Przetargi.pl
Wykonywanie usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Górze, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Lubinie, KPP w Oleśnicy, KPP w Wołowie, KPP w Złotoryi

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 93015621600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dolnoslaska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Górze, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Lubinie, KPP w Oleśnicy, KPP w Wołowie, KPP w Złotoryi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia wykonywanie usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Górze, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Lubinie, KPP w Oleśnicy, KPP w Wołowie, KPP w Złotoryi. 2. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych (dotyczy wszystkich części postępowania). 2.1 Depozyty muszą być przechowywane na wydzielonej części parkingu, która jest ogrodzona, oświetlona i zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych (wiata, plandeka) w tym podtopieniem. 2.2 Na części parkingu, wyznaczonej na przechowywanie depozytów, winny znajdować się tylko depozyty zabezpieczone do celów procesowych przez Policję, pozostające w dyspozycji Policji, Sądu, Prokuratury, Urzędu Skarbowego. 2.3 Teren parkingu, gdzie przechowywane są depozyty do celów procesowych, powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich (trzecich sposób uniemożliwiający wejście, tj. zabezpieczony poprzez ogrodzenie o wysokości minimum 1 m., z wejściem zamykanym na klucz). Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania urządzeń zapewniających całodobowy monitoring parkingu, utrzymanie sprawności monitoringu przez cały okres trwania umowy oraz udostępnienia Zamawiającemu na jego żądanie zapisu z monitoringu albo sporządzenie na żądanie Zamawiającego kopii z zapisu monitoringu. 2.4 Udostępnienie do stałej dyspozycji: a) minimum 6 stanowisk postojowych dla pojazdów lub części pojazdów odpowiadających stanowisku postojowemu dla pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3500 kg, które powinno mieć wymiary co najmniej: szerokość 2,3 m i długość 4,5 m, oraz b) jednego stanowiska postojowego dla pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3500 kg, które powinno mieć wymiary co najmniej: szerokość 3,5 m i długość 8,0 m, - do ich całkowitego zapełnienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 23 grudnia 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124 ze zmianami). 2.5 Zapewnienie całodobowej ochrony powierzonego mienia (usługi będą świadczone przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu). 2.6 Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną (materialną) za uszkodzenie, braki elementów lub wyposażenia pojazdów/części, utratę pojazdów lub części pojazdów, w tym wyposażenia w trakcie przechowywania na parkingu strzeżonym od momentu przyjęcia pojazdu do momentu jego wydania. 2.7 Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł. przez cały okres realizacji umowy. 3. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, zostało podzielone na 6 części: - część 1 postępowania: usługi parkowania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Górze Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 100; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 30. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów – poniżej i powyżej 3,5 tony są ilościami orientacyjnymi. - część 2 postępowania: usługi parkowania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Kamiennej Górze Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 300; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 60. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów – poniżej i powyżej 3,5 tony są ilościami orientacyjnymi. - część 3 postępowania: usługi parkowania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Lubinie Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 2500; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 2150. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów – poniżej i powyżej 3,5 tony są ilościami orientacyjnymi. - część 4 postępowania: usługi parkowania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Oleśnicy Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 360; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 40. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów – poniżej i powyżej 3,5 tony są ilościami orientacyjnymi. - część 5 postępowania: usługi parkowania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Wołowie Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 50; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 30. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów – poniżej i powyżej 3,5 tony są ilościami orientacyjnymi. - część 6 postępowania: usługi parkowania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Złotoryi Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 900; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 150. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów – poniżej i powyżej 3,5 tony są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 6. 4. W odniesieniu do warunku określonego w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia nie ma wpływu na dostępność dla osób niepełnosprawnych – przedmiot zamówienia nie jest przeznaczony do użytku osób fizycznych, lecz usługa dotyczy depozytów (pojazdów) zabezpieczonych do dalszego postępowania procesowego . 5. W odniesieniu do warunku określonego w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że czynności w zakresie realizacji zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, dlatego też Zamawiający nie określa wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamówienie realizowane jest głównie przez Wykonawców, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą. Wymaganiem Zamawiającego całodobowy monitoring parkingu, a zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 6. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 98351100-9 usługi parkingowe 7. Miejsce wykonywania usługi: - część 1 postępowania: teren powiatu górowskiego, - część 2 postępowania: teren powiatu kamiennogórskiego, - część 3 postępowania: teren powiatu lubińskiego, - część 4 postępowania: teren powiatu oleśnickiego, - część 5 postępowania: teren powiatu wołowskiego, - część 6 postępowania: teren powiatu złotoryjskiego. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tylko jednej lokalizacji parkingu, na którym przechowywane będą depozyty (pojazdy lub ich części). Zamawiający wymaga, by parking zlokalizowany był na terenie powiatu, w którym usługa będzie realizowana. Zamawiający wymaga podania adresu parkingu w formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą. 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, całkowitą cenę ofertową brutto oraz pozostałe parametry podlegające ocenie, jak również lokalizację parkingu, 2) Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 3) Jeżeli Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z pomocą podwykonawców – oświadczenie o udziale podwykonawców – załącznik nr 5 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwa składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza: 4.1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4.2 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku ofert składanych przez takich Wykonawców, 4.3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty przez spółkę cywilną – w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach