Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Świerklany w sezonie zimowym 2009/2010 - REJON I.

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-266 Świerklany, ul. Strażacka 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4304497 , fax. 032 4304497
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Strażacka 1 1
    44-266 Świerklany, woj. śląskie
    tel. 032 4304497, fax. 032 4304497
    REGON: 27324335000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzgk.swierklany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Świerklany w sezonie zimowym 2009/2010 - REJON I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usług: zimowego utrzymania dróg gminnych w Gminie Świerklany w sezonie zimowym 2009/2010 tj. od dnia 01.11.2009r. do 31.03.2010r., REJON I - (CPV 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2) , polegające na: - bieżącym odśnieżaniu i usuwaniu gołoledzi, odgarnianiu muld i zasp śniegowych oraz usuwaniu błota pośniegowego, niezwłocznie po wystąpieniu śliskości i opadach śniegu utrudniających komunikację, bądź stwarzających zagrożenia w ruchu kołowym i pieszym, bez względu na porę dnia, według ustalonej kolejności zimowego utrzymania (wykaz dróg i kolejności ich zimowego utrzymania - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ), w ilości łącznej 55,632km - zabezpieczaniu dróg przed gołoledzią i ślizgawicą, poprzez ich profilaktyczne posypywanie mieszanką materiałów uszorstniających, (według Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U.Nr 230, poz 1690). Zamawiający wyróżnia następujący sposób wykonywania przedmiotu zamówienia : - dyżur (dyżur bierny) zadaniem Wykonawcy jest obserwacja warunków atmosferycznych, objazd dróg - brak działania sprzętu na drogach. Pełnienie dyżurów w dni robocze w godzinach od 15.00 do 7.00. W dni wolne od pracy i święta 24 godziny. - dyżur pełni jedna osoba i jest on wykonywany w dni w których Wykonawca nie wykonuje akcji czynnej. - akcja czynna (dyżur czynny) - w momencie stwierdzenia przez Wykonawcę, zaistnienia złych warunków pogodowych ( lub na wezwanie Zamawiającego) prowadzenie czynności związanych z odśnieżaniem, posypywanie dróg, usuwanie gołoledzi itp. - droga musi zostać odśnieżona na całej szerokości jezdni. - Wykonawca nie może dopuścić do tworzenia się kolein i bruzd na drogach. W przypadku zaistnienia konieczności wywozu nadmiaru śniegu, Wykonawca we własnym zakresie usunie zalegające hałdy 1.1. W/w usługi Wykonawca wykonywać będzie sprzętem zapewniającym wykonanie umowy na pochyłościach terenu większych niż 30%. 1.2 Wykonawca zapewnia dyżury całodobowe, które wykonywać będą pracownicy Wykonawcy we własnej siedzibie, w okresach prowadzenia akcji czynnej. 1.3. Wykonawca zapewnia łączność telefoniczną ze swoimi jednostkami transportowymi pracującymi w terenie. 1.4. Wykonawca zapewnia dostawę i wykonanie mieszanek do utrzymania szorstkości w ilości zapewniającej ciągłe wykonywanie usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 i 24 Pzp - należy dołączyć oświadczenia według wzoru - Załącznik Nr 8.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawców powinien złożyć : 1.1. Formularz ofertowy wg. wzoru - Załącznik Nr 4. 1.2. Formularz cenowy wraz z kalkulacjami pracy sprzętu - Załącznik Nr 5. 1.3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca - Załącznik Nr 7. 1.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, ze szczególnym uwzględnieniem usług o charakterze podobnym do określonych niniejszym zamówieniem, bądź dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy niż 3 lata wykaz przedstawia się za okres prowadzenia działalności - Załącznik Nr 6. 1.5. Oświadczenia według wzoru - Załącznik Nr 8. 1.6. Parafowany i uzupełniony wzór umowy według Załącznika Nr 3. 2. Każdy z wykonawców powinien dołączyć do oferty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat , lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzgk.swierklany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach