Przetargi.pl
Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kalinowice i Wólka Panieńska położonych w Gminie Zamość.

Gmina Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Peowiaków 92
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639 29 59
  • Data zamieszczenia: 2024-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zamość
    Peowiaków 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639 29 59
    REGON: 950368724
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kalinowice i Wólka Panieńska położonych w Gminie Zamość.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kalinowice i Wólka Panieńska położonych w Gminie Zamość, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn.zm.), Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2021 poz. 2404), ustawą z dnia 3 października 2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) i innymi aktami i przepisami odrębnymi oraz uchwałą Nr LXV/629/24 Rady Gminy Zamość z dnia 03.04.2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kalinowice i Wólka Panieńska położonych w Gminie Zamość.Skala opracowania 1:2000Zakres prac i dokumentów planuEtap IWykonawca jest zobowiązany do:1) wykonania projektu ogłoszeń, zawiadomień, obwieszczeń o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z wykazem właściwych organów i instytucji do uzgodnienia i opiniowania planu z adresami2) przeprowadzenia analizy uzyskanych wniosków 3) wykonania koncepcji projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową - ustalenia planu, rysunku planu w skali 1:2000 - 1 egz.4) opracowania projektu prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - 2 egz.5) opracowania prognozy skutków finansowych - 2 egz.6) zapisu treści uchwały i prognoz oraz rysunku planu w formie elektronicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra rozwoju, pracy i technologii z dnia 26 października 2020r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (t.j. Dz. U. z 2020r poz. 1916 z późn. zm)7) opracowania wykazu wniosków wraz z uzasadnieniem uwzględnienia lub nieuwzględnienia w projekcie planu.- 1 egz.8) udziału w posiedzeniu Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej9) wprowadzenia do projektu planu korekt wynikających z uzyskanej opinii Komisji10) przekazanie Zamawiającemu projektu zmiany planu do uzgodnień i opiniowaniaEtap IIWykonawca zobowiązany jest do;1) wykonania projektu zawiadomień o przystąpieniu do uzgadniania i opiniowania projektu planu wraz z wykazem właściwych organów i instytucji z adresami2) wprowadzenia do projektu planu i projektu prognozy oddziaływania na środowisko korekt wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz o ile zajdzie taka konieczność ponowienia procedury uzyskania uzgodnień i opinii.3) opracowanie wykazu uwag organów uzgadniających i opiniujących wraz z uzasadnieniem uwag uwzględnionych i nieuwzględnionych - 1 egz.4) wykonania projektu ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu.5) udziału w dyskusji publicznej nad założeniami wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu.6) opracowania analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich uwzględnienia i uzasadnieniem nieuwzględnienia. - 1 egz.7) przedstawienia proponowanych rozstrzygnięć Zamawiającemu i uzyskania stanowiska zamawiającego.8) sporządzenia wykazu uwag - 1 egz.9) wprowadzenia do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag.10) ewentualne ponowienie uzgodnień i opiniowania w niezbędnym zakresie11) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponownych uzgodnień i opiniowania12) ewentualne ponowienie procedury związanej z wyłożeniem projektu planu do publicznego wglądu i dyskusji publicznej.13) opracowania ostatecznej wersji projektu zmiany planu:- część opisową w formie projektu uchwały Rady Gminy - w tym w wersji elektronicznej- zał. Nr 1 - rysunek planu w skali 1:2000 - w tym w wersji elektronicznej,- zał. Nr 2 - projekt rozstrzygnięć o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu nieuwzględnionych przez Wójta Gminy - w tym w wersji elektronicznej,- zał. nr 3 - projekt rozstrzygnięć o sposobie realizacji, zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania - w tym w wersji elektronicznej,- prognozy oddziaływania na środowisko - w tym w wersji elektronicznej,- prognozy skutków finansowych - w tym w wersji elektronicznej,- przygotowania dokumentacji formalno-prawnej.14) udziału w sesji Rady gminy poprzez:- przedstawienie projektu planu - wraz z załącznikami - Radzie Gminy do uchwalenia,- wprowadzenia zmian do projektu zmiany planu wniesionych przez Radę gminy i udział w czynnościach ponowionej w niezbędnym zakresie procedury planistycznej.15) dostarczenia opracowania w terminie 4 dni od daty uchwalenia przez Radę Gminy:- część opisową w formie projektu uchwały Rady Gminy wraz załącznikami Nr 2 i Nr 3 - 4 egz oraz w wersji elektronicznej (plik XML),- zał Nr 1 - rysunek planu w skali 1:2000 - 1 egz. mapy kolorowej i 1 egz. mapy czarno-białej oraz w wersji elektronicznej (plik GML),- prognozy oddziaływania na środowisko - 2 egz oraz w wersji elektronicznej,- prognozy skutków finansowych - 2 egz oraz w wersji elektronicznej,- dokumentację formalno-prawną 1 egz. – teczka oraz w wersji elektronicznej,16) udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie opracowania planu, w tym udział w postępowaniu przed sądami.Zamawiający określa minimalny okres gwarancji wynoszący 36-miesięcy a maksymalny 60 miesięcy. Bieg gwarancji liczony będzie od daty protokołu odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach w nim określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.2. Warunki udziału w postępowaniu ustanowione przez Zamawiającego:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj.:- ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA:nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 5 usług polegających na:opracowaniu w zakresie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i/lub Studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz dołączy dowody (referencje) określające, czy usługi zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie.b) dysponowanie osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, tj.:- ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA DYSPONOWAŁ:• STANOWISKO: min. 1 osoba – główny projektantUPRAWNIENIA: uprawnienia do wykonywania projektów miejscowego zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowania przestrzennego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.)Wymagane DOŚWIADCZENIE: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 opracowań w zakresie opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i/lub Studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennegoc) SPRZĘT:- NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach