Przetargi.pl
Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe

Urząd Skarbowy w Zabrzu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Bytomska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2777699 , fax. 032 2777666
  • Data zamieszczenia: 2014-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Zabrzu
    ul. Bytomska 2 2
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2777699, fax. 032 2777666
    REGON: 27050752800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części i obejmuje niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 obejmuje 5 części: Zadanie obejmujące wprowadzanie danych pit-11 i 8C do aplikacji POLTAX -4000 sztuk/ 35 sztuk do wprowadzenia na 1 godz. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,30 złotych brutto za jedną sztukę wprowadzonego dokumentu. Czynności do wykonania w zadaniu: - utworzenie paczki - wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu, - przekazywanie paczek do archiwum urzędu, - Znajomość obsługi programu: POLTAX. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców. Termin realizacji zadania od 20 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania Zadanie nr 2 obejmuje 2 części: Zadanie obejmujące wprowadzanie danych pit-11 i 8C do aplikacji POLTAX -2000 sztuk/ 35 sztuk do wprowadzenia na 1 godz. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,30 złotych brutto za jedną sztukę wprowadzonego dokumentu. Czynności do wykonania w zadaniu: - utworzenie paczki - wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu, - przekazywanie paczek do archiwum urzędu, - Znajomość obsługi programu: POLTAX. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwóch Wykonawców. Termin realizacji zadania od 20 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania Zadanie nr 3 obejmuje 1 część: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX 2B: Czynności do wykonania w zadaniu: - Księgowanie i dokonywanie zwrotów nadpłat z zeznań rocznych PIT-37 za 2014 rok, - Realizacja zajęć egzekucyjnych, komorniczych i innych w powyższym zakresie, - Zaliczanie nadpłat na poczet zaległości podatkowych jak i bieżących i przyszłych zobowiązań podatkowych. Łączna ilość zwrotów do zaksięgowania: 10.000 sztuk. - Znajomość obsługi programu: POLTAX 2B, BIBLIOTEKA AKT. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,70 złotych brutto za jedną sztukę zwrotu nadpłaty. Termin realizacji zadania od 02 lutego 2015r. do 30 lipca 2015r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Znajomość programów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach