Przetargi.pl
Budowa ogólnodostępnego boiska przy Pogotwiu Opiekuńczym w Izdebnie

Pogotowie Opiekuńcze w Izdebnie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-450 Łaskarzew, Izdebno
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 682 94 08 , fax. 25 682 94 08
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pogotowie Opiekuńcze w Izdebnie
    Izdebno
    08-450 Łaskarzew, woj. mazowieckie
    tel. 25 682 94 08, fax. 25 682 94 08
    REGON: 00023030300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izdebno-pozss.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogólnodostępnego boiska przy Pogotwiu Opiekuńczym w Izdebnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedsięwzięcia obejmuje budowę wielofunkcyjnego boiska (wym. 13,0 m x 24,0 m) o nawierzchni poliuretanowej: a) wykonanie obrzeży betonowych wokół boiska b) wykonanie podbudowy z asfaltobetonu, c) wykonanie nawierzchni poliuretanowej- natrysk poliuretanowy na warstwie granulatu gumowego EPDM, e) obsadzenie tulei oraz słupków do siatkówki f) obsadzenie tulei oraz bramek do piłki nożnej. g) obsadzanie tulei oraz stojaków z tablicami do koszykówki (typu gęsia szyja) Szczegółowy zakres przedsięwzięcia obejmuje przedmiar robót załączony do SIWZ na podstawie, którego Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego - uproszczonego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, których szczegółowy wykaz znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według zasady - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawcy - JAKO ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY - przygotowanej wg wzoru załączonego do SIWZ - pn. Formularz ofertowy stanowiące integralną jej część: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 do formularza oferty. 8. Kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby właściwego samorządu zawodowego i ubezpieczeniem oc. 9. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia -jeśli wykonawca nie przewiduje zatrudnienie podwykonawców należy wpisać - nie dotyczy - załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy oferent jest osobą prawną informacja powinna dotyczyć urzędujących członków władz wykonawcy. 11. Wypełniony kosztorys ofertowy. 12. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni syntetycznej. 14. Certyfikat bezpieczeństwa B na zaoferowane w ofercie wyposażenie boiska. 15. Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni syntetycznej uprawniająca do jej sprzedaży i montażu. 16. Pełne atesty ITB lub rekomendację ITB albo równorzędne wraz z wynikami badań na oferowaną nawierzchnię syntetyczną. UWAGA: Wszystkie kserokopie zaświadczeń powinny zostać poświadczone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: izdebno-pozss.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach