Przetargi.pl
Zgodnie z projektem WND-RPWM.05.02.01-28-028-09 Przebudowa tzw. dróg poczołgowych tj. ul. Konopnickiej, Pieniężnego, Limanowskiego i kolejowej w Bartoszycach -poprawa dostępności komunikacyjnej terenów aktywnych gospodarczo. w Gminie Miejskiej Bartoszyce

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Bohaterów Monte Cassino 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7629804, 7629819 , fax. 089 762 9805
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Bohaterów Monte Cassino 1
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7629804, 7629819, fax. 089 762 9805
    REGON: 00052432900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bartoszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zgodnie z projektem WND-RPWM.05.02.01-28-028-09 Przebudowa tzw. dróg poczołgowych tj. ul. Konopnickiej, Pieniężnego, Limanowskiego i kolejowej w Bartoszycach -poprawa dostępności komunikacyjnej terenów aktywnych gospodarczo. w Gminie Miejskiej Bartoszyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa nawierzchni ulic Konopnickiej, Pieniężnego, Limanowskiego i kolejowej w Bartoszycach z nawierzchni brukowej na nawierzchnię asfaltową. W ramach inwestycji przewidziano: -budowę kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami podczyszczającymi wody opadowe -przebudowę oświetlenia ulicznego -przebudowę sieci telekomunikacyjnej -przebudowę kolizji z sieciami energetycznymi, gazowymi i ciepłowniczymi ulica Pieniężnego: -nawierzchnia drogowa 1737.34m2 -zjazdy indywidualne 128.34m2 -chodniki z kostki betonowej 806.48m2 -zatoki postojowe 68.52m2 -oznakowanie pionowe i poziome ulica Konopnickiej: -nawierzchnia drogowa 2145.54m2 -zjazdy indywidualne 35.75m2 -chodniki z kostki betonowej 998.21m2 -oznakowanie pionowe i poziom -oświetlenie drogowe ulica Kolejowa -nawierzchnia drogowa 2840.63m2 -zjazdy indywidualne 71.975m2 -chodniki z kostki betonowej 1058.46m2 -oznakowanie pionowe i poziome -oświetlenie drogowe ulica Limanowskiego -nawierzchnia drogowa 1367.37m2 -zjazdy indywidualne 28.28m2 -chodniki z kostki betonowej 800.17m2 -oznakowanie pionowe i poziome -oznakowanie pionowe i poziome -oświetlenie drogowe ulica Wojska Polskiego: -nawierzchnia drogowa 5805m2 -zjazdy indywidualne 103m2 -chodniki z kostki betonowej 2309m2 -oświetlenie drogowe 30 opraw -oznakowanie pionowe i poziome -oświetlenie drogowe szczegółowy zakres, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ, Jeżeli zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku z uzasadnioną specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Kod CPV 45000000-7 45113000-2 45233140-2 45233200-1 45233142-6 45223300-9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 210945.00PLN , słownie: dwieście dziesięć tysięcy dziewięćset czterdzieści pięć złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) kosztorysy ofertowe - wypełnione metodą kalkulacji uproszczonej i podpisane przez wykonawcę A.3) Harmonogramy rzeczowo-finansowe - oddzielnie dla każdej z ulic. A.4) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. B, C, D, E, F, G B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Minimalny poziom wymaganych standardów: - wykonawca musi wykazać łącznie, że w wymaganym okresie zakończył jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej dwa zamówienia budowy lub przebudowy drogi minimum klasy L o długości minimum 1km każda i wartości minimum 1,5mln każde. C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Minimalny poziom wymaganych standardów: a) wykonawca musi wykazać, że dysponuje - koparka jednonaczyniowa o pojemności łyżki 0,6m3 szt. 3 - piła do ciecia kostki szt. 2 - rozkładarka mas bitumicznych 4,5m szt. 1 - równiarka samojezdna 74KW szt. 2 - samochód samowyładowczy 5-10T szt. 4 - skrapiarka do bitumu szt. 1 - spycharka gąsienicowa 74KW szt. 2 - walec statyczny samojezdny 15T szt. 2 - walec wibracyjny 7,5T szt. 1 - wibrator powierzchniowy 225kg szt. 2 C.3) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. C.4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Minimalny poziom wymaganych standardów: - wykonawca musi wskazać, że dysponuje a) Kierownik robót drogowych - przedstawiciel wykonawcy 5-letnie doświadczenie na stanowisku ( w rozumieniu FIDIC) kierownika budowy lub przebudowy drogi klasy minimum L o wartości 2mln zł. b) Kierownik robót elektrycznych- przedstawiciel wykonawcy 3- letnie doświadczenie w zakresie kierowania robotami elektrycznymi. c) Kierownik robót w zakresie zewnętrznych sieci- przedstawiciel wykonawcy 3- letnie doświadczenie w zakresie kierowania robotami instalacyjnym d) robotnicy wykwalifikowani 20 osób - brukarz 5 osób - monter zewnętrznych sieci - hydraulik 5 osób - elektryk 5 osób - operatorzy sprzętu 5 osób C.5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Minimalny poziom standardów: Kierownicy robót - dokumenty potwierdzające uprawnienia do kierowania robotami w powierzonych zakresach. - dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego Robotnicy wykwalifikowania - dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe w zakresie powierzonych czynności - elektrycy uprawnienia SEP do 1kV typu E, jedna osoba dodatkowo uprawnienia do badania i pomiarów. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy lub linię kredytową wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Minimalny poziom standardu: Wykonawca musi wskazać, że dysponuje kwotą nie mniej niż 2miliony złotych przeznaczoną na finansowanie przedmiotowego zadania D.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Minimalny poziom standardu: Wykonawca musi wskazać, że jest ubezpieczony na kwotę nie mniej niż 1milion złotych E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt B dla każdego partnera, podwykonawcy, z osobna, pozostałe dokumenty można składać wspólnie. G. W celu potwierdzenia, że roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: G.1 kopię protokołów odbioru zawierającą informację o: - ilości wykonanych robót - wartości wykonanych robót - usterkach stwierdzonych w trakcie czynności odbioru - terminie i sposobie usunięcia usterek G.2 Referencje udzielone wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bartoszyce.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach