Przetargi.pl
Remont drogi szpitalnej wjazdowej wzdłuż wejścia głównego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju DZP/38/382-31/10

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 84 200 , fax. 32 47 84 506
  • Data zamieszczenia: 2010-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
    al. Jana Pawła II 7 7
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 47 84 200, fax. 32 47 84 506
    REGON: 27279082400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi szpitalnej wjazdowej wzdłuż wejścia głównego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju DZP/38/382-31/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi szpitalnej wjazdowej wzdłuż wejścia głównego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju przy Al. Jana Pawła II 7. Przy wycenie należy uwzględnić: - wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp, barier ochronnych, - uzgodnienia oraz zalecenia nadzorów branżowych, - kompleksową obsługę geodezyjną wraz z wytyczeniem i wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, - inne i nie wymienione wyżej, a limitujące wykonanie inwestycji zgodnie z jego przeznaczeniem. Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z przedmiarami, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2) Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) Do wykonania zadania będą użyte materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania, nie posiadające uszkodzeń. Przed zabudowaniem materiałów Wykonawca winien uzyskać ich zatwierdzenie przez Inspektora Nadzoru. 4) Roboty w większości prowadzone będą pod ruchem. Zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie robót należy do Wykonawcy i musi być zgodne z przepisami BHP, prawem o ruchu drogowym, Instrukcją oznakowania robót w pasie drogowym. 5) Za wypadki i szkody powstałe na palcu budowy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie oferent - wykonawca. 6) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. 7) W czasie realizacji robót Wykonawca zapewni mieszkańcom i instytucjom dojazd do zakładów i posesji, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały i urządzenia prowizoryczne. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA! Zamawiający posiada następujące materiały, które przekaże Wykonawcy: - obrzeża betonowe, 65 sztuk o długości 1m każdy, poz. 1.8 przedmiaru, - krawężniki betonowe, 65 sztuk o długości 1m każdy, poz. 1.9 przedmiaru. Dlatego nie należy ujmować w kosztorysie ofertowym kosztów zakupów powyższych materiałów. Zamawiający wymaga by okres gwarancji wynosi 3 lata. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (płatne przelewem na konto: ING Bank Śl. S.A. Filia Jastrzębie, nr konta: 62105016051000002217925631); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.). Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Za skutecznie wniesione uznaje się wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (dot. wadium wniesionego w pieniądzu) lub zostanie wniesione wraz z ofertą (dot. wadium wniesionego w pozostałej formie). Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty, zaś oryginał dokumentu (gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, itd.) należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 art. 46 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach