Przetargi.pl
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku biurowo-warsztatowego na garaże przy ul. Sygietyńskiego 19 w Wałbrzychu

Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-304 Wałbrzych, ul. Generała Andersa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 870 505 , fax. 748 477 477
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu
    ul. Generała Andersa 48
    58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 748 870 505, fax. 748 477 477
    REGON: 89133781500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku biurowo-warsztatowego na garaże przy ul. Sygietyńskiego 19 w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku biurowo-warsztatowego na garaże przy ul. Sygietyńskiego 19 w Wałbrzychu. Zakres prac obejmuje m.in. : • wydzielenie 6 nowych garaży oraz remont 4 istniejących (częściowe wyburzenia i budowa nowych ścian wewnętrznych z bloczków Ytong) zgodnie zaznaczeniem na rys. nr 2/PB – rzut parteru z zaznaczeniem garaży będących przedmiotem zamówienia – załącznik nr 9 do SIWZ, • budowa podjazdów żelbetowych do garaży opartych na podbudowie z kamienia łamanego 0/31,5, • wymiana stolarki okiennej PCV oraz parapetów zewnętrznych z PCV, • montaż bram garażowych uchylnych, ocieplonych wraz z robotami towarzyszącymi (zgodnie ze specyfikacją materiałową), • częściowe wyburzenia oraz zamurowanie otworów, • wykonanie wentylacji nawiewno-wywiewnej pomieszczeń garażowych, • demontaż istniejących instalacji wod-kan oraz ogrzewania w obrębie garaży, • wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych: rozdzielnie główne zespołów garaży TGL wraz z zabezpieczeniami, rozdzielnie z zabezpieczeniami TG w garażach, instalacje oświetlenia podstawowego i gniazd wtykowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 2. Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. 3. 5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiot, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi których wskazane zdolności dotyczą. 4. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie załącznika nr 7A oraz załącznika nr 7B do SIWZ – przedmiary robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach