Powiat Górowski ogłasza przetarg
- Adres: 56-200 Góra, Mickiewicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 65 544 39 00, , fax. 65 543 35 11
- Data zamieszczenia: 2020-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Górowski
Mickiewicza 1
56-200 Góra, woj. dolnośląskie
tel. 65 544 39 00, , fax. 65 543 35 11
REGON: 41105046800000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa poboczy przy drodze powiatowej Wąsosz - Pobiel". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
"Przebudowa poboczy przy drodze powiatowej Wąsosz - Pobiel". Na odcinku Wąsosz 0,560 – 3,960 Pobiel o długości 3400 m na działkach: 762, 763, 577 opracowano w oparciu o : - rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami, Dz. U. z 2016r. poz. 124. - mapę zasadniczą tego terenu 2. Stan istniejący Droga powiatowa nr 1110D relacji Wąsosz – Pobiel- Unisławice –gr. powiatu w miejscowościach Wąsosz, Pobiel posiadają ukształtowany system komunikacji samochodowej i pieszej w formie jezdni o nawierzchni brukowej. W chwili obecnej komunikacja piesza odbywa się po nawierzchni brukowej, Obszar oddziaływania obiektu mieści się w całości na działkach będących w administrowaniu Powiatu Górowskiego. Nazwa Zadania: "Przebudowa poboczy przy drodze powiatowej Wąsosz Pobiel". Adres Obiektu: Wąsosz, Pobiel działki 762, 763, 577 gmina Wąsosz Nazwa Inwestora: Powiat Górowski ul. Mickiewicza 1 56 - 200 Góra Adres Inwestora: Powiat Górowski ul. Mickiewicza 1 56 - 200 Góra - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w badanym okresie wykonał w sposób należyty przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na utwardzeniu pobocza drogi, wymianie nawierzchni chodnika z kostki brukowej lub z betonu asfaltowego. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek winien spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców. W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Zgodnie z art. 22 a. ust. 1 ustawy Pzp ,,Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5. Korzystając z legitymacji, zawartej w § 9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający w takim przypadku żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną odpowiednio innych podmiotów lub własne. Zgodnie z art. 25 a ust. 3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie jakim się powołuje na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wymienionym w pkt. VII, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.3 pp 2SIWZ. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają oni dokumenty na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnioną tabelą elementów rozliczeniowych, których wzór stanowi załącznik nr 1 oraz nr 1.1. do SIWZ, - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy, - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp (mającego zastosowanie również do spółek cywilnych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Zachodnia, Zielonogórska, Ścinawska, Lubińska we Wrocławiu w zakresie różnych nawierzchni (zamówienie podobne do ZZK-NZ/241/3408/142/23).
Dodano: 2024-03-18 - Układanie płyt ażurowych na skarpach rowu - Nadleśnictwo Lubin, Leśnictwo Tymowa
Dodano: 2024-03-12 - Razem Łatwiej - ul. Daszyńskiego, Czarnieckiego, Kartuska, K. Wielkiego (LBO)
Dodano: 2020-08-28 - Budowa Parkour Parku na terenach zielonych w Oleśnicy w systemie projektuj i wybuduj
Dodano: - Roboty budowlane polegające na rewitalizacji zabytkowego parku w miejscowości Siedlec w zakresie odbudowy nawierzchni ciągów komunikacyjnych, wycinki i pielęgnacji drzew oraz ułożenia kabla elektrycznego pod oświetlenie.
Dodano: 2019-10-29 - Przebudowa przystanków autobusowych w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Ograniczenie niskiej emisji na terenie Miasta Boguszów-Gorce poprzez budowę systemu zarządzania energią, drogi rowerowej oraz obiektów P&R wraz z modernizacją systemu oświetlenia drogowego”
Dodano: 2018-02-13 - Budowa boiska rolkowiska położonego w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 8
Dodano: 2017-11-15 - Budowa boiska rolkowiska położonego w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 8
Dodano: 2017-10-16 - Bezpieczeństwo i zdrowie podstawą dobrego samopoczucia. Projekt ul. Daszyńskiego, Kartuska, Kazimierza Wielkiego, Czarnieckiego (LBO).
Dodano: 2017-09-11 - Roboty budowlane polegające na budowie boiska rolkowiska położonego w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 8 (dz. nr 3, AM24)
Dodano: 2017-08-22