Przetargi.pl
Przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg powiatu jeleniogórskiego w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 473 103 , fax. 757 526 419
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
    ul. Jana Kochanowskiego 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 473 103, fax. 757 526 419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg powiatu jeleniogórskiego w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu usługa, polegająca na przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg powiatu jeleniogórskiego w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, do czasu odbioru pojazdu przez właściciela pojazdu (przez którego rozumie się właściciela pojazdu na dzień usunięcia pojazdu z drogi) lub osobę uprawnioną. Ponadto – w stosunku do pojazdów nieodebranych przez właścicieli po upływie 3 miesięcy licząc od dnia usunięcia – wobec których Zamawiający może wystąpić do Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze z wnioskiem o orzeczenie przepadku na rzecz Powiatu Karkonoskiego (UWAGA: od dnia 01.01.2021 r. zmieni się nazwa Powiatu Jeleniogórskiego na Powiat Karkonoski) – przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na sprawowaniu przez Wykonawcę dozoru nad tymi pojazdami do chwili ich odbioru przez uprawnione osoby. 2. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności: 1) zabezpieczyć pojazd usunięty w trybie art. 130a Ustawy – zgodnie z dyspozycją wydaną przez uprawniony podmiot, o którym mowa w art. 130a ust. 4 Ustawy – od chwili przyjęcia pojazdu na parking strzeżony Wykonawcy; 2) przechowywać pojazd na parkingu strzeżonym Wykonawcy; 3) przechowywać w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenie pojazdu, jego części lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdu; 4) zabezpieczyć pojazd z uszkodzeniami powypadkowymi – zapewnić postój takiego pojazdu pod zadaszeniem; 5) wydać pojazd osobie uprawnionej; 6) prowadzić ewidencję przyjmowanych i wydawanych pojazdów; 7) prowadzić (w formie pisemnej lub elektronicznej) dokumentację przyjmowanych pojazdów, w zakres której wchodzi co najmniej: opis stanu technicznego przyjmowanego pojazdu oraz dokumentacja fotograficzna każdego pojazdu, wykonana w dniu przyjęcia pojazdu na parking. 3. Wymagania dotyczące miejsca przechowywania pojazdów (parkingu strzeżonego): 1) usytuowanie parkingu – granice administracyjne Miasta Jeleniej Góry lub powiatu jeleniogórskiego (woj. dolnośląskie); 2) Wykonawca musi być właścicielem parkingu lub posiadać w stosunku do niego inny tytuł prawny do dysponowania; 3) Parking musi: a) być przystosowany do przechowywania pojazdów z wyciekiem oleju oraz innych płynów eksploatacyjnych, b) być utwardzony, tj. posiadać wyrównaną i utwardzoną nawierzchnię (bez względów na warunki pogodowe), która uniemożliwi zarastanie miejsc parkingowych roślinnością wysoką i niską, c) być trwale ogrodzony i zamykany w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieupoważnionych na teren parkingu, d) być oświetlony, e) być wyposażony w sprzęt przeciwpożarowy i sanitarny, f) być całodobowo dozorowany oraz całodobowo obsługiwany przez osobę, która będzie przyjmować i wydawać pojazdy, g) posiadać obsługę komunikacyjną poprzez drogę publiczną bez ograniczeń tonażowych; 4) Wykonawca zapewni na prowadzonym parkingu strzeżonym zabezpieczone pomieszczenie, w którym przechowywane będzie wyposażenie pojazdu, jego części lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu; 5) Wykonawca zabezpieczy na parkingu pojazd z uszkodzeniami powypadkowymi przed działaniem warunków atmosferycznych. 6) Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu danych dotyczących parkingu strzeżonego, na którym przechowywane będą usunięte pojazdy, tj. wskazania miejscowości i adresu tego miejsca, a także przedłożenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego dysponowanie przez Wykonawcę tym parkingiem przez okres realizacji zamówienia. 4. Parkowanie pojazdów musi odbywać się w sposób zapewniający bezpieczeństwo środowiska naturalnego, tj. parking musi być przystosowany do przechowywania pojazdów z wyciekiem oleju oraz innych płynów eksploatacyjnych – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 24-godzinną dyspozycyjność oraz ciągłość świadczonych usług przez 7 dni w tygodniu. 6. Dobę parkowania liczy się od godziny przyjęcia pojazdu na parking. 7. Wykonawca zapewni na prowadzonym parkingu strzeżonym co najmniej: 1) 140 (sto czterdzieści) miejsc (stanowisk parkingowych) dostosowanych do przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony; 2) 2 (dwa) miejsca (stanowiska parkingowe) dostosowane do przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony do 16 ton; 3) 1 (jedno) miejsce (stanowisko parkingowe) dostosowane do przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton; 4) 3 (trzy) miejsca (stanowiska parkingowe) dostosowane do przechowywania rowerów, motorowerów i motocykli; 5) 2 (dwa) zadaszone miejsca (stanowiska parkingowe) dla pojazdów z uszkodzeniami powypadkowymi. Wykonawca potwierdza powyższe wypełniając druk Formularza ofertowego – Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilość miejsc (stanowisk parkingowych) dostosowanych do przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zapewnionych na rzecz Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może zaoferować większą, niż minimalna wymagana, ilość miejsc (stanowisk parkingowych) – na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8. Wykonawca – przez pełny okres realizacji zamówienia – zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia przechowywanych pojazdów od kradzieży z włamaniem i rabunkiem, a także od ognia i innych zdarzeń losowych, na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł. Wykonawca zobowiązany jest – najpóźniej w terminie 10 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy – przedłożyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie w okresie od dnia 01.01.2021 r. lub od dnia zawarcia umowy (w zależności od momentu rozstrzygnięcia postępowania i zawarcia umowy) do dnia 31.12.2021 r. ubezpieczenia przechowywanych pojazdów od kradzieży z włamaniem i rabunkiem, a także od ognia i innych zdarzeń losowych, na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 500.000 zł. W przypadku przedłożenia dokumentu, z którego wynikać będzie, że okres ważności ubezpieczenia wygaśnie przed dniem 31.12.2021 r., Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia ważności tego ubezpieczenia lub zawarcia kolejnej umowy ubezpieczeniowej, i przedłożenia Zamawiającemu – najpóźniej w terminie do 10 dni licząc od daty upłynięcia dotychczasowego ubezpieczenia – poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego ciągłość ubezpieczenia – z zachowaniem opisanych powyżej wymagań Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim, związane z przechowywaniem pojazdów na prowadzonym parkingu, jak również za utratę pojazdów oraz przedmiotów znajdujących się w pojazdach oraz stanowiących ich wyposażenie – od chwili umieszczenia pojazdów na parkingu do czasu wydania ich uprawnionym osobom. 10. Podstawę przyjęcia pojazdu na parking strzeżony Wykonawcy stanowi kopia dyspozycji wystawionej przez uprawniony podmiot, o którym mowa w art. 130a ust. 4 Ustawy, przedłożona do wglądu przez podmiot realizujący usługę usuwania pojazdów z dróg powiatu jeleniogórskiego w trybie art. 130a Ustawy. Dane tego podmiotu zostaną udostępnione przez Zamawiającego wybranemu Wykonawcy. 11. Fakt przyjęcia danego pojazdu na parking strzeżony Wykonawca lub pracownik Wykonawcy zobowiązany będzie udokumentować poprzez zapisanie daty i godziny przyjęcia pojazdu w prowadzonej przez Wykonawcę ewidencji przyjmowanych i wydawanych pojazdów, a także poprzez wpisanie na przedłożonym przez podmiot realizujący usługę usuwania pojazdów dokumencie przekazania pojazdu (kopia dyspozycji) daty i godziny jego przyjęcia na parking – oraz potwierdzenie powyższego czytelnym podpisem. 12. Wykonawca będzie przechowywać pojazd na parkingu od momentu jego przyjęcia do czasu jego odbioru przez właściciela lub osobę przez niego upoważnioną. Z czynności odbioru/wydania pojazdu Wykonawca sporządza protokół wydania pojazdu, według wzoru stanowiącego Załącznik do Projektu umowy, stanowiącego Załącznika Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 13. Wykonawca dokona wydania pojazdu po podpisaniu protokołu wydania pojazdu, o którym mowa w ust. 12, na podstawie zezwolenia wydanego przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu – zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. 2018 r. poz. 2285). 14. Wydanie pojazdu przez Wykonawcę bez uprzedniego podpisania przez osobę odbierającą pojazd prawidłowo sporządzonego protokołu wydania pojazdu, o którym mowa w ust. 12, będzie zobowiązywało Wykonawcę do pokrycia równowartości opłaty za usunięcie i przechowywanie pojazdu – przy czym wysokość tej opłaty zostanie naliczona na podstawie obowiązującej w dniu usunięcia pojazdu właściwej uchwały Rady Powiatu Jeleniogórskiego. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do 5-go dnia każdego miesiąca przedstawiać w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze wykaz pojazdów umieszczonych na parkingu w miesiącu poprzednim (wykaz zawierać będzie co najmniej: datę i godzinę umieszczenia pojazdu na parkingu, markę i numer rejestracyjny pojazdu, a także datę i godzinę odbioru pojazdu – jeśli dotyczy). 16. O fakcie nieodebrania pojazdu z parkingu Wykonawca zobowiązany będzie powiadamiać w formie pisemnej: 1) podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu – nie później niż 3-go dnia od upływu pierwszego miesiąca od dnia umieszczenia na parkingu pojazdu usuniętego na podstawie art. 130a Ustawy; 2) Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jelenie Górze – nie później niż 3-go dnia licząc od dnia upłynięcia trzech miesięcy od dnia umieszczenia na parkingu pojazdu usuniętego na podstawie art. 130a Ustawy. 17. W przypadku pojazdu usuniętego w trybie określonym w art. 130a Ustawy, nieodebranego przez właściciela lub osobę uprawnioną w terminie trzech miesięcy od dnia usunięcia, Wykonawca zobowiązany będzie przechowywać ten pojazd na parkingu strzeżonym i sprawować nad nim dozór do czasu uprawomocnienia się orzeczenia sądu o przepadku pojazdu na rzecz powiatu. Po uprawomocnieniu się orzeczenia sądu o przepadku pojazdu na rzecz powiatu, pojazd zostanie odebrany z parkingu Wykonawcy przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego (odbiór odbywa się protokolarnie, a na dokumencie wydania pojazdu Wykonawca lub pracownik Wykonawcy zobowiązany będzie zapisać co najmniej: datę i godzinę odebrania pojazdu oraz jego markę i numer rejestracyjny). 18. Fakt wydania danego pojazdu z parkingu strzeżonego Wykonawca lub pracownik Wykonawcy zobowiązany będzie udokumentować poprzez zapisanie w prowadzonej przez Wykonawcę ewidencji przyjmowanych i wydawanych pojazdów co najmniej: daty i godziny wydania pojazdu oraz jego markę i numer rejestracyjny. 19. Wykonawca zobowiązany będzie do 5-go dnia każdego miesiąca przedstawiać w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze dwa zestawienia przechowywanych i dozorowanych pojazdów w miesiącu poprzednim. Pierwsze zestawienie dotyczyć będzie pojazdów przechowywanych do 30 dób, a drugie powyżej 30 dób od dnia usunięcia z drogi i umieszczenia na parkingu. Zestawienia będą zawierać co najmniej: rodzaj pojazdu, datę i godzinę umieszczenia, markę, model i numer rejestracyjny pojazdu, a także datę i godzinę odbioru pojazdu przez upoważnioną osobę. Przedmiotowe zestawienia stanowić będą każdorazowo załącznik do faktury VAT. 20. Wykonawca zobowiązany będzie do objęcia usługą przechowywania i dozoru również pojazdy, które w okresie poprzedzającym rozpoczęcie świadczenia usługi przez Wykonawcę, nie zostały odebrane z dotychczasowego parkingu. W celu realizacji powyższego zakresu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) niezwłocznego (nie później jednak niż w terminie 30 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) i nieodpłatnego przewiezienia około 100 pojazdów z dotychczasowego miejsca ich przechowywania i dozoru, usytuowanego w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra (dokładną liczbę pojazdów oraz lokalizację parkingu Zamawiający poda Wykonawcy w formie pisemnej lub elektronicznej w terminie do 5 dni licząc od daty zawarcia umowy); 2) zapewnienia do przewozu pojazdów specjalistycznego sprzętu, który musi być odpowiednio przystosowany oraz spełniać warunki techniczne dla pojazdów specjalnych pomocy drogowej. 21. W zakresie realizacji zamówienia, opisanego w ust. 20, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia związane z przewozem pojazdów, jak również za utratę przedmiotów znajdujących się w pojazdach oraz stanowiących ich wyposażenie – od chwili ich odbioru z parkingu wskazanego przez Zamawiającego do czasu wydania ich osobom upoważnionym przez Zamawiającego. 22. Fakt umieszczenia na parkingu pojazdu przewiezionego z innego parkingu, Wykonawca lub pracownik Wykonawcy zobowiązany będzie udokumentować poprzez zapisanie daty i godziny umieszczenia pojazdu w prowadzonej przez Wykonawcę ewidencji przyjmowanych i wydawanych pojazdów. 23. Dobę dozorowania pojazdów, o których mowa w ust. 20, liczy się od godziny przywiezienia i umieszczenia pojazdu na parkingu Wykonawcy. 24. Usługa przechowywania i dozoru nad pojazdami przejętymi z innego parkingu stanowi kontynuację w zakresie obliczania okresu jego przechowywania od daty usunięcia pojazdu z drogi, dlatego postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia, zapisane w ustępach od 12 do 23, Wykonawca realizuje odpowiednio. 25. W przypadku, o którym mowa w ust. 20, Wykonawca doliczy do okresu przechowywania pojazdów okres ich przechowywania u dotychczasowego przechowawcy i zastosuje upust, o którym mowa w ust. 29. 26. Wykonawca umożliwi osobom upoważnionym przez Zamawiającego przeprowadzanie oględzin pojazdów przechowywanych na parkingu, a także kontroli prowadzonego parkingu oraz prowadzonej ewidencji przyjmowanych i wydawanych pojazdów oraz dokumentacji przyjmowanych pojazdów – na każde zgłoszenie takiej potrzeby przez Zamawiającego. 27. Zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe brutto (za każdą dobę przechowywania pojazdów) nie mogą przekroczyć wartości ustalonych przez Radę Powiatu Jeleniogórskiego Uchwałą Nr XIII/285/2019 z dnia 30 października 2019 r. w sprawie ustalenia na 2020 rok wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od jego usunięcia – powiększonych o prognozowany na 2021 rok średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, wynoszący 1,8% – zgodnie z poniższym zestawieniem. Opłaty za każdą rozpoczętą dobę przechowywania pojazdów – według podziału na rodzaje: 1) Rower lub motorower – 19,33 zł, 2) Motocykl – 26,46 zł, 3) Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t – 20,36 zł, 4) Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t – 51,91 zł, 5) Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej 7,5 t do 16 t – 74,30 zł, 6) Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t – 135,38 zł. 28. Zaoferowane ceny jednostkowe nie zostaną zwiększone przez pełny okres realizacji zamówienia – za wyjątkiem ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (stawki VAT). 29. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę będą obowiązywać przez pierwszych 30 dni licząc od dnia usunięcia pojazdu z drogi w trybie art. 130a Ustawy. Zamawiający wymaga, aby w stosunku do pojazdów nieodebranych w ciągu 30 dni licząc od dnia usunięcia z drogi w trybie art. 130a Ustawy, za ich przechowywanie w okresie następującym po 30-tej dobie przechowywania na parkingu, Wykonawca zastosował upust w minimalnej wysokości 70% ceny jednostkowej brutto, wskazanej w tabeli Formularza ofertowego, za każdą dobę przechowywania pojazdu – do czasu jego odebrania przez uprawnioną osobę. 30. Upust, o którym mowa w ust. 29, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może zaoferować upust wyższy, niż minimalny wymagany (wynoszący 70%) – na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Maksymalny zaoferowany upust, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 99,99%. 31. W przypadku, gdy pojazd zostanie odebrany przez właściciela lub osobę uprawnioną przed upływem pełnej doby przechowywania pojazdu na parkingu, opłata za przechowywanie takiego pojazdu naliczana jest z uwzględnieniem ilości godzin przechowywania pojazdu, nie zaś pełnej doby. 32. Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 33. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, została ujęta w Dziale XXX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być oryginalne lub poświadczone notarialnie); 2) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Z przedmiotowego zobowiązania, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 3) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z tych Wykonawców odrębnie składa oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załączniki Nr 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), a także oświadczenie, o którym mowa w pkt 5 niniejszej Sekcji, tj. Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 5) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.) – Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załączniki Nr 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach