Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta Marki o łącznej długości 57,586 km w sezonie zimowym 2009/2010 oraz jednorazowe sprzątanie nawierzchni ulic po okresie zimowym.

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, ul. Lisa Kuli 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7813373 , fax. 022 7811101
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Lisa Kuli 3 3
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7813373, fax. 022 7811101
    REGON: 14123709800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl/zuk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta Marki o łącznej długości 57,586 km w sezonie zimowym 2009/2010 oraz jednorazowe sprzątanie nawierzchni ulic po okresie zimowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta Marki o łącznej długości 57,586 km w sezonie zimowym 2009/2010 oraz jednorazowe sprzątanie nawierzchni ulic po okresie zimowym. 1. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje mechaniczne usuwanie śniegu w trakie opadów i lodu z nawierzchni oraz zwalczanie śliskości zimowej (CPV: 90620000-9, 90630000-2) przy użyciu jednostek sprzętowych i materiałów uszorstniających wykonawcy zamówienia. Posprzątanie nawierzchni z nieczystości pozostałych po zimowym utrzymaniu (CPV: 90611000-3) obejmuje odspojenie zanieczyszczeń zalegających przy krawężniku, zamiatanie nawierzchni, załadunek na środki transportowe i wywóz zanieczyszczeń we wskazane miejsce. 2.Zakres usług (odcinki do odśnieżania i do posypywania, standardy zimowego utrzymania, wymagane materiały uszorstniające i wymagany sprzęt, odcinki do sprzątania po okresie zimowym) został szczegółowo określony w załączniku Nr 6 do SIWZ - specyfikacja techniczna. 3.Wyłoniony wykonawca zadania we własnym zakresie i w cenie złożonej oferty wykona niezbędne oznakowanie środków transportowych i sprzętowych uczestniczących w akcji zimowej prowadzonej na drogach wojewódzkich zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, a ponadto : e) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zadań, tj.: minimum dwoma piaskarko - solarkami o pojemności 4 m3 z pługami ze średnim z dociskiem. f) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę lub usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg, o łącznej wartości wynoszącej minimum wartości oferty brutto. g) wykonali wyżej wymienione usługi należycie, h) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na kwotę stanowiącą minimum wartości oferty brutto. i) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt. 2, 3 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt. 2, 3 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605), tj.: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia f) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, zawierający usługę lub usługi o łącznej wartości wynoszącej minimum wartości oferty brutto wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ; g) dokument (referencje lub inny dokument) od poprzedniego zamawiającego potwierdzający, że wymieniona(ne) w wykazie usługa(i) została(ły) wykonane należycie; h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń któtymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ ; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na kwotę stanowiącą minimum wartości oferty brutto). 4. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Zaakceptowany wzór umowy ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ. 6. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W ww przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 4 podpunktach a-e winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 4. ppkt. a, c, d, e składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie 4 ppkt. b składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Odpowiedniki dokumentów o których mowa w pkt. 4 d, e winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty, o których mowa w pkt 8 i w pkt 9 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach