Przetargi.pl
Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748560599 , fax. 748560516
  • Data zamieszczenia: 2024-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    Rynek 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. 748560599, fax. 748560516
    REGON: 890718372
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Zadanie Nr 1: „Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznej SzkolePodstawowej Nr 2 w Strzegomiu” będzie realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Strzegomiu położonej przyul. A. Mickiewicza nr 1 na terenie działki o numerze ewidencyjnym 1017/1, obręb 0001, Krzyżowa Góra Nr1.Zakres robót budowlanych obejmuje remont i modernizację pomieszczeń kuchni, zaplecza kuchennego, stołówki,pomieszczeń dla obsługi w tym m. in.:- roboty rozbiórkowe,- wykonanie instalacji sanitarnej,- wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody,- wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej,- wymiana instalacji gazu,- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,- zamurowanie istniejących otworów okiennych i drzwiowych,- wykonanie nowych otworów drzwiowych,- budowa ścianek działowych,- montaż sufitów podwieszanych,- montaż stolarki drzwiowej,- prace wykończeniowe w tym m.in.: wykonanie okładzin z płytek ścian i posadzek, malowanie,- zakup i dostawa wyposażenia zgodnie z projektem technologii węzła żywieniowego - wyposażenie kuchni przed zakupemdo bezwzględnej akceptacji Inspektora i Zamawiającego,- wykonanie podejść pod urządzenia i oraz podłączenie zakupionych przez wykonawcę urządzeń,UWAGA! PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE ZAKUP I DOSTAWĘ DODATKOWEGO SPRZĘTU:- zakup dodatkowego stanowiska bemarowego o parametrach zgodnych z pozycją 21 wykazu wyposażenia kuchni projektutechnologii węzła żywieniowego,UWAGA! PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE ZAKUPU I DOSTAWY SPRZĘTU:- obieraczka - pozycja 3 wykazu wyposażenia przygotowalnia warzyw, owoców, ziół i jaj projektu technologii węzłażywieniowego,- szatkownica – pozycja 4 wykazu wyposażenia kuchni projektu technologii węzła żywieniowego,- maszynka do mięsa – pozycja 16 wykazu wyposażenia kuchni projektu technologii węzła żywieniowego.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:1) zakup i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej o dofinansowaniu o treści zgodnej z wytycznymi znajdującymi się pod linkiem:https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych, zgodnej z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów zdnia 7 lipca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. z 2023r., poz.1471 z późn.zm.), zgodnie z załącznikiem wzór tablicy o dofinansowaniu. Tablica informacyjna o wymiarach 120 × 180 cm wykonana z płyty kompozytowej, dibondu, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV albo na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią o grubości m.in.: 3 mm, druk na folii z laminowaniem UV. Kwoty do wpisania - z folii ploterowej. Zamontować na stelażu metalowym na podwójnych słupkach, trwale związanym z gruntem. Należyprzewidzieć - raz w trakcie realizacji umowy konieczność zmiany kwot podanych na tablicy. Treść tablic i miejsce montażumuszą być uzgodnione z Zamawiającym. Tablica musi być zamontowana najpóźniej w momencie rozpoczęcia robótbudowlanych.2) uzgodnienie z Zamawiającym rozwiązań materiałowych i kolorystyki w tym m.in.: płytek, farb, stolarki wewnętrznej.Część 2 - Zadanie Nr 2: „Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 w Strzegomiu” będzie realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 w Strzegomiu położonej przy ul. Brzegowejnr 1 na terenie działki o numerze ewidencyjnym 1955, obręb 0003, Śródmieście Nr3.UWAGA!!! Dokumentacja techniczna obejmuje całość przedsięwzięcia, natomiast przedmiotem zamówienia jest etap Iopisany w dokumentacji technicznej i niniejszej SWZ.Zakres robót budowlanych obejmuje remont i modernizację pomieszczeń kuchni, zaplecza kuchennego, stołówki, pomieszczeń dla obsługi wraz z przebudową przyłączy w tym m. in.:- roboty rozbiórkowe,- roboty wykończeniowe,- roboty posadzkarskie i okładziny ścienne z płytek wraz z robotami towarzyszącymi,- roboty malarskie,- montaż stolarki drzwiowej (w tym p.poż.) wraz z dostosowaniem niektórych otworów,- wykonanie obudowy szybów instalacyjnych, kanałów,- wykonanie robót tynkarskich w tym tynków mozaikowych,- wykonanie instalacji wodociągowej wraz z osprzętem,- wykonanie instalacji p.poż wraz z osprzętem,- wykonanie instalacji sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej wraz z osprzętem,- wykonanie instalacji gazowej,- wykonanie instalacji ciepła technologicznego,- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,- wykonanie instalacji elektrycznych,- przebudowa istniejącego przyłącza gazowego - należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi przebudowy istniejącego przyłącza niskiego ciśnienia z dnia 24.05.2024r. nr PSGWR.0149.763.2.24 wydanymi przez Polską SpółkęGazownictwa Sp. z o.o., projektem technicznym instalacje sanitarne przyłącze gazowe,- przebudowa przyłącza wodociągowego – w zakresie przebudowy przyłącza wodociągowego należy wykonać drugi etaprobót opisany w dokumentacji technicznej załącznik – przyłącze wodociągowe – etapy. Etap pierwszy robót został wykonany,- przebudowa istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej,- budowa nowego odcinka przyłącza kanalizacji dla technologii kuchni z zainstalowanym na instalacji separatorze tłuszczy,- zakup i dostawa wyposażenia zgodnie z projektem technologicznym zaplecza kuchennego stołówki - wyposażenie kuchni przed zakupem do bezwzględnej akceptacji Inspektora i Zamawiającego,- wykonanie podejść pod urządzenia i oraz podłączenie zakupionych przez wykonawcę urządzeń,- odtworzenie nawierzchni po przebudowie sieci, przyłączy: chodnik, parking,Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:1) zakup i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej o dofinansowaniu o treści zgodnej z wytycznymi znajdującymi się pod linkiem:https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych, zgodnej z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów zdnia 7 lipca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. z 2023r., poz.1471 z późn.zm.), zgodnie z załącznikiem wzór tablicy o dofinansowaniu. Tablica informacyjna o wymiarach 120 × 180 cm wykonana z płyty kompozytowej, dibondu, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV albo na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią o grubości m.in.: 3 mm, druk na folii z laminowaniem UV. Kwoty do wpisania - z folii ploterowej. Zamontować na stelażu metalowym na podwójnych słupkach, trwale związanym z gruntem. Należyprzewidzieć - raz w trakcie realizacji umowy konieczność zmiany kwot podanych na tablicy. Treść tablic i miejsce montażu muszą być uzgodnione z Zamawiającym. Tablica musi być zamontowana najpóźniej w momencie rozpoczęcia robót budowlanych.2) uzgodnienie z Zamawiającym rozwiązań materiałowych i kolorystyki w tym m.in.: płytek, farb, stolarki wewnętrznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:20.000,00 zł dla CZĘŚCI 1 - Zadanie Nr 1 (słownie zł: dwadzieścia tysięcy, 00/100)30.000,00 zł dla CZĘŚCI 2 - Zadanie Nr 2 (słownie zł: trzydzieści tysięcy, 00/100)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2024 r. poz. 419).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Banko/Strzegom nr 97 1090 2343 0000 0005 9800 0232 z dopiskiem WIiZP.271.15.2024.AJk.wadium/część… (należy podaćnumer właściwej części zamówienia). Zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia przelewu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postacielektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone wustawie Pzp,2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania „Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w publicznych szkołach podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu”oraz numer WIiZP.271.15.2024.AJk/część … (należy wskazać numer części zamówienia).6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Strzegom,7) Ważne! w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). Brak wskazania w dokumencie wadialnym wszystkich Wykonawców spowoduje odrzucenie oferty.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwaniedo upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3ustawy Pzp zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu dla Części 1 - Zadanie Nr 1:O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie,2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie,3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 400.000,00 zł (słownie złotych: czterysta tysięcy, 00/100),4. Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk lit. a), lit. b), lit. c).d) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/remoncie budynku zakresem obejmującym wszystkie branże, tj. konstrukcyjno-budowlaną, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych - o wartości całkowitej nie mniejszej niż 400.000,00 zł (słownie złotych: czterysta tysięcy 00/100) każda;e) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie co najmniej 1 (jedną) dostawę wyposażenia profesjonalnej kuchni - o wartości całkowitej nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100);Wykonawca musi wskazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Warunki udziału w postępowaniu dla Części 2 - Zadanie Nr 2:O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie,2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie,3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 600.000,00 zł (słownie złotych: sześćset tysięcy, 00/100),4. Zdolności technicznej lub zawodowej:a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk lit. a), lit. b), lit. c).d) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/remoncie budynku zakresem obejmującym wszystkie branże, tj. konstrukcyjno-budowlaną, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych - o wartości całkowitej nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100);e) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie co najmniej 1 (jedną) dostawę wyposażenia profesjonalnej kuchni - o wartości całkowitej nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100);Wykonawca musi wykazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach