Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu ogłasza przetarg
- Adres: 05-600 Grójec, Al. Niepodległości 22
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-48 6646466 , fax. 0-48 6646465
- Data zamieszczenia: 2009-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu
Al. Niepodległości 22 22
05-600 Grójec, woj. mazowieckie
tel. 0-48 6646466, fax. 0-48 6646465
REGON: 67023088200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYMUTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2009 / 2010 NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2009 - 2010 NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO. Przedmiotem przetargu są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, mieszanka piaskowo- solna) wg następującego podziału: Baza sprzętowo- transportowa w Odrzywołku. Zadanie nr 1.Pługo - piaskarka typ PP- 1 Zadanie nr 2.Pługo - piaskarka typ PP-1 Zadanie nr 3.Pługo - piaskarka typ PP-1 Zadanie nr 4,5,6,7,8 Pług odśnieżny jednostronny Zadanie nr 9, 10.Równiarka Baza sprzętowo-transportowa w Warce. Zadanie nr 11. Pługo -piaskarka typ P 3 M Zadanie nr 12. Sprzęt załadunkowy ( koparko-ładowarka) Baza sprzętowo-transportowa Mogielnica- Nowe Miasto. Zadanie nr 13. Pługo -piaskarka typ PP-1 Zadanie nr 14 Sprzęt załadunkowy (koparko-ładowarka) Wymagania dla nośników do piaskarek : samochody ciężarowe marki KAMAZ; JELCZ; MANN; SKANIA itp. o ładowności powyżej 10 ton o długości skrzyni minimum 5,70 m Wymagania dla nośników do pługów : samochody ciężarowe marki KAMAZ; JELCZ; MANN; SKANIA itp. o ładowności powyżej 10 ton - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci , którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki art.22 ust.1. ustawy PZP O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz sprzętu do realizacji zadania 5. Wykonawcy muszą dołączyć wykaz proponowanych podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia. 6. Pozostałe warunki określone w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną