Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg będących w utrzymaniu Powiatu Ostrołęckiego administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce w sezonie zimowym 2009/2010.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 07-412 Ostrołęka, ul. Lokalna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7602653 w. 39 , fax. 029 7602621
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Lokalna 2 2
    07-412 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7602653 w. 39, fax. 029 7602621
    REGON: 55067093800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg będących w utrzymaniu Powiatu Ostrołęckiego administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce w sezonie zimowym 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg będących w utrzymaniu Powiatu Ostrołęckiego administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce w sezonie zimowym 2009/2010. w podziale na zadania : Zadanie nr 1 - Obwód Drogowo - Mostowy w Ostrołęce - długość dróg objętych usługą - 282,226 km Zadanie nr 2 - Obwód Drogowo - Mostowy w Kadzidle - długość dróg objętych usługą - 319,767 km Zadanie nr 3 - Obwód Drogowo - Mostowy w Myszyńcu- długość dróg objętych usługą - 214,627 km polegających na utrzymaniu przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszeniu śliskości poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 sezonów zimowych , odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. zimowe utrzymanie dróg , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. b) Za spełnienie warunku dysponowania potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp do pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń., a w szczególności (minimum) : Zadanie Nr 1 ODM w Ostrołęce - Solarko - Piaskarka - 4 szt. - Równiarka - 1 szt. - Pług lekki - 3 szt. - Pług średni- 3 szt. Zadanie Nr 2 ODM w Kadzidle - Solarko - Piaskarka - 4 szt. - Równiarka - 1 szt. - Pług lekki - 3 szt. - Pług średni- 3 szt. Zadanie Nr 3 ODM w Myszyńcu - Solarko - Piaskarka - 3 szt. - Równiarka - 1 szt. - Pług lekki - 3 szt. - Pług średni- 3 szt. Wymagana łączność telefoniczna z wszystkimi pojazdami. W przypadku , gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie , musi posiadać łączną ilość sprzętu wymaganą na każde zadanie. c) Posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej albo podmioty występujące wspólnie (konsorcjum). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1 Wypełniony druk oferty wraz z kosztorysem ( zał. nr 1, 2 do SIWZ) 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1 Prawo zamówień publicznych, (zał. nr 4 do SIWZ) 3 Pełnomocnictwo (w przypadku podmiotów występujących wspólnie). 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy i podwykonawców odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5 Oświadczenia potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (zał. nr 5 do SIWZ). 6. Wykaz sprzętu niezbędnego do zrealizowania zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ) 7. Wykaz wykonanych usług (zał. nr 7 do SIWZ) 8. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9. Informacja o podwykonawstwie - (zał. nr 6 do SIWZ) 10. Zaakceptowany wzór umowy (zał. nr 3 do SIWZ) Wszystkie kopie dokumentów i oświadczeń muszą być poświadczone przez osoby podpisujące ofertę za zgodność z oryginałem. W przypadku złożenia przez wykonawców oferty wspólnej: w nagłówkach załączników tj. w miejscu wykonawca i adres wykonawcy należy wpisać dane wszystkich wykonawców z zaznaczeniem pełnomocnika, oferta musi zawierać wszystkie dane podmiotów składających ofertę wspólną. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605). tj. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.ostroleka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach