz
    ul. Konstytucji 3-go Maja 54
    58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7619150, 7616288, fax. 757 619 224
    REGON: 23082155200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.karpacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i administrowaniu płatnymi parkingami na terenie Miasta Karpacz wraz z wykonywaniem czynności serwisowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Zorganizowaniu i administrowaniu płatnymi parkingami na terenie Miasta Karpacz oraz wykonywaniu czynności serwisowych. 2. Zamówienie obejmuje prace z zakresu: a) urządzenie i wyposażenie płatnych parkingów w 15 parkomatów i inne urządzenia niezbędne do właściwego funkcjonowania płatnych parkingów, b) dozór techniczny i administracyjny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń technicznych i komputerowych, c) pobieranie w imieniu Zamawiającego opłat za parkowanie oraz opłat dodatkowych, rozliczenie tych przychodów i przekazywanie ich Zamawiającemu, d) kontrolę uiszczania opłat za parkowanie, e) zorganizowanie i prowadzenie infolinii do obsługi klienta, f) wykonywanie innych zadań niezbędnych do właściwej realizacji Zarządzenia Nr 0050.41.2019 Burmistrza Karpacza z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na placach gminnych (z późn. zm.). 3. Do sporządzenia ofert należy przyjąć około 360 wyznaczonych obecnie miejsc parkingowych. 4. Wykonawca wykona niezbędne oznakowanie pionowe i poziome wynikające z projektów organizacji ruchu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie określa warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach