Urząd Skarbowy w Sosnowcu ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. 3 Maja 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3688600 , fax. 032 2668649
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Sosnowcu
ul. 3 Maja 20 20
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 032 3688600, fax. 032 2668649
REGON: 27050748000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. znak: KAO/251-56/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. znak: KAO/251-56/2009.postępowanie o wartości poniżej 133.000 euro. postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie przez Wykonawcę warunków podstawowych zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do art. 24 ust 1 i 2 ustawy- w formie oświadczenia na jednym arkuszu ( Załącznik nr 3 ). 2. Wykonawca będący osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej w dniu składania ofert musi mieć ukończony 18 rok życia. 3. Wykonawca posiada co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w świadczeniu usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od wykonawcy przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 lub nr 2 do SIWZ) wraz z oświadczeniem ( Załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Parafowane przez Wykonawcę ogólne warunki umowy (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 lub nr 5 do SIWZ). 3. Kserokopię dowodu osobistego (dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej). 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS. 6. Oświadczenie, o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie. 7. Wykaz wykonanych lub wykonywanych analogicznych usług w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( Załącznik nr 6 do SIWZ). Przedsiębiorcy składają również: 9.Przedsiębiorca składa wymienione w pkt 7 dokumenty dotyczące pracowników mających świadczyć bezpośrednio usługi ze wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą. 10.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Oświadczenie,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 12.Oświadczenie,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS. 13.Oświadczenie, o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną, konsorcjum itp.): 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1. 4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: Wykonawca posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w miejsce dokumentów wymaganych poniżej, składa dokumenty w sposób przewidziany w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn.zm). Wszystkie oświadczenia składane są przez Wykonawcę pod rygorem odpowiedzialności karnej za udzielanie nieprawdziwych informacji (art. 297 kodeksu karnego). Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego przez Zamawiającego od Wykonawcy, wskazanego w Wykazie dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków pomimo wezwania w trybie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych stanowić będzie podstawę do wykluczenia Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego bądź do odrzucenia oferty. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów. Brak wyjaśnień Wykonawcy w zakresie oświadczeń i dokumentów budzących wątpliwości, co do ich zgodności z SIWZ stanowić będzie podstawę do wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez oferenta kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej autentyczności, a Zamawiający nie może sprawdzić tego w inny sposób.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Zbrosławice, obręby: Wieszowa, Boniowice, Karchowice, Zawada.
Dodano: 2015-07-13 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2015-03-17 - Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe znak: OL/260-4/2015
Dodano: 2015-03-13 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2015-03-06 - usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 2/2015 - zadanie Nr 16
Dodano: 2015-03-05 - Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe znak: OL/260-2/2015
Dodano: 2015-02-06 - usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 1/2015
Dodano: 2015-01-29 - Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. znak: OL/260-1/2015
Dodano: 2015-01-21 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2014-12-30 - usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 19/2014
Dodano: 2014-12-19