Twierdza Srebrna Góra Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 57-215 Srebrna Góra, ul. Kręta
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 818 00 99 , fax. 74 818 00 99
- Data zamieszczenia: 2020-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Twierdza Srebrna Góra Sp. z o.o.
ul. Kręta 4
57-215 Srebrna Góra, woj. dolnośląskie
tel. 74 818 00 99, fax. 74 818 00 99
REGON: 89150394600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.forty.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający udzielający zamówień, o których mowa w art. 3 ust.1. pkt 3 ustawy PZP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie projektem pn.: „Rewaloryzacja dla potrzeb ruchu turystycznego oraz funkcji kulturalnych, zdegradowanych i niedostępnych części Pomnika Historii - Twierdzy Srebrna Góra, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem pn.: „Rewaloryzacja dla potrzeb ruchu turystycznego oraz funkcji kulturalnych, zdegradowanych i niedostępnych części Pomnika Historii - Twierdzy Srebrna Góra, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” na który Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach osi priorytetowej 4 – Środowisko i zasoby, działanie 4.3 – Dziedzictwo kulturowe, w szczególności obejmująca m.in. następujące czynności i działania : a) koordynowanie Projektu, nadzór nad jego realizacją zgodnie z umową o dofinansowanie Projektu, wnioskiem aplikacyjnymi i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, a w szczególności: świadczenie kompleksowych usług doradztwa finansowego w obszarze rozliczania dofinansowania ze środków zewnętrznych, przygotowywanie wniosków o płatność w systemie SL 2014 z niezbędnymi załącznikami i poprawkami zgłaszanymi przez Instytucję Zarządzającą, bieżący kontakt i reprezentowanie Zamawiającego wobec Instytucji Zarządzającej, zmiany harmonogramów, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w porozumieniu z Instytucją Zarządzającą, śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE, utrzymywanie stałych kontaktów z Zamawiającym oraz informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, utrzymywanie stałego kontaktu z Instytucją Zarządzającą, przygotowanie korespondencji z Instytucją Zarządzającą w sprawach dotyczących realizacji projektu, opracowanie i zgłaszanie zmian do projektu, przygotowanie ostatecznego rozliczenia i zamknięcia projektu. b) przygotowanie dokumentacji przetargowej niezbędnej do ogłoszenia i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne w oparciu o opis przedmiotu zamówienia Zamawiającego, przygotowanie wzorów umów, przygotowanie szacowania wartości zakupów i usług, przygotowanie dokumentacji do zapytań ofertowych oraz umów zawieranych w trakcie realizacji projektów zgodnych z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawem zamówień publicznych. c) kontrola prawidłowej realizację umów zawieranych w trakcie projektu, sprawdzenie zasadności zgłaszanych zmian do umowy, przygotowywanie aneksów do umów, sprawowanie nadzoru nad prawidłowością procedur zamówień publicznych. Szczegółowy zakres zadań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia znajduje się w § 1 wzoru umowy- załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79420000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 4 000,00 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275 ze zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawcy lub podwykonawców. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, części zamówienia, której wykonanie zmierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje całe zamówienie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zarządzanie projektem, pt.: „Zielono-niebieskie Kowary”
Dodano: 2022-09-05 - Usługi kwalifikacji lekarskich osób chętnych w zakresie ich zdolności do przyjęcia szczepienia przeciwko COVID-19.
Dodano: 2022-02-10 - Kompleksowa usługa pobierania wymazów materiału biologicznego od osób z podejrzeniem zakażenia wirusem SARS-CoV-2.
Dodano: 2022-01-05 - Usługi kwalifikacji lekarskich osób chętnych w zakresie ich zdolności do przyjęcia szczepienia przeciwko COVID-19.
Dodano: 2022-01-05 - Świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu Projektami z podziałem na części. Część 1 - Zarządzanie Projektem pn.: „Nowe miejsca edukacji przedszkolnej w Gminie Jerzmanowa” Część 2 – Zarządzanie Projektem pn.: „Nowy żłobek w Gminie Jerzmanowa szansą dla Rodziców na powrót do pracy”
Dodano: 2020-04-20 - wykonywanie usług doradczych przy realizacji projektu „Utworzenie dziennych domów pomocy przy ul. Semaforowej 5 oraz ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu” współfinansowanego ze środków UE, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, w szczególności pełnienie funkcji Koordynatora Projektu
Dodano: 2017-10-31 - Zarządzanie projektem - Kierownik projektu pn. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim" (POWTÓRKA)
Dodano: 2017-10-09 - Zarządzanie projektem - Kierownik projektu pn. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim"
Dodano: 2017-09-28 - Zarządzanie projektem "Bezpieczne Pogranicze"
Dodano: 2017-07-28 - Usługa pełnienia funkcji koordynatora projektu „Domowa przystań” w projekcie współfinansowanym ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Dodano: 2017-06-02