Przetargi.pl
Zorganizowanie cateringu w trakcie festynu jesiennego Programu Aktywności Lokalnej dzielnicy Biskupice w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Roosevelta 40
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2777800 , fax. 032 2777802
  • Data zamieszczenia: 2010-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Roosevelta 40 40
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2777800, fax. 032 2777802
    REGON: 00345348100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie cateringu w trakcie festynu jesiennego Programu Aktywności Lokalnej dzielnicy Biskupice w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie cateringu w trakcie festynu jesiennego Programu Aktywności Lokalnej dzielnicy Biskupice w dniu 18 września 2010 r. dla 500 osób na terenie Zabrza - Biskupic w godzinach 12.00 - 17.00 w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 55320000 - 9 - Usługi podawania posiłków 55321000 - 6 - Usługi przygotowywania posiłków Wykonawca zapewnienia usługę cateringu rozumianą jako przygotowanie i serwowanie posiłków w trakcie festynu jesiennego dla 500 osób w dniu 18 września 2010 r. w godzinach od 12.00 do 17.00 w postaci grilla, na który składać się powinny minimum: krupniok 500 porcji, kiełbasa - 500 porcji, żurek - 250 porcji po 200ml, bigos - 250 porcji po 200g, pajda chleba ze smalcem i ogórkiem kiszonym - 500 porcji po 200g, dobrej jakości kawa rozpuszczalna - 10 opakowań po 200 g, dobrej jakości herbata - 5 opakowań po 100 torebek, zimne napoje - woda mineralna o pojemności 1,5l (30 szt wody mineralnej niegazowanej, 30 szt wody mineralnej gazowanej), soczki owocowe różne smaki - 500 szt po 200ml, cukier - 10 kg, mleko do kawy - 1000 szt po ok. 2g, cytrynka do herbaty - 1000 szt po ok. 2g, 50 bochenków chleba (chleb krojony 1 kg), musztarda - 30 szt po 1l, ketchup - 30 szt po 1l, sztućce jednorazowe (widelec, nóż) - 1000 kompletów, łyżka jednorazowa - 500 szt., mieszadełko do napoi - 1000 szt., talerze jednorazowe - 500 szt., tacki jednorazowe - 500 szt., kubki na zimne napoje - 300 szt., miseczki na zupę - 500 szt., kubeczki jednorazowe na gorące napoje - 1000 szt., worki na śmieci duże - 10 op., serwetki jednorazowe - 2000 szt. Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania jako obiadu gotowych dań typu fast food oraz gotowych sproszkowanych zup. W cenie usługi Zamawiający musi uwzględniać koszty wynajęcia stołów, ławek, namiotów i parasoli na min. 300 osób, oraz koszty wynajęcia grilla (podpałki, węgla), obsługi i dostawy. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów zużytej energii elektrycznej i wody. Wykonawca zobowiązuje się do pozostawienia Zamawiającemu artykułów określonych powyżej w przypadku ich nie wykorzystania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.pl www.zabrze.magistrat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach