Przetargi.pl
Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Gmina Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 553 586 , fax. 818 545 901
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubartów
    ul. Lubelska 18A
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 818 553 586, fax. 818 545 901
    REGON: 54342700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglubartow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest „Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego”. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części. Przedmiotem zamówienia są: 1) Część nr 1: opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru gminy Lubartów dla miejscowości Skrobów, Skrobów-Kolonia i Nowodwór na podstawie Uchwały Rady Gminy Lubartów Nr XII/106/19 z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubartów. Wielkość obszaru objętego opracowaniem - ok. 130 ha. 2) Część nr 2: opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru gminy Lubartów dla miejscowości Łucka i Łucka-Kolonia na podstawie Uchwały Rady Gminy Lubartów Nr XII/105/19 z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubartów. Wielkość obszaru objętego opracowaniem - ok. 92 ha. 3) Część nr 3: opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru gminy Lubartów dla miejscowości Lisów na podstawie Uchwały Rady Gminy Lubartów Nr XII/107/19 z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubartów, zmienionej Uchwałą Rady Gminy Lubartów Nr XIV/124/20 z dnia 12 maja 2020 r. zmieniającą uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubartów. Wielkość obszaru objętego opracowaniem - ok. 105 ha. 4) Część nr 4: opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru gminy Lubartów dla miejscowości Szczekarków i Brzeziny na podstawie Uchwały Rady Gminy Lubartów Nr XII/108/19 z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubartów. Wielkość obszaru objętego opracowaniem - ok. 51 ha. 5) Część nr 5: a) opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubartów” w miejscowości Nowodwór Piaski i Nowodwór na podstawie Uchwały Rady Gminy Lubartów Nr XIV/123/20 z dnia 12 maja 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubartów” Wielkość obszaru objętego zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - ok. 32 ha. b) opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru gminy Lubartów dla miejscowości Nowodwór-Piaski na podstawie Uchwały Rady Gminy Lubartów Nr XIV/125/20 z dnia 12 maja 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubartów. Wielkość obszaru objętego zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – ok. 30 ha. 2. Na przedmiot zamówienia określony w ust. 1 pkt 1-4 składa się wykonanie zmian obowiązującego na terenie Gminy Lubartów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz harmonogram rzeczowo-czasowym, a także ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3. Na przedmiot zamówienia określony w ust. 1 pkt 5 składa się wykonanie zmian obowiązującego na terenie Gminy Lubartów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz harmonogram rzeczowo-czasowym, a także ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 4. Poza sporządzeniem zmiany miejscowego planu (część tekstowa i rysunkowa), o których mowa w ust. 1 pkt 1-4 i pkt 5 lit. b Wykonawca zobowiązuje się wykonać w ramach poszczególnych części m.in.: 1) dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym m.in. prognozy skutków wpływu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na środowisko oraz, wystąpienie do odpowiednich organów o zakres prognozy czy podsumowanie przeprowadzenia strategicznych ocen oddziaływania na środowisko; 2) prognozy skutków finansowych uchwalenia planów; 3) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego dla obszaru objętego zmianą planu miejscowego zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz przepisami wykonawczymi. 5. Poza sporządzeniem zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (część tekstowa i rysunkowa), o których mowa w ust. 1 pkt 5 lit. a Wykonawca zobowiązuje się przygotować dokumenty niezbędne do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym m.in. wykonać prognozę skutków wpływu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego na środowisko oraz podsumowanie przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. 6. Zakres czynności do wykonania leżący po stronie Wykonawcy dla każdej części zamówienia, opisanej w ust. 1 pkt 1-4 i pkt 5 lit. b, w odniesieniu do sporządzenia projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmuje: 1) Zebranie materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia; 2) Przygotowanie wymaganych ustawą dokumentów formalno-prawnych związanych ze zmianami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (w tym m.in.: ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień); 3) Analiza wniosków osób fizycznych i prawnych oraz zgłoszonych przez organy i instytucje oraz przygotowanie wykazu ze sposobem rozpatrzenia ww. wniosków wraz z uzasadnieniem. Analiza powinna zawierać m.in. zgodności złożonych wniosków ze Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Lubartów; 4) Opracowanie zmian planu zagospodarowania w formie cyfrowej i papierowej oraz prognoz wskazanych w ust. 4; 5) Opracowanie wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz uzyskanie niezbędnej zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze i nieleśne; 6) Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej, w terminie uzgodnionym przez strony oraz uzyskanie opinii ww. Komisji; 7) Udział w spotkaniach, naradach udzielanie wyjaśnień; 8) Uzyskanie opinii oraz uzgodnień wymaganych przepisami prawa; 9) Analiza uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z opracowaniem wykazu uzgodnień i opinii; 10) Korekta projektów planów w związku z uzyskanymi opiniami i dokonanymi uzgodnieniami oraz przygotowanie wersji do wyłożenia do publicznego wglądu; 11) Udział w dyskusjach publicznych; 12) Analiza uwag wniesionych do projektów, wraz z propozycją ich rozpatrzenia przez Wójta Gminy Lubartów. Przygotowanie wykazu ze sposobem rozpatrzenia ww. uwag wraz z uzasadnieniem; 13) Przygotowanie do uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; 14) W przypadku ponowienia procedury - ponowne opracowanie niezbędnych dokumentów i ponowienie niezbędnych czynności; 15) Przedstawienie Radnym projektów zmian planu z załącznikami na komisjach Rady Gminy Lubartów; 16) Przygotowanie projektów uchwał z załącznikami i udział w sesji Rady Gminy Lubartów uchwalającej plany zagospodarowania; 17) Przygotowanie dokumentacji formalno-prawnych prac planistycznych, w zakresie wymaganym przez Wojewodę w celu oceny zgodności z przepisami prawa; 18) Przygotowanie uchwał do publikacji w Dzienniku Urzędowym; 19) Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planów do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę lub Sądy Administracyjne. 7. Zakres czynności do wykonania leżący po stronie Wykonawcy dla każdej części zamówienia, opisanej w ust. 1 pkt 5 lit. a, w odniesieniu do sporządzenia projektów zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmuje: 1) Zebranie materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia; 2) Przygotowanie wymaganych ustawą dokumentów formalno-prawnych związanych ze zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (w tym m.in.: ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień); 3) Analiza wniosków osób fizycznych i prawnych oraz zgłoszonych przez organy i instytucje oraz przygotowanie wykazu ze sposobem rozpatrzenia ww. wniosków wraz z uzasadnieniem; 4) Opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w formie cyfrowej i papierowej oraz prognozy wskazanej w ust. 5; 5) Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej, w terminie uzgodnionym przez strony oraz uzyskanie opinii ww. Komisji; 6) Udział w spotkaniach, naradach w przypadku zajścia okoliczności uzasadniających udzielenie wyjaśnień lub zgłoszenia potrzeby takich wyjaśnień; 7) Uzyskanie opinii oraz uzgodnień wymaganych przepisami prawa; 8) Analiza uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z opracowaniem wykazu uzgodnień i opinii; 9) Korekta projektu studium w związku z uzyskanymi opiniami i dokonanymi uzgodnieniami oraz przygotowanie wersji do wyłożenia do publicznego wglądu; 10) Udział w dyskusji publicznej; 11) Analiza uwag wniesionych do projektu studium, wraz z propozycją ich rozpatrzenia przez Wójta Gminy Lubartów. Przygotowanie wykazu ze sposobem rozpatrzenia ww. uwag wraz z uzasadnieniem; 12) W przypadku ponowienia procedury - ponowne opracowanie niezbędnych dokumentów i ponowienie niezbędnych czynności; 13) Przedstawienie radnym projektu zmiany studium na komisjach Rady Gminy Lubartów; 14) Przygotowanie projektów uchwał z załącznikami i udział w sesji Rady Gminy Lubartów uchwalającej zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; 15) Przygotowanie dokumentacji formalno-prawnych prac planistycznych, w zakresie wymaganym przez Wojewodę w celu oceny zgodności z przepisami prawa; 16) Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia zmiany studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę lub Sądy Administracyjne; 8. Zmiany planów miejscowych oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z: ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz przepisami związanymi z problematyką planowania przestrzennego zawartą w innych ustawach dotyczących m.in. ochrony środowiska, ochrony dóbr kultury, ochrony gruntów rolnych i leśnych itp. Forma opracowania tekstowego i graficznego musi odpowiadać wymogom Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, elektronicznej formy dzienników urzędowych oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. 9. Opracowania stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia powinny być sporządzone w formie cyfrowej i papierowej w następujących standardach: tekst w formacie doc i pdf, rysunki w formacie jpg i pdf, oraz w postaci wektorowej dwg, dxf, shp. 10. Strony zobowiązuj ą się współdziałać przy wykonywaniu prac oraz działać z najwyższą starannością. 11. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia materiałów: mapy zasadnicze w odpowiedniej skali; dokumenty i opracowania pomocne przy sporządzaniu zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium (w tym m.in.: ekofizjografię podstawową, uchwały o przystąpieniu, obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego). 12. Szczegółowy zakres prac, obowiązków stron, podział prac na IV etapy oraz zasady przekazania przedmiotu zamówienia w poszczególnych etapach określa „Harmonogram prac rzeczowo-czasowy". 13. Do sporządzonego planu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bazę metadanych opracowanych zgodnie z dyrektywą 2007/2/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiająca infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) - Dz.U.UE.L.2007.108.1 oraz ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2020 r. poz. 177, 284). 14. Przedmiot zamówienia, o którym mowa należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 15. Uchwały Rady Gminy Lubartów dostępne są na stronie internetowej pod adresem https://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=341 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2.2. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.10. Gwarancja oraz rękojmia zgodnie z zapisami § 13 Załącznika Nr 2 do SIWZ – Projekt umowy. 2.11. Zamówienie realizowane jest ze środków własnych Gminy Lubartów. 2.12. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego 2.13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.14. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3600,00 PLN (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100). 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr rachunku: 95 1240 2409 1111 0010 2025 9043 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.9.2020”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299) 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w sekcji III niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w pkt III.1) oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia określonych w sekcji III niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w pkt III.2), Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 5.1.1. 5.1.2. Dowody, o których mowa w sekcji III niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w pkt. III.1.3) ppkt. 4.4.1, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego złożone na zasadach określonych w sekcji III niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w pkt. III.1.3) pkt. 4.3 – 4.4 - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 5.2. Dokumenty składane po otwarciu ofert bez wezwania zamawiającego przez wszystkich wykonawców: 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 7.15. Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty (jeżeli dotyczy); e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w sekcji III niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w pkt. III.1.3) w pkt 4.4.1 i 4.4.4 - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Wszystkie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania oraz forma w jakiej maja zostać złożone wskazane zostały w Rozdziale 5 SIWZ. Opis sposobu przygotowania oferty wskazany został w Rozdziale 7 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach