Przetargi.pl
Wykonanie bieżących robót remontowych w zakresie instalacji wodnych, kanalizacyjnych, gazowych, wentylacyjnych, centralnego ogrzewania, kotłowni, wymiennikowni w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3939379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2015-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 3939379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżących robót remontowych w zakresie instalacji wodnych, kanalizacyjnych, gazowych, wentylacyjnych, centralnego ogrzewania, kotłowni, wymiennikowni w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie bieżących robót remontowych w zakresie instalacji wodnych, kanalizacyjnych, gazowych, wentylacyjnych, centralnego ogrzewania, kotłowni, wymiennikowni w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie. 1.Założenia ogólne: Oferent zapewnia przystąpienie do robót remontowych w terminie uzgodnionym z pracownikami Wydziału Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Piekary Śląskie Oferent zapewnia przystąpienie do usuwania awarii lub zabezpieczenia miejsca awarii w czasie 2 godzin od momentu zgłoszenia, które może nastąpić w formie telefonicznej, faxem lub e-mailem. Każdorazowe wejście na teren placówki należy zgłosić w sekretariacie danej placówki oświatowej oraz wylegitymować się. 2.Wszystkie zlecane roboty remontowe i awaryjne wykonywane będą w uzgodnieniu, pod nadzorem oraz w terminie określonym przez Zamawiającego i potwierdzone zleceniem. 3.Wykonawca przed rozpoczęciem robót remontowych określi koszt ich wykonania, przedkładając Zamawiającemu kosztorys ofertowy, w oparciu o składniki cenotwórcze podane w ofercie. Ceny materiałów nie występujące w kosztorysie ofertowym należy kalkulować wg średnich cen podanych przez wydawnictwo SEKOCENBUD na bieżący kwartał roku, w którym zlecono wycenę, bez kosztów zakupu. Ceny sprzętu nie występujące w kosztorysie ofertowym wg średnich cen podanych przez wydawnictwo SEKOCENBUD na bieżący kwartał roku, w którym zlecono wycenę. 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót przy zastosowaniu materiałów posiadających pozytywne atesty PZH, wymagane klasyfikacje ogniowe i dopuszczenia do stosowania w budownictwie, w tym użyteczności publicznej, zgodnie z art.10 ustawy Prawo budowlane. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Normami, przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi i BHP. Roboty prowadzone będą w czynnych obiektach i nie mogą kolidować z prowadzeniem zajęć szkolnych i innymi zajęciami prowadzonymi w placówce. 5.Zamawiający uzależnia zlecenie wielkości robót od bieżących potrzeb i posiadanych środków finansowych. W okresie od czerwca do września oraz ferii zimowych Zamawiający zastrzega zwiększoną ilość zleceń na roboty remontowe, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać w tym terminie, 6.Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zabezpieczy, wygrodzi i oznakuje teren lub miejsce wykonywania robót. 7.Przykładowy zakres i szacunkowe ilości prac: 7.1 Czyszczenie instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz przyłącza do budynku - 10 miejsc 7.2 Usunięcie przyczyn przecieków instalacji wodnych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania (naprawy) - 12 miejsc, 7.3 Remont sanitariatów (umywalki, baterie,miski ustępowe,spłuczki, rury PP, PVC) - 4 obiekty, 7.4 Remont studni kanalizacyjnych beton. Dn 1200 - 3 szt., 7.5 Naprawa bądź wymiana kotłów centralnego ogrzewania na paliwa stałe lub gaz, wtym EKA - IV, KZ-5 (wymiana osprzętu, członów i innych elementów kotła) - 3 szt., 7.6 Wymiana naczynia wzbiorczego - 2 szt., 7.7 Remont lub wymiana podgrzewacza wody - 4 kpl., 7.8 Wymiana orurowania oraz grzejników instalacji c.o (żeliwnych, stalowych płytowych, z rur żebrowanych) - 20 kpl., 7.9 Remont lub wymiana pomp obiegowych centralnego ogrzewania np. Grundfos, Wilo PJM, oraz pomp odwadniających np. SK, N. - 3 kpl., 7.10 Usunięcie przyczyn awarii wewnętrznej instalacji i urządzeń gazowych - 4 obiekty, 7.11 Wymiana pionu i poziomu instalacji kanalizacji sanitarnej ( PVC 110) - 100,0 m, 7.12 Badanie szczelności wewnętrznej instalacji gazowej - 50,0 m, 7.13 Remont lub wymiana urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej - 60,0 m, 7.14 Remont i wymiana instalacji i urządzeń kotłowni c.o i c.w.u. - 40,0 m, 7.15 Remont bądź wymiana instalacji hydrantowej - 60,0 mb, 7.16 Wykonanie robót towarzyszących w związku z prowadzonymi robotami, np. zamurowanie bruzd, otworów, przekucia, zabetonowanie otworów w posadzce, uzupełnienia tynku, itp., 7.17 Roboty porządkowe, wywóz gruzu i ziemi. Podane ilości robót są szacunkowe i mogą ulec zmianie. 8. W zależności od wykonanych robót, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania szkiców powykonawczych i dokumentacji powykonawczej. 9. Podany zakres prac jest przykładowy i nie obejmuje pełnego asortymentu robót, który może wyniknąć z eksploatacji obiektu oraz robót towarzyszących w trakcie wykonywania robót instalacyjnych. 10. Do wykonania robót Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania wykwalifikowaną siłą fachową i niezbędnym sprzętem. 11. Po zakończeniu każdego zleconego zakresu robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do sprawdzenia obmiar i kosztorys powykonawczy opracowany na podstawie Katalogów Nakładów Rzeczowych z zastosowaniem składników kalkulacyjnych, jak w złożonej do przetargu ofercie. 12.Pozostałą dokumentację, np. atesty, certyfikaty, protokoły pomiarów, prób szczelności, itp. w zależności od specyfiki wykonanego zakresu robót i wymagań Zamawiającego, Wykonawca przedstawi w dniu odbioru. 13. Na wykonane roboty wykonawca udzieli min. 24 miesięcy gwarancji. Wydłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Rozliczenie wykonanych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym, ściśle w oparciu o kosztorys szczegółowy. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ i dokumentach technicznych nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -------

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie okresu gwarancji powyżej 24 miesięcy, maksymalnie do 36 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach