Przetargi.pl
Wykonanie remontu wejścia głównego oraz parkingu Urzędu Skarbowego w Tomaszowie Lubelskim.

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-883 Lublin, T. Szeligowskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
    T. Szeligowskiego 24
    20-883 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
    REGON: 10228770000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu wejścia głównego oraz parkingu Urzędu Skarbowego w Tomaszowie Lubelskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu remontu wejścia głównego do budynku Urzędu Skarbowego w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Rolniczej 17, z uwzględnieniem przystosowania do użytkowania dla osób niepełnosprawnych oraz remontu części asfaltowej parkingu wraz z wjazdem z ul. Rolniczej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg poniższego podziału: 1) Część nr 1 - Wykonanie remontu wejścia głównego do budynku Urzędu Skarbowego w Tomaszowie Lubelskim, 2) Część nr 2 - Wykonanie remontu części asfaltowej parkingu Urzędu Skarbowego w Tomaszowie Lubelskim. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji, zostały opisane w załącznikach: 1) załącznik nr 7.1 do SIWZ – Projekt umowy (dot. części nr 1) wraz z załącznikami: a) załącznik nr 1 do umowy - Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia; b) załącznik nr 1.1 do umowy - Projekt techniczny (dokumentacja projektowa); c) załącznik nr 1.2 do umowy - Przedmiar robót – branża budowlana (materiał pomocniczy); d) załącznik nr 1.3 do umowy - Przedmiar robót – branża elektryczna (materiał pomocniczy); e) załącznik nr 1.4 do umowy - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża budowlana; f) załącznik nr 1.5. do umowy - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna; 2) załącznik nr 7.2 do SIWZ – Projekt umowy (dot. części nr 2) wraz z załącznikami: a) załącznik nr 1 do umowy - Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia; b) załącznik nr 1.1 do umowy - Dokumentacja projektowa; c) załącznik nr 1.2 do umowy - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót); d) załącznik nr 1.3 do umowy - Przedmiar robót (materiał pomocniczy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę w formie oryginału; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców; 4) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie ww. oświadczenie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach