Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoleniowego nr 3 położonego na ul. Braniewskiej w Ornecie ( dz. 3/38 obręb: Orneta 5) na budynek mieszkalny wielorodzinny - lokale socjalne

Gmina Orneta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-130 Orneta, pl. Wolności 26
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2421116 , fax. 055 2422990
  • Data zamieszczenia: 2015-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
    pl. Wolności 26 26
    11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2421116, fax. 055 2422990
    REGON: 00052649800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoleniowego nr 3 położonego na ul. Braniewskiej w Ornecie ( dz. 3/38 obręb: Orneta 5) na budynek mieszkalny wielorodzinny - lokale socjalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania budynku szkoleniowego nr 3 położonego na ul. Braniewskiej w Ornecie (dz. 3/38 obręb: Orneta 5) na budynek mieszkalny wielorodzinny - lokale socjalne Parametry techniczne budynku: -ilość kondygnacji: 3 kondygnacje nadziemne w tym poddasze częściowo użytkowe -powierzchnia zabudowy : 642,58 m2 -powierzchnia użytkowa: 1 114,23 m2 -kubatura brutto: 6 901,79 m3 w tym: kubatura netto pow. użytkowej 3 551,23 m3 -liczba lokali socjalnych 21 w tym: 1 lokal socjalny przystosowany dla osoby niepełnosprawnej 2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)roboty branży budowlanej w zakresie wykonania: A. Robót zewnętrznych obejmujących: a)rusztowanie b)roboty ziemne c)roboty rozbiórkowe (elewacje, schody zewnętrzne) d)remont zewnętrznego wejścia do piwnicy e)remont studzienek naświetli f)wzmocnienie ścian (uzupełnienie ubytków tynków w ścianach) g)remont balkonu h)remont dachu i)termomodernizację ścian zewnętrznych (ściany fundamentowe, ściany zewnętrzne) j)stolarkę okienną, drzwiową i kraty B.Robót wewnętrznych obejmujących: a)roboty rozbiórkowe b)roboty murarskie c)stolarkę drzwiową wewnętrzną d)roboty termomodernizacyjne (docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, docieplenie ścian wewnętrznych poddasza) e)roboty wykończeniowe (tynki wewnętrzne, posadzki, okładziny ścian, malowanie, balustrady) 2)roboty branży sanitarnej w zakresie wykonania: a)instalacji wodociągowej b)instalacji kanalizacji sanitarnej c)instalacji ogrzewczej d)technologii i automatyki źródła ciepła e)instalacji paliwowej f)robót remontowych budowlanych 3)roboty branży elektrycznej w zakresie wykonania: a)rozdzielni b)instalacji wewnętrznych c)instalacji ppoż d)instalacji domofonowej e)instalacji odgromowej 4)zagospodarowanie terenu w zakresie wykonania: a)opaski wokół budynku b)podjazdu dla niepełnosprawnych i schodów zewnętrznych c)profilowania terenu d)ścieżki pieszej e)pieszo - jezdni i miejsc postojowych f)robót porządkowych g)przyłącza wodociągowego h)przyłącza kanalizacji sanitarnej 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony za pomocą: 1)Opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ 2)Przedmiaru robót Rozdziału VI SIWZ 3)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Rozdziału VII SIWZ 4)Dokumentacji projektowej Rozdziału VIII SIWZ na którą składa się tj a)Projekt budowlano- wykonawczy : Architektura i Konstrukcja - załącznik nr 1 Rozdziału VIII SIWZ b)Projekt budowlano- wykonawczy : Instalacje sanitarne - załącznik nr 2 Rozdziału VIII SIWZ c)Projekt budowlano- wykonawczy : Instalacje elektryczne + errata do projektu - załącznik nr 3 Rozdziału VIII SIWZ d)Pozwolenie na budowę - załącznik nr 4 Rozdziału VIII SIWZ e)Umowa o przyłączenie + warunki przyłączenia - załącznik nr 5 Rozdziału VIII SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium Wysokość wadium 10 000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: orneta-umig.bip-um.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach