Przetargi.pl
Remont wybranych pomieszczeń, w tym Kancelarii Tajnej, dla potrzeb Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2077777 , fax. 032 2077395
  • Data zamieszczenia: 2015-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
    ul. Jagiellońska 25 25
    40-032 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2077777, fax. 032 2077395
    REGON: 51425985927000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wybranych pomieszczeń, w tym Kancelarii Tajnej, dla potrzeb Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie remontu wybranych pomieszczeń, w których przetwarzają informacje niejawne pracownicy Urzędu i obsługiwanych jednostek organizacyjnych wojewódzkiej administracji zespolonej, w tym Kancelarii Tajnej, znajdujących się w budynku głównym Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach. Szczegółowy zakres robót ujęto w opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. Remont wybranych pomieszczeń, w tym Kancelarii Tajnej, dla potrzeb Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach, która ze względu na konieczność ochrony sposobów i planowanych do zastosowania rozwiązań szczegółowych z zakresu zabezpieczeń fizycznych i technicznych miejsc przetwarzania informacji niejawnych (bezpieczeństwo informacji), których ujawnienie mogłoby mieć szkodliwy wpływ na wykonywanie przez Wojewodę i inne jednostki organizacyjne zadań, w szczególności z zakresu: obrony narodowej i bezpieczeństwa publicznego, została przez Projektanta w uzgodnieniu z Zamawiającym oznaczona klauzulą zastrzeżone i podlega ochronie w trybie określonym w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228). Udostępnianie powyższej dokumentacji odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale IV.4.16)H niniejszego ogłoszenia (art. 131 f oraz 131 g ustawy PZP). Z dokumentacją można się zapoznać w siedzibie Zamawiającego w dniach roboczych w godz. 8°°-15°° w terminie do 17 czerwca 2015 r. po wcześniejszym złożeniu do Pełnomocnika do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim Wniosku o umożliwienie zapoznania się z dokumentacją projektową stanowiącego załącznik nr 3 do ogłoszenia. Wniosek, o którym mowa wyżej, można złożyć w terminie do 12 czerwca 2015 r. (liczy się data wpływu lub doręczenia wniosku do Kancelarii Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego - 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 32, pokój 119). Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania, do 12 czerwca 2015 r., przedmiotowego wniosku, o którym mowa powyżej, faxem na nr 32/2077278 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: gajdag@katowice.uw.gov.pl. Jednakże w takiej sytuacji wymagane jest, by najpóźniej w dniu zapoznania się z dokumentacją, a przed czynnością zapoznania się z dokumentacją, został dostarczony do Zamawiającego oryginał wniosku wraz z wymaganymi załącznikami. Od Wykonawcy na etapie zapoznania się z dokumentacją projektową, składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przygotowania oferty i realizacji zadania wymaga się przedkładania dokumentów potwierdzających jego zdolność do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182 poz. 1228). Miejsce wykonania prac: pomieszczenia 335, 336, 337, 338, 339, korytarz K, hole: H1 i H2 w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice. Zakres przewidywanych robót: 1) Roboty ogólnobudowlane, między innymi: Wykucia i demontaże istniejących elementów, murowanie, tynkowanie, gładzie gipsowe, malowanie ścian i sufitów, montaż żaluzji, wymiana karniszy, odtworzenie parkietów, dostawy i montaże nowych drzwi, wykonanie wzmocnień, wykonanie nowych podłóg, konserwacje żaluzji. 2) Roboty instalacji elektrycznych, między innymi: Wykonanie instalacji podtynkowych, wykonanie instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji niskoprądowych, wykonanie instalacji alarmowych, wykonanie instalacji okablowania strukturalnego, montaż rozdzielnicy. 3) Dostawy wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia, między innymi: Mebli biurowych, szaf stalowych, boksu-czytelni, klimatyzatorów, grzejników z osprzętem, rozdzielnicy. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy od daty wykonania przedmiotu umowy. W okresie gwarancji Wykonawca będzie przeprowadzał bezpłatne serwisowanie urządzeń, instalacji i elementów wyposażenia będących przedmiotem umowy wraz z dostarczaniem materiałów eksploatacyjnych (np. filtrów i płynów do klimatyzatora). UWAGA: okres gwarancji stanowić będzie jedno z dwóch kryteriów oceny ofert w II etapie postępowania po zaproszeniu Wykonawcy do złożenia oferty. Na wszystkie montowane drzwi, zamki do drzwi, szafy stalowe, zamki do szaf stalowych, ścianki działowe wykonane techniką niemurowaną, a także urządzenia elektroniczne systemów: kontroli dostępu oraz sygnalizacji włamania i napadu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginały certyfikatów potwierdzających spełnienie wymagań ujętych w Dokumentacji projektowej oraz wszystkie komplety kluczy. Po przeprowadzonej modernizacji Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia poświadczenia zgodności stwierdzającego, iż użyty sprzęt oraz wykonana instalacja teletechniczna spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanego do zabezpieczeń informacji niejawnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 683), dla: 1) Systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w Kategorii K5S2 na poziomie TYP 2, w szczególności: a) spełnia co najmniej wymagania systemu dla stopnia 2 wg normy PN-EN 50131-1, zapewniając identyfikację użytkowników włączających i wyłączających system lub jego część; b) ochrania miejsca, w których informacje niejawne są przechowywane poprzez ochronę i kontrolę otwarcia drzwi, okien i innych zamknięć chronionego obszaru oraz sygnalizację poruszania się w chronionym obszarze; c) umożliwia monitorowanie przez personel bezpieczeństwa stanu systemu, w tym generowane ostrzeżenia i alarmy. 2) Systemów kontroli dostępu (SKD) w Kategorii K4S1 na poziomie TYP 2, w szczególności: a) spełnia co najmniej wymagania systemu w klasie rozpoznania 2, a w klasie dostępu B - określone w normie PN-EN 50133-1; b) zapewnia kontrolę wstępu przez odpowiednią barierę, która może wymagać bezpośredniego nadzoru strażnika; c) obejmuje wszystkie wejścia i wyjścia kontrolowanego obszaru. Informacje dodatkowe : a) Okablowanie strukturalne - LAN - obejmuje zmianę usytuowania jednego istniejącego gniazda i wykonanie 6 nowych punktów logicznych w pomieszczeniach i w miejscach określonych w Projekcie. b) Zasilanie instalacji alarmowych z rozdzielni RE-1 w ramach odrębnych niezależnych obwodów elektrycznych zabezpieczonych wyłącznikami nadmiarowo-prądowymi. Przy braku zasilania sieciowego systemy mają być zasilane awaryjnie z urządzeń ESZ umożliwiających poprawną pracę przez: - SSWiN - 24 godziny; - SKD - 24 godziny - STD - (Systemu Telewizji Dozorowej) 1 godzina. Roboty w zakresie instalacji alarmowych: 1) System sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) - zaprojektowany system ma zostać wykonany zgodnie z normą PN-EN 50131-1 w stopniu 2. Wykonawca systemu po zakończeniu prac, przeprowadzeniu rozruchu technologicznego i odbiorze prac jest zobligowany do wystawienie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego spełnienie powyższego. Rozwiązania techniczne SSWiN - wg wymagań Zamawiającego zawartych w Projekcie. Montaż SSWiN i demontaż zbędnych elementów obecnego systemu należy przeprowadzić przed wykonaniem gładzi gipsowych i malowaniem pomieszczeń. 2) System kontroli dostępu (SKD) - zaprojektowany system ma zostać wykonany zgodnie z normą PN-EN 50133-1 w klasie rozpoznania 2, a w klasie dostępu B. Wykonawca systemu po zakończeniu prac, przeprowadzeniu rozruchu technologicznego i odbiorze prac jest zobligowany do wystawienie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego spełnienie powyższego. Rozwiązania techniczne SKD - wg wymagań Zamawiającego zawartych w Projekcie. Montaż SKD i demontaż zbędnych elementów obecnego systemu należy przeprowadzić przed wykonaniem gładzi gipsowych i malowaniem pomieszczeń. 3) System wideo domofonowy (WD) - system ma zapewnić komunikację osób pomiędzy wybranymi obszarami (pomieszczeniami). Rozwiązania techniczne WD - wg wymagań Zamawiającego zawartych w Projekcie. Montaż WD należy przeprowadzić przed wykonaniem gładzi gipsowych i malowaniem pomieszczeń. System Telewizji Dozorowej (STD) - zakres planowanych prac sprowadza się do zmiany zasilania istniejących kamer analogowych. Rozwiązania techniczne - wg wymagań Zamawiającego zawartych w Projekcie. Montaż instalacji zasilającej i demontaż zbędnej instalacji istniejącej - należy przeprowadzić przed wykonaniem gładzi gipsowych i malowaniem pomieszczeń. Wszelkie zastosowane materiały budowlane powinny posiadać niezbędne certyfikaty i atesty, które należy ująć w opracowanych przez Wykonawcę kartach materiałowych i złożyć je do akceptacji Inspektora Nadzoru. Wykonawcy nie wolno wbudowywać materiałów, które nie uzyskały akceptacji Inspektora Nadzoru. W przypadku stwierdzenia naruszenia tego zakazu Wykonawca na własny koszt usunie niedopuszczone materiały i zabuduje materiały posiadające dopuszczenie inspektora nadzoru. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo ani roszczenie do żądania wydłużenia terminu realizacji umowy. W celu zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejawnych Zamawiający na mocy art. 131 g ust. 1 ustawy zobowiązuje: 1) wykonawcę i ewentualnych podwykonawców do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych, 2) wykonawcę do uzyskania zobowiązania podwykonawcy, któremu zleci podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia, do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w postępowaniu o udzielenie zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; 3) wykonawcę do bezzwłocznego dostarczenia informacji dotyczących nowych podwykonawców, w tym podania ich nazwy (firmy) i siedziby oraz danych, które umożliwiają zamawiającemu stwierdzenie, że każdy z nich posiada kwalifikacje wymagane do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, do których mają dostęp lub które zostaną wytworzone w związku z wykonywaniem umowy o podwykonawstwo; 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zweryfikowania lub odsunięcia pracowników Wykonawcy, którzy mają brać udział w realizacji zamówienia, zarówno na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również na etapie realizacji umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów bezpieczeństwa państwa albo jest to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizowanych zamówień (art. 131 g ust. 1 pkt 4). Szczegółowy zakres robót opisuje dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót i specyfikacją technicznych warunków wykonania i odbioru robót, którym nadana została klauzula tajności - zastrzeżone. W związku z tym podlega ona ochronie w trybie ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182 poz. 1228). Udostępnianie powyższej dokumentacji odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale IV.4.16)H niniejszego ogłoszenia (art. 131 f oraz 131 g ustawy PZP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zaproszony do składania ofert, zobowiązany będzie wnieść wadium w wysokości 8.900,00 PLN (słownie: osiem tysięcy dziewięćset złotych 00/100), na zasadach określonych w SIWZ przekazywanej wraz z zaproszeniem do udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach