Pogotowie Opiekuńcze w Izdebnie ogłasza przetarg
- Adres: 08-450 Łaskarzew, Izdebno
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 682 94 08 , fax. 25 682 94 08
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pogotowie Opiekuńcze w Izdebnie
Izdebno
08-450 Łaskarzew, woj. mazowieckie
tel. 25 682 94 08, fax. 25 682 94 08
REGON: 00023030300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izdebno-pozss.neostrada.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ogólnodostępnego boiska przy Pogotwiu Opiekuńczym w Izdebnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedsięwzięcia obejmuje budowę wielofunkcyjnego boiska (wym. 13,0 m x 24,0 m) o nawierzchni poliuretanowej: a) wykonanie obrzeży betonowych wokół boiska b) wykonanie podbudowy z asfaltobetonu, c) wykonanie nawierzchni poliuretanowej- natrysk poliuretanowy na warstwie granulatu gumowego EPDM, e) obsadzenie tulei oraz słupków do siatkówki f) obsadzenie tulei oraz bramek do piłki nożnej. g) obsadzanie tulei oraz stojaków z tablicami do koszykówki (typu gęsia szyja) Szczegółowy zakres przedsięwzięcia obejmuje przedmiar robót załączony do SIWZ na podstawie, którego Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego - uproszczonego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, których szczegółowy wykaz znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według zasady - spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawcy - JAKO ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY - przygotowanej wg wzoru załączonego do SIWZ - pn. Formularz ofertowy stanowiące integralną jej część: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 do formularza oferty. 8. Kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby właściwego samorządu zawodowego i ubezpieczeniem oc. 9. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia -jeśli wykonawca nie przewiduje zatrudnienie podwykonawców należy wpisać - nie dotyczy - załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy oferent jest osobą prawną informacja powinna dotyczyć urzędujących członków władz wykonawcy. 11. Wypełniony kosztorys ofertowy. 12. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni syntetycznej. 14. Certyfikat bezpieczeństwa B na zaoferowane w ofercie wyposażenie boiska. 15. Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni syntetycznej uprawniająca do jej sprzedaży i montażu. 16. Pełne atesty ITB lub rekomendację ITB albo równorzędne wraz z wynikami badań na oferowaną nawierzchnię syntetyczną. UWAGA: Wszystkie kserokopie zaświadczeń powinny zostać poświadczone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: izdebno-pozss.neostrada.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dokończenie budowy kompleksu sportowo - rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Pułtusku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boisk szkolnych Gimnazjum 56 ul. Filarecka 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja nawierzchni boiska A w Bemowskim Ośrodku Piłki Nożnej przy ul. Obrońców Tobruku w Warszawie
Dodano: 2016-07-07 - Budowa bieżni i skoczni w dal, boiska wielofunkcyjnego oraz montaż elementów do ćwiczeń na terenie Zespołu Szkół Publicznych w Sowiej Woli Gmina Czosnów.
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie boiska, placu zabaw oraz oświetlenia przy szkole w Koczargach Starych
Dodano: 2016-07-06 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy szkole Podstawowej w Górkach Grubakach
Dodano: 2016-06-27 - Wymiana nawierzchni boiska do piłki ręcznej na terenie Szkoły Podstawowej nr 133 przy ul. Fontany 3
Dodano: 2016-06-10 - Wykonanie inwestycji p.n. Budowa kompleksu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 (etap 1) oraz Wymiana ogrodzenia w Szkole Podstawowej nr 1 w Otwocku (etap 2)
Dodano: 2016-06-01 - Wykonanie II etapu remontu boiska przy Szkole Podstawowej nr 158 przy ul. Ciasnej 13 w Warszawie (znak sprawy ZP-44/16).
Dodano: 2016-05-30 - Modernizacja Budynku Zespołu Szkół Sportowych Nr 50 przy ul. Lindego 20, Etap II - Zagospodarowanie terenu ZSS Nr 50 z budową boisk sportowych, bieżni, z oświetleniem i odwodnieniem terenu oraz wymianą ogrodzenia na terenie ZSS Nr 50 przy ul. Lindego 20
Dodano: 2016-05-25