Przetargi.pl
Zawarcie umowy ramowej na dostawy sprzętu komputerowego i licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego wg potrzeb bieżących Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres dwóch lat od podpisania umowy ramowej

Instytut Chemii i Techniki Jądrowej ogłasza przetarg

  • Adres: 03-195 Warszawa, ul. Dorodna 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii i Techniki Jądrowej
    ul. Dorodna 16 16
    03-195 Warszawa, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zawarcie umowy ramowej na dostawy sprzętu komputerowego i licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego wg potrzeb bieżących Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres dwóch lat od podpisania umowy ramowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Umowa ramowa, której wzór zawarty jest w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) stanowiącym jej integralną część, z uwagi na: 1) specyfikę wewnętrznej struktury organizacyjnej Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej; 2) różnorodność prowadzonych w Instytucie procesów badawczych i dydaktycznych; 3) różnorodność realizowanych projektów naukowych, projektów inwestycyjnych oraz programów badawczych, które są/lub będą finansowane: a) ze środków publicznych pochodzących z różnych źródeł krajowych, unijnych lub innych zagranicznych, b) ze środków własnych, zostanie zawarta z zgodnie z art. 100 ust. 3 pkt. 1 ustawy z jednym wykonawcą na okres dwóch lat od jej podpisania. 2. Umowa ramowa swoim zakresem przedmiotowym obejmować będzie dostawy: 1) sprzętu komputerowego wg poniższego podziału na: a) komputery stacjonarne, przenośne, serwery, b) urządzenia zewnętrzne do sprzętu wymienionego w pkt.1 lit a., tj. m.in.: - urządzenia wejściowe (np. klawiatury, myszy, skanery, itd. ), - urządzenia wyjściowe (np. monitory ekranowe, drukarki, plotery, głośniki, itd.), - urządzenia wejściowo-wyjściowe (np. urządzenia wielofunkcyjne, modemy, itd.), c) urządzenia wewnętrzne do sprzętu wymienionego w pkt.1 lit a., tj. m.in. procesory, pamięci stałe ROM, pamięci operacyjne RAM, dyski twarde, płyty główne, karty sterujące, d) dodatkowe akcesoria komputerowe przeznaczone do wyposażenia komputerowego stanowiska pracy, tj. m.in.: urządzenia podtrzymujące zasilanie, filtry na monitory, podkładki pod myszy, kable łączące, słuchawki, tusze i tonery (oryginały i/lub ich zamienniki) do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, wskaźniki, wyroby i materiały do konserwacji ww. sprzętu komputerowego, kontrolery, adaptery, stacje dokujące; 2) licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego - wymaga się aby Wykonawca posiadał uprawnienia do sprzedaży oprogramowania z licencją edukacyjną przynajmniej wydane przez MathWorks, Microsoft, Adobe, Origin, Statistica, Symantec; dostosowane do potrzeb oraz działalności Zamawiającego. 3. Realizacja przez Wykonawcę umowy ramowej dostaw, o których mowa w ust. 2, odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówień (zapotrzebowań) Zamawiającego i po uzgodnieniu z Zamawiającym warunków cenowych, gwarancyjnych i logistycznych dostaw sprzętu i licencjonowanego oprogramowania, nowego i nie używanego, i wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed uzgodnionym z Zamawiającym terminem dostawy. Realizacja ww. dostaw odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 4. Dostawy, o których mowa w ust. 3, zostaną uznane za wykonane na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ, podpisanego komisyjnie przez Strony. Ww. protokół wraz z fakturą VAT stanowić będzie podstawę do dokonania płatności za realizację przedmiotu zamówienia objętego zamówieniami. 5. Warunki realizacji dostaw, o których mowa w ust. 3, zawarte są we Wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 6. Wykonawca umowy ramowej może powierzyć wykonanie bieżących zamówień podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Zamawiający informuje Wykonawców, że w 2010 roku dokonał zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania na kwotę ok. 220 tys. zł netto. 8. Zamawiający przewiduje i zawiadamia Wykonawców, że łączna wartość dostaw, o których mowa w ust. 3, nie przekroczy kwoty 600.000,00 zł netto/2 lata oraz informuje Wykonawców, że w związku z okolicznościami i uwarunkowaniami podniesionymi w ust. 1 wartość realnych dostaw może nie osiągnąć wartości ww. kwoty i może być mniejsza niż ta kwota
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ichtj.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach