Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 44-266 Świerklany, ul. Strażacka 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4304497 , fax. 032 4304497
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Strażacka 1 1
44-266 Świerklany, woj. śląskie
tel. 032 4304497, fax. 032 4304497
REGON: 27324335000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzgk.swierklany.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Świerklany w sezonie zimowym 2009/2010 - REJON I. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usług: zimowego utrzymania dróg gminnych w Gminie Świerklany w sezonie zimowym 2009/2010 tj. od dnia 01.11.2009r. do 31.03.2010r., REJON I - (CPV 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2) , polegające na: - bieżącym odśnieżaniu i usuwaniu gołoledzi, odgarnianiu muld i zasp śniegowych oraz usuwaniu błota pośniegowego, niezwłocznie po wystąpieniu śliskości i opadach śniegu utrudniających komunikację, bądź stwarzających zagrożenia w ruchu kołowym i pieszym, bez względu na porę dnia, według ustalonej kolejności zimowego utrzymania (wykaz dróg i kolejności ich zimowego utrzymania - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ), w ilości łącznej 55,632km - zabezpieczaniu dróg przed gołoledzią i ślizgawicą, poprzez ich profilaktyczne posypywanie mieszanką materiałów uszorstniających, (według Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U.Nr 230, poz 1690). Zamawiający wyróżnia następujący sposób wykonywania przedmiotu zamówienia : - dyżur (dyżur bierny) zadaniem Wykonawcy jest obserwacja warunków atmosferycznych, objazd dróg - brak działania sprzętu na drogach. Pełnienie dyżurów w dni robocze w godzinach od 15.00 do 7.00. W dni wolne od pracy i święta 24 godziny. - dyżur pełni jedna osoba i jest on wykonywany w dni w których Wykonawca nie wykonuje akcji czynnej. - akcja czynna (dyżur czynny) - w momencie stwierdzenia przez Wykonawcę, zaistnienia złych warunków pogodowych ( lub na wezwanie Zamawiającego) prowadzenie czynności związanych z odśnieżaniem, posypywanie dróg, usuwanie gołoledzi itp. - droga musi zostać odśnieżona na całej szerokości jezdni. - Wykonawca nie może dopuścić do tworzenia się kolein i bruzd na drogach. W przypadku zaistnienia konieczności wywozu nadmiaru śniegu, Wykonawca we własnym zakresie usunie zalegające hałdy 1.1. W/w usługi Wykonawca wykonywać będzie sprzętem zapewniającym wykonanie umowy na pochyłościach terenu większych niż 30%. 1.2 Wykonawca zapewnia dyżury całodobowe, które wykonywać będą pracownicy Wykonawcy we własnej siedzibie, w okresach prowadzenia akcji czynnej. 1.3. Wykonawca zapewnia łączność telefoniczną ze swoimi jednostkami transportowymi pracującymi w terenie. 1.4. Wykonawca zapewnia dostawę i wykonanie mieszanek do utrzymania szorstkości w ilości zapewniającej ciągłe wykonywanie usługi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 i 24 Pzp - należy dołączyć oświadczenia według wzoru - Załącznik Nr 8.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawców powinien złożyć : 1.1. Formularz ofertowy wg. wzoru - Załącznik Nr 4. 1.2. Formularz cenowy wraz z kalkulacjami pracy sprzętu - Załącznik Nr 5. 1.3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca - Załącznik Nr 7. 1.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, ze szczególnym uwzględnieniem usług o charakterze podobnym do określonych niniejszym zamówieniem, bądź dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy niż 3 lata wykaz przedstawia się za okres prowadzenia działalności - Załącznik Nr 6. 1.5. Oświadczenia według wzoru - Załącznik Nr 8. 1.6. Parafowany i uzupełniony wzór umowy według Załącznika Nr 3. 2. Każdy z wykonawców powinien dołączyć do oferty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat , lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzgk.swierklany.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg oraz chodników na terenie Gminy Wilamowice
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich na terenie miasta Będzina w okresie od 15 października 2016r do 15 kwietnia 2017r.
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych na terenie miasta Ustroń w sezonie 2016 - 2017
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg w granicach administracyjnych miasta Kalety - sezon zimowy 2016/2017 - REJON Nr 2
Dodano: 2016-07-22 - Zimowe utrzymanie dróg w granicach administracyjnych miasta Kalety - sezon zimowy 2016/2017 - REJON Nr 1
Dodano: 2016-07-22 - Letnie i zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów i przystanków w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-19 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2016/2017 - część 1, 2, 3
Dodano: 2016-07-12 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2019
Dodano: 2016-07-06