Gmina Celestynów ogłasza przetarg
- Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7897060 w. 114 , fax. 22 7897011
- Data zamieszczenia: 2012-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Celestynów
ul. Regucka 3 3
05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
tel. 22 7897060 w. 114, fax. 22 7897011
REGON: 01326896500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników i zatok autobusowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników w granicach administracyjnych Gminy Celestynów. Zakres zamówienia obejmuje odśnieżanie dróg gminnych i chodników z podziałem na 4 niezależne, odrębne od siebie części postępowania. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 2.1. zwalczania śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez posypywanie nawierzchni jezdni wyznaczonych dróg i ulic materiałem uszorstniającym z 20 % domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających. Do posypywania jezdni należy stosować mieszankę w proporcjach zgodnych z obowiązującym i przepisami prawa w tym zakresie, 2.2. przygotowywania mieszanki materiałów uszorstniających z 20% domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających lub równoważnych, 2.3. odśnieżania nawierzchni jezdni oraz chodników i przystanków, 2.4. pełnienia dyżuru pogotowia akcji zimowej przez cały okres wykonywania zamówienia, 2.5. prowadzenia szczegółowej ewidencji przebiegu dyżurów i pracy sprzętu wraz z prowadzeniem dziennych raportów prowadzonych akcji oraz codzienne raportowanie przedstawicielowi Zamawiającemu lub Sołtysowi danego sołectwa o przeprowadzonych działaniach. Każdorazowo w dziennym raporcie znaleźć się powinny m.in.: 2.5.1. Ilość zadysponowanego sprzętu, 2.5.2. Czas rozpoczęcia i zakończenia dyżuru, 2.5.3. Czas rozpoczęcia i zakończenia wszelkich działań podjętych w czasie dyżuru, 2.5.4. Ilość zużytych materiałów oraz zakres wykonanych prac. 2.6. świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie ze standardem zimowego utrzymania dróg - załącznik nr 12 do SIWZ, 2.7. bieżącego wywożenia śniegu. 3. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższymi zasadami: 3.1. Wykonawca przystąpi do usuwania skutków opadu śniegu: - w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego, - bez wezwania koordynatora Zamawiającego, po ustaniu opadów lub w trakcie opadu, gdy Wykonawca stwierdzi, że pokrywa śniegu osiągnie 10 cm grubości, 3.2. Wykonawca przystąpi do zwalczania śliskości zimowej: - w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego, - bez wezwania koordynatora Zamawiającego, w przypadku raptownej odwilży lub opadów marznącego deszczu osadzającego lód na drodze, gdy Wykonawca stwierdzi wystąpienie śliskości nawierzchni dróg. 4. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia, a szkody wyrządzone podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt. Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg gminnych i chodników, innych urządzeń drogowych oraz terenów prywatnych przed zniszczeniami spowodowanymi środkami transportu lub maszynami Wykonawcy. Za wszelkie szkody z tym związane ponosi odpowiedzialność Wykonawca. 5. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności przygotowany dla Zamawiającego sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy. 6. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do stałego uzupełniania ubytków w wyposażeniu i obsłudze kadrowej do ilości niezbędnej dla realizacji zamówienia. 7. Odbiór usług zimowego utrzymania dróg dokonywany będzie na podstawie dziennych raportów. Potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia dokonywać będzie każdorazowo, w dziennych raportach Sołtys danego sołectwa lub przedstawiciel Zamawiającego. 8. Sołtys lub przedstawiciel Zamawiającego dokonywać będzie bieżącej kontroli wykonywanych usług poprzez zatwierdzenie dobowych raportów stanowiących każdorazowo załącznik do faktury zgodnie z Załącznikiem nr 13 do SIWZ oraz Załącznikiem nr 14 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo, na wniosek Zamawiającego do delegowania przedstawiciela celem wzięcia udziału w kontroli usług. Zamawiający będzie dokonywać odbiorów i kontroli usług według następujących zasad: 9.1. Wykonawca sporządza dobowy raport usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ i nr 14 do SIWZ po każdorazowym wykonaniu usług, które potwierdzają Sołtysi lub koordynator wskazany przez Zamawiającego. 10. Wykonawca będzie prowadził zimowe utrzymanie dróg i ulic w granicach administracyjnych Gminy Celestynów (zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 9, 10, 11 do SIWZ) wg standardu zimowego utrzymania - załącznik nr 12 do SIWZ. 11. Wykonawca zapewni bazę przez okres wykonywania przedmiotu umowy w celu składowania materiałów uszorstniających oraz parkowania sprzętu niezbędnego do prawidłowego wykonania zamówienia. 12. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać całodobowe stanowisko dyspozytorskie z łącznością telefoniczną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla 1 części postępowania 1.000,00 zł słownie jeden tysiąc złotych dla 2 części postępowania 1.000,00 zł słownie jeden tysiąc złotych dla 3 części postępowania 1.500,00 zł słownie jeden tysiąc pięćset złotych dla 4 części postępowania 2.000,00 zł słownie dwa tysiące złotych ważnym w okresie związania ofertą. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, a dowód wniesienia wadium kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem powinien załączyć do oferty wraz z informacją, na jaki numer konta należy zwrócić wadium. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy o numerze: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników w granicach administracyjnych Gminy Celestynów część 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty. 6. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcom zgodnie z zapisami art. 46 Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe oczyszczanie, odśnieżanie, utrzymanie czystości i porządku na ulicach Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-26 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2016 / 2017
Dodano: 2016-07-21 - prace z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Legionowskiego w sezonie zimowym 2016/2017 r. dla rejonu drogowego nr I
Dodano: 2016-07-20 - Świadczenie usług sprzętowo - transportowych (odśnieżanie i zwalczanie śliskości) przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych, na terenie powiatu zwoleńskiego w sezonach zimowych 2016/2017 i 2017/2018.
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie prac z zakresu zimowego utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego w sezonie zimowym 2016/2017 r
Dodano: 2016-07-04 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Obwodu Dróg w Żurominie w sezonie 2016 / 2017r.
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie całodobowego utrzymania zimowego dróg gminnych utwardzonych, gruntowych, osiedlowych/wewnętrznych, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych i przystanków komunikacji na terenie Legionowa
Dodano: 2016-05-06 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Michałowice 2016 - nr sprawy: ZP.271.2.21.2016
Dodano: 2016-03-21 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu piaseczyńskiego w roku 2016
Dodano: 2016-01-18