Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na środowiskowy dom opieki społecznej.

Stowarzyszenie na rzecz Osób Niepełnosprawnych i Profilaktyki Zdrowia "Jesteśmy razem" ogłasza przetarg

  • Adres: 11-220 Górowo Iławeckie, ul. Kard. Wyszyńskiego 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7610544 , fax. 089 7611052
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie na rzecz Osób Niepełnosprawnych i Profilaktyki Zdrowia "Jesteśmy razem"
    ul. Kard. Wyszyńskiego 13 13
    11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7610544, fax. 089 7611052
    REGON: 51958040600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ZAMAWIAJĄCY : Fundacja im. Metropolity Andrzeja Szeptyckiego ITAJ, Czerteż 172, www.fundacja24.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na środowiskowy dom opieki społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty ogólnobudowlane remontowe istniejącego budynku szkoły. W swoim zakresie obejmujące : 1) roboty rozbiórkowe 2) roboty murarskie 3) roboty tynkarskie, okładzinowe i gładzie gipsowe 4) roboty izolacyjne 5) roboty posadzkarskie 6) stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna 7) stolarka okienna 8) roboty malarskie 9) roboty remontowe instalacji wod - kan., wlz, p.poż. oraz c.o. Szczegółowy zakres robót określa Specyfikacja techniczna zawierająca : 1)Projekt budowlany 2)Przedmiar robót, 3)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych jako zbiór wymagań w zakresie właściwości materiałów, sposobu i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków : 1.posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. B. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1.1. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 1.3. wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 1.4. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 1.5. wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawa zamówień publicznych. 1.6.wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. C.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz Ofertowy (z wykorzystaniem wzoru) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę- Załącznik nr 1 2.Formularze Cenowe - wypełnione i podpisane przez wykonawcę - Załącznik nr 2 jako Kosztorys ofertowy wykonawcy. 3. Wzór umowy - Załącznik nr 3 - do zapoznania się bez konieczności dołączania do oferty. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 5 do SIWZ W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dotyczy kierownika robót budowlanych i instalacyjnych według wzoru stanowiącego - Załącznik nr 6 do SIWZ 2) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane, Zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacja24.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach