Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Pszczyna w sezonie 2012/2013

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4493900 , fax. 032 4493955
  • Data zamieszczenia: 2013-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2 2
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 4493900, fax. 032 4493955
    REGON: 00052364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Pszczyna w sezonie 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadań związanych z Zimowym utrzymaniem dróg na terenie miasta i gminy Pszczyna w sezonie 2012/2013 w okresie od dnia podpisania umowy do 15.04.2013r. 4.2. Wykazy dróg wraz z kolejnością zimowego utrzymania stanowią załączniki do specyfikacji: - Wykaz dróg z terenu miasta Pszczyna - zał. nr 8 - Wykaz dróg z terenu sołectw gminy Pszczyna - zał. nr 9 4.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z szczegółowymi warunkami wykonania zamówienia określonymi w Specyfikacji Technicznej stanowiącej zał. nr 10. 4.4. Wymaga się dyspozycyjność prowadzącego zimowe utrzymanie dróg przez 24 godz. na dobę. 4.5. Roboty wykonywane będą w dni robocze, niedziele i święta. 4.6. Koordynatorem zimowego utrzymania dróg ze strony Zamawiającego będzie pracownik Urzędu Miejskiego, dodatkowo na terenie sołectw sołtysi będą potwierdzali karty pracy. 4.7. Likwidacja śliskości za pomocą środków chemicznych może nastąpić za zgodą Zamawiającego. 4.8. Wykonawca musi posiadać odpowiedni potencjał sprzętowo-materiałowy oraz gotowość rozpoczęcia robót związanych z zimowym utrzymania dróg do 4 godzin od chwili powzięcia przez Zamawiającego decyzji o konieczności rozpoczęcia akcji na drodze. 4.9. Po zakończeniu akcji odśnieżania tj. wczesną wiosną należy materiał użyty do posypywania dróg posprzątać ( zebrać i usunąć). 4.10.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki dyżurów i składania meldunków do siedziby Zamawiającego każdego dnia (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt) do godz.12.00 z podaniem czasookresu pracy za dzień poprzedni. Za okres pracy w sobotę, niedzielę i święta meldunek należy podać do godz. 12.00 następnego dnia roboczego. 4.11. Nie złożenie meldunku przez Wykonawcę w wyżej podanym terminie będzie równoznaczne z niewykonaniem usługi w dniu poprzednim. 4.12. Brak potwierdzenia w książce dyżurów przez koordynatora wykonania usługi w dany dniu będzie równoznaczne z nie wykonaniem usługi w tym dniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 3.000,00 zł należy wnieść w formie dopuszczonej art.45 ust.6 ustawy prawo zamówień publicznych, przelewem na konto ING BSK S.A O/Bielsko Biała Nr 22 1050 1070 1000 0022 9267 5614 w terminie 22.02.2013r do godz. 9:00 2. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych . 3. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach