Przetargi.pl
Zorganizowanie poczęstunku dla 60 osób na konferencję podsumowującą projekt pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli

Zarząd Powiatu w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4228300 , fax. 032 4228658
  • Data zamieszczenia: 2015-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Rybniku
    ul. 3 Maja 31 31
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4228300, fax. 032 4228658
    REGON: 27628517000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie poczęstunku dla 60 osób na konferencję podsumowującą projekt pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie poczęstunku dla 60 osób na konferencję podsumowującą projekt pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Usługa polegała będzie na przygotowaniu poczęstunku dla 60 osób obejmującego serwis kawowy składający się z : 1) Kawa rozpuszczalna liofilizowana 100% arabica, opakowanie szklane waga 200g, sztuk: 2; 2) Herbata owocowa różne smaki, opakowania min. 0,2 g x 20szt; sztuk: 3; 3) Gorąca woda w termosach w ilości min. 20 litrów; 4) Śmietanka 10 g, sztuk: 30 5) Cukier w ilości 0,5 kg 6) Śmietanka UHT 12%- opakowanie kartonowe 250 ml, sztuk: 2; 7) Cukier opakowanie 1 kg, sztuk: 1; 8) Soki owocowe: o smaku pomarańczowym- butelki szklane 0,3 l, sztuk: 60 oraz o smaku jabłkowym- butelki szklane 0,3 l, sztuk: 60; 9) Woda mineralna: niegazowana- butelki o pojemności min. 0,3l sztuk: 60 oraz gazowana- butelki o pojemności min. 0,3l sztuk: 60; 10) Ciastka tortowe (4 rodzaje)- podane na tacach z ozdobnymi serwetami w kolorze białym- 6 tac po 10 porcji na tacy - (1 porcja ok. 200 g); 11) Wyroby cukiernicze- ciasteczka kruche w ilości 3 kg (3 rodzaje ciastek typu delicje lub równoważne, pierniczki nadziewane w czekoladzie, maślane); 12) Paluszki słone/solone/delikatesowe, opakowanie 300g, 5 sztuk; 13) Owoce świeże w ilości 3 kg (4 rodzaje); 3. Usługa w formie szwedzkiego stołu zostanie wykonana w salach 200 i 201 Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, w dniu 18 czerwca 2015 r. w godzinach 10.00 - 14.00, sala 200 i 201. 4. Wykonawca zapewni wszelkie niezbędne naczynia, nakrycia i dekorację oraz przygotowanie i sprzątanie stołów. 5. Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom- brak w/w informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę. 6. Kod CPV: 55 32 00 00 - 9 Usługi podawania posiłków, 15800000-6 Różne produkty spożywcze, 15320000-7 Soki owocowe i warzywne 7. Usługa zostanie zrealizowana zgodnie z obowiązującymi normami sanitarnymi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych oraz do świadczenia usług wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych z zachowaniem podanych rozmiarów i pojemności opakowań zamawianych produktów. 9. Zamawiający zastrzega, iż w uzasadnionych przypadkach może zdecydować o zmianie terminu realizacji usługi, z zastrzeżeniem jednak, że usługa musi zostać zrealizowana do 18 czerwca 2015 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach